Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با اشاره به فعالیت بیش از ۱۲۵ آموزشگاه خصوصی فنی و حرفه‌ای در استان بوشهر خواستار ارائه آموزش حرفه‌های نوین مهارتی در استان شد. ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالمجید دراهکی عصر امروز در بازدید از آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای بوشهر کیفیت بخشی به آموزشها و لزوم بازارسازی و بازاریابی را برای بخش خصوصی لازم و ضروری دانست و اظهار داشت: آموزشگاه‌های آزاد برای توسعه کار خود باید بازارهای جدید را پیدا کنند چرا که  در هر منطقه‌ای ممکن است مزیت‌های خاصی وجود داشته باشد و ضروری است به این مزیتها توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با حمایت از ورود بخش خصوصی در حوزه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، آموزشگاه‌های آزاد را همیار و همکار سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در توسعه مهارت آموزی به جوانان جویای کار دانست و  تاکید کرد: بخش خصوصی واقعی یکی از رکن‌های توسعه اقتصادی  محسوب می‌شود.

وی استان بوشهر را یک استان صنعتی دانست  و گفت: طبیعتا صنعت علاوه بر فکر علمی نیاز مبرمی به تکنسین، نیروی متخصص و افراد با انگیزه قوی کاری دارد، که آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای خلاء بین صنعت و دانشگاه را پر می‌کنند.

دراهکی تصریح کرد: آموزشگاه‌های فنی نیروهای متخصص و فنی را آموزش می‌دهند و در واقع نیاز جامعه را در حوزه نیروهای کارآمد برطرف می‌کنند.

مدیرکل  آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر توسعه حرفه‌های نوین مهارتی در بخش خصوصی را خواستار شد و اظهار کرد: در حقیقت آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای سرباز جبهه بازار کار و تولید را پرورش می‌دهند و اغلب این افراد آموزش دیده نیز در زمینه صنعت و خدمات مشغول به کار شده و بیکار نمی‌مانند.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخش خصوصی بخواهد در توسعه مهارت آموزی موفق باشد باید تعامل خود را با مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی بیشتر کرده نه اینکه بخش دولتی را رقیب خود بداند.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با اشاره به فعالیت بیش از 125 آموزشگاه  خصوصی فنی و حرفه‌ای در استان بوشهر خواستار  ارائه  آموزش حرفه‌های نوین مهارتی در استان شد.

انتهای پیام/ح

R41363/P1357/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۹۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از۱۳ هزار نفر از سربازان نیرو‌های مسلح خوزستان تحت آموزش‌های مهارتی قرار گرفتند

شهرام ملایی هزاروندی مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان با اشاره به اهمیت توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در جهت توانمندسازی نیرو‌های مسلح گفت: مهارت آموزی سربازان وظیفه با هدف اشتغالزایی، افزایش بهره‌وری و ایجاد اشتغال پایدار صورت می‌گیرد.

وی افزود: دوره‌های آموزشی سربازان وظیفه در سال گذشته به صورت آموزش در محیط کار واقعی و به شیوه متمرکز در کارگاه‌های پادگان اجرا شد.

ملایی هزاروندی ادامه داد: ارایه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به کادر وظیفه، گامی موثر و به منظور توانمندسازی سربازان در دوره خدمت برای ورود به بازار کاراست، ازاین رو باید نیرو‌های وظیفه در امر مهارت‌آموزی، ترغیب و تشویق شوند که می‌توان از ظرفیت‌های موجود در مراکز نظامی، بخش خصوصی، بخش دولتی و ظرفیت آموزش‌های مجازی برای تحقق این امر استفاده کرد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین خلاء جامعه امروز، نداشتن مهارت است اضافه کرد: کارآفرینی، موتور متحرک اقتصا و توسعه اشتغال پایدار است، لذا جوانان و به ویژه سربازان وظیفه را باید به سمت کارآفرین شدن، سوق داد تا شاهد توسعه اشتغالزایی در جامعه باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • توسعه کمی و کیفی آموزشگاه‌های هنری
  • توسعه کمی و کیفی آموزشگاه‌ها هنری
  • آموزش‌ مهارتی به بیش از ۱۳ هزار سرباز نیرو‌های مسلح خوزستان
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از ۳ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی
  • بیش از۱۳ هزار نفر از سربازان نیرو‌های مسلح خوزستان تحت آموزش‌های مهارتی قرار گرفتند
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • صدور بیش از 90 هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان
  • شرکت بیش از ۶۵ هزار نفر در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای در همدان 
  • صدور بیش از ۹۰ هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان 
  • بهره مندی بیش از ۸۴ هزار بانوی خوزستانی از آموزش‌های مهارتی