Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: سنگربان تیم ملی هندبال گفت: با میل شخصی خودم در برابر تیم صهیونیستی قرار نگرفتم چرا که می‌خواستم از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنم.

محسن باباصفری لژیونر ایرانی استوابخارست روز سه‌شنبه در مراسم استقبالش در اصفهان، درباره عدم حضورش در دیدار برابر تیمی از رژیم صهیونیستی در کاپ اروپا اظهار کرد: خیلی خوشحالم که توانستم از مردم فلسطین حمایت کنم و مردم فلسطین در شبکه‌های اجتماعی به من ابراز لطف کردند که این من را خوشحال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تا به حال حمایت‌های خوبی از مردم ایران و مسئولان از من شده است. در اوایل بازی نکردنم مقابل یک تیم صهیونیستی باعث شد پیامدهای منفی زیادی داشته باشد و جریمه‌های متفاوتی بشوم.

باباصفری خاطرنشان کرد: بعد از آن بازی نکردن با تیم صیهونیستی با مربیانم و مدیرعامل باشگاه جلسه داشتیم و پس از چندین جلسه توانستم آن‌ها را با ارزش‌های کشورم آشنا کنم که خوشبختانه مسئولان باشگاه توضیحاتم را پذیرفتند.

کاپیتان تیم ملی هندبال در پاسخ به این سؤال که آیا عملکرد خوبت در تیم باعث نشده که سران باشگاه با این مساله کنار بیایند، گفت: بله همین گونه است و آن‌ها روی من و یک بازیکن دیگر تیم حساب ویژه‌ای باز کردند و با توجه به بازی‌های که در چهار جام دیگر داریم به من نیاز دارند تا برایشان بازی کنم.

وی در رابطه با ورود سیاست در ورزش، گفت: در رابطه با این مساله با میل شخصی خودم این کار را انجام دادم چراکه می‌خواستم از سیاست‌های کشورم محافظت کنم. اگر در آینده بازهم با یک تیم صهیونیستی بازی داشته باشم از بازی کردن خودداری می‌کنم.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

11 زندانی در کردستان اعدام نشدند! + علت و جزییات تحریم خنده دار سردار سلیمانی از سوی عربستان و بحرین ! / گستاخی بعد از ماجرای خاشقجی «بسته حمایتی» دولت مشخص شد؛ هر سبد ۶۰۰هزار تومان در ۳ مرحله گفتگو با فوتبالیستی که دزد مسلح شد +فیلم و عکس بن سلمان 2 کیست؟! / 3 ماه قبل بین او و خاشقجی چه گذشت؟! این فیل نابغه مسائل ریاضی را در تبلت حل می کند! + عکس دادستان تهران هم از مرگ جنجالی دکترهکی در تهران گفت! + جزییات هیچ بخشی از جسد خاشقجی پیدا نشده است! / راز چاه چیست؟! سکوت اردوغان در قتل خاشقجی شکست / باید بالاترین رده در قتل مشخص شود! احمد پاسدارکیست؟ / او بازار موبایل را آشفته کرد! + جزییات تکاندهنده هانی کرده باز هم دستگیر شد / نقش او در قتل وحید مرادی چیست! +فیلم و عکس جزئیات مرگ دکتر فرشید هکی از زبان رییس پلیس تهران +عکس و فیلم تجاوز 20 مرد شوم به 15 دختر نوجوان + عکس بدون پوشش و اسامی فحاشی آقای معروف رسانه ای شد+عکس همخوابی دو دانش آموز مست با خانم معلم متاهل+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه بازی تیم ملی فلسطین حمایت مردم عکس فیلم قتل اینستاگرام ایرانی دختر سرقت ایران شهرستان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۸۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله کارشناس صهیونیستی به دولت قطر/ قطر دشمن اسرائیل است

یک کارشناس صهیونیست با اشاره به نقش میانجیگری قطر در نبرد طوفان الاقصی، قطر را کشور دشمن قلمداد کرد

سرویس جهان مشرق - یوسی تاتیکا، کارشناس صهیونیست در رابطه با کشور قطر در وب سایت معاریو نوشت:

اشتباه کردیم، اشتباه تلخی مرتکب شدیم که قبول کردیم قطر را به عنوان میانجی در توافق تبادل اسرا بپذیریم. کشوری که با همه، علیه همه کار می کند و واقعاً انگیزه یا توانایی اعمال اهرم های واقعی فشار بر سازمان تروریستی در نوار را ندارد. از این نظر، ما می توانستیم به مصر وزن و قدرت بیشتری بدهیم.

بیانیه ظالمانه عصاء بن احمد النصر ، یکی از مقامات ارشد شورای قانونگذاری قطر، مبنی بر اینکه ۷ اکتبر تنها آغاز است، گامی در جهت بالابردن جسارت دوحه است که تاکنون عمدتاً از دادن بیانیه های علنی اجتناب کرده است. اگر می‌خواهیم اسرای خود را در خانه ببینیم، باید اجازه ندهیم قطر به عنوان میانجی ادامه دهد.

قطر یک کشور دشمن است، نه یک میانجی: اشتباه تلخی که اسرائیل مرتکب شد

کارهای بد بسیاری وجود دارد که دولت ما انجام می دهد، اما نقاط روشنی نیز وجود دارد. در این مورد میتواند به اسرائیل کاتز اشاره کرد. خیلی ها نمی دانند که اسرائیل کاتز، وزیر امور خارجه در اقناع کردن آمریکایی ها و اروپایی ها برای تحریم ایران پس از حمله به اسرائیل، سهم بسزایی داشت.

بزرگترین خطر برای دولت دست راستی، تظاهرات کاپلان نیست، بلکه جناح راست سیاسی اسرائیل است، زیرا در حال حاضر این تنها جناحی است که بقای آن را به خطر می اندازد. در این میان، دولت اسرائیل در جا انداختن روایتی از پیروزی در غزه با مشکل مواجه است و شکست در رفح ممکن است آواز قو آن باشد. ( کنایه از آخرین اقدام دولت نتانیاهو قبل از سقوط)

دیگر خبرها

  • دست‌وپا زدن مقامات صهیونیست برای عدم صدور حکم بازداشت بین‌المللی
  • دروغگویی BBC برای خون‌شویی
  • تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • پیام «القسام» به خانواده‌های اسرای صهیونیست
  • نتانیاهو: در حال حاضر دستیابی به آتش‌بس بعید به نظر می‌رسد
  • حمله کارشناس صهیونیستی به دولت قطر/ قطر دشمن اسرائیل است
  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز
  • کشته شدن ۴ نظامی صهیونیست در جنوب غزه
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟