Web Analytics Made Easy - Statcounter

حماسه در آزادی.

طرفداری-تیم های پرسپولیس ایران و السد قطر در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر رفتند.
 

مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا
پرسپولیس ایران-السد قطر
ورزشگاه آزادی تهران
سه شنبه 1 آبان ماه 1397، ساعت 18:30
داور: والنتین کوالنکو از ازبکستان
گلزن: بغداد بونجاح(دقیقه 16-السد)

ترکیب دو تیم

 پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، شایان مصلح، کمال کامیابی نیا، سیامک نعمتی، بشار رسن، احمد نوراللهی، گادوین منشا و علی علیپور

السد

 مشعل برشام، عبدالکریم حسن، بوعلام خوخی، پدرو رورو، حمد خلیفا، ژاوی، وو یونگ، گابی، حسن الهیدوس، اکرم عفیف و بغداد بونجاح

نیمه اول

در نیمه اول بازی را پرسپولیسی ها آغاز کردند و با حمله قصد باز کردن دروازه السد را داشتند، اما در همان ثانیه های ابتدایی روی ضد حمله السدی ها، بونجاح در جناح راست صاحب توپ شد که سانتر این بازیکن را بیرانوند با مشت دور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه 1 شوت از دور احمد نوراللهی به شکل خطرناکی از بالای دروازه السد به بیرون رفت. دقیقه 3 روی پاسکاری بازیکنان السد، عبدالکریم حسن پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد که شوت زمینی این بازیکن را بیرانوند در آغوش گرفت. دقیقه 5 پرتاب اوت خلیل زاده به صورت اتفاقی به علیپور رسید که شوت این بازیکن پس از برخورد به پای مدافع السد به کرنر رفت. بازی رفته رفته متعادل بود شد و توپ برای دقایقی بیشتر در میانه میدان در جریان بود. دقیقه 13 کرنر ارسالی احمد نوراللهی در دهانه دروازه السد به گادوین منشا رسید که با ضربه سر این بازیکن توپ از کنار دروازه به بیرون رفت. در حالی که بازیکنان پرسپولیس به خوبی بازی را اداره می کردند دروازه این تیم باز شد، دقیقه 16 روی پاس بازیکن السد و تعلل جلال حسینی و خلیل زاده، بغداد بونجاح به راحتی توانست دروازه بیرانوند را باز کند. پس از گل از تب و تاب حملات تا حدودی کاسته شد.

دقیقه 23 پرتاب اوت خلیل زاده را بازیکنان السد ناقص دفع کردند که توپ پشت محوطه جریمه به شایان مصلح رسید و شوت این بازیکن از کنار دروازه عبور کرد. بازی دیگر مانند دقایق ابتدایی تب و تاب حمله را نداشت و دو تیم حملات نصف و نیمه ای را ایجاد می کردند که با بی دقتی از دست می دادند تا خطری جدی دروازه ها را تهدید نکند. دقیقه 34 ضربه ایستگاهی از راه دور السد با شوت خوخی همراه شد که با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم:
در دقیقه 56 با حرکت ترکیبی بازیکنان پرسپولیس توپ به گادوین منشا رسید که ضربه این بازیکن را گلر السد مهار کرد. در دقیقه 64 با یک و دو منشا و علیپور توپ در حالت تک به تک به علیپور رسید که این موقعیت بسیار خوب را برشام دروازه بان السد با پا دور کرد. در دقیقه 72 پاس در عمق اسماعیل به بونجاح رسید که ضربه این بازیکن به شکل خطرناکی به بیرون رفت. دقیقه 85 ضربه سر دیدنی ژاوی را بیرانوند دیدنی تر راهی کرنر کرد.
 

شرح گل ها

دقیقه 17؛ بغداد بونجاح ( پرسپولیس 0-1 السد): توپ پشت محوطه جریمه به بغداد بونجاح رسید و این بازیکن با یک ضربه دقیق دروازه را باز کرد

دقیقه 50؛ سیامک نعمتی (پرسپولیس 1-1 السد): ارسال شایان مصلح را سیامک نعمتی با شوت روی پا تبدیل به گل مساوی کرد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۹۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا

آفتاب‌‌نیوز :

 نشریه لو پاریزین مدعی شد که لامین یامال اولویت پاری سن ژرمن در تابستان است. 

ستاره ۱۶ ساله بارسلونا که تمام رکورد‌ها را جابه‌جا کرده و به نوعی استعداد برتر فوتبال به شمار می‌رود زیر نظر سران قطری پاریس قرار گرفته و این تیم در تلاش است تا او را جانشین امباپه در خط حمله کند.

پاری سن ژرمن در این سال‌ها بازیکنان زیادی از پاریس گرفته که مهمترین آن‌ها خرید ۲۲۲ میلیون یورویی نیمار بود که به نوعی می‌توان این انتقال را آغاز سقوط بارسلونا دانست.

فصل گذشته نیز عثمان دمبله که تازه برای بارسلونا به یک ستاره بدل شده بود، این تیم را به مقصد پاریس ترک کرد و در بازی مقابل بارسلونا زهرش را ریخت و عامل حذف تیم ژاوی شد.

البته خرید یامال به این راحتی‌ها هم نیست، زیرا این بازیکن تا ۲۰۲۶ با بارسلونا قرارداد دارد. ارزش این بازیکن طبق گزارش ترانسفرمارکت ۷۵ میلیون یورو تخمین زده شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • رم با سردار 22 دقیقه بازی کرد، گل زد و برد!‏
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • اولین قهرمانی لیگ به حزباوی رسید
  • ایران ۲ - قرقیزستان ۱
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس