Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@15:31:21 GMT

جزئیات امداد سایپا در اربعین ۹۷ اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۹۲۵۰

به گزارش تسنیم، امینی مدیرعامل سایپا یدک در خصوص برنامه های شرکت سایپا در اربعین 97 ، اظهارداشت: گستره ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات در سه محور مهران، چذابه و شلمچه انجام می شود.

وی افزود: در طرح اربعین، در راستای حرکت مشارکتی و پشتیبانی، به دنبال کاهش دغدغه مشتریان هستیم و با ارائه خدمات گسترده برای محصولات سایپا نسبت به ارتقاء اعتماد مشتریان تلاش خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل سایپا یدک با اشاره به استفاده از سامانه AVL بر روی تمام خودروهای امدادی سایپا، گفت: مالکان خودروهایی که دچار نقص می‌شوند با تماس با شماره 096550 و دریافت لینک پیامکی، از خدمات ویژه بهره مند می شوند. همچنین‌ با آغاز این همایش بزرگ، برای نخستین بار از سامانه نظرسنجی آنلاین خدمات امدادی بهره برداری می شود به این صورت که مالکان خودروهایی که دچار نقص شده‌اند، می توانند میزان رضایتمندی خود از خدمات دریافتی را به اطلاع کاربران رسانده و مسئولان در پایگاه مرکزی نیز می توانند خدمات دریافتی مشتریان را مورد پایش قرار دهند.

وی با بیان اینکه خدمات سایپا مشمول خودروهای غیر سایپایی نیز می شود، افزود: در طرح امداد اربعین امسال، برای نخستین بار خودروهای غیر سایپایی هم می توانند از خدمات گروه سایپا استفاده کنند.

مدیرعامل سایپا یدک عنوان کرد: واحدهای امدادی شرکت سایپا، سالانه 220 روز در طرح های مختلف، خدمات متنوع امدادی ارایه می کنند و این خدمات امدادی در ایام اربعین نیز موجب تقویت و سهولت تردد جاده ای می شود. در حال حاضر این واحدها در مرزهای شلمچه، چذابه و مهران استقرار یافته و آمادگی داریم در صورت بازگشایی مرز خسروی در این مسیر نیز خدمات ارائه کنیم .

به گفته وی، در طرح امداد اربعین، خدمات متنوعی پیش بینی شده و زائران از خدماتی مانند حمل و تعمیر در محل برخوردار شده و هزینه اجرت تعمیرات در مدت اجرای طرح برای زائران محترم رایگان است .

توصیه به زائران: حتما سوئیچ یدک به همراه داشته باشید

مدیرعامل سایپا یدک همچنین با اعلام این خبر که سال گذشته بیش از 1800 عملیات در ایام اربعین توسط شرکت سایپا ارائه شده و امسال نیز در بحث امداد و توان خودرویی نسبت به سال گذشته بیست درصد افزایش ایجاد شده، توصیه هایی نیز به زائران داشت و گفت: طبق تجربه سال های گذشته یکی از عمده ترین مشکلات در سالیان قبل، گم شدن سوئیچ زائران در حین سفر بوده است که از مالکان درخواست می‌شود حتما سوئیچ یدک به همراه داشته باشند و همچنین قبل از خروج از مرز در حین پارک خودرو در پارکینگ ها حتما سر باطری را از باطری جدا کنند تا از تخلیه شارژ جلوگیری شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۹۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از ۷ میلیون زائر به خراسان رضوی

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۴۸ هزار نفر زائر به استان خراسان رضوی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد در جلسه قرارگاه عملیاتی مرکزی خدمات سفر زائرین خراسان رضوی، اظهار داشت: از 15 اسفند 1402 تا هفتم فروردین 1403 در مجموع 7 میلیون و 348 هزار و 197 نفر به خراسان رضوی و مشهد سفر کرده‌اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی ادامه داد: 229 هزار و 88 نفر از طریق فرودگاه، 413 هزار و 308 نفر از طریق راه‌آهن، 561 هزار و 577 نفر از طریق حمل و نقل جاده‌ای و 6 میلیون و 144 هزار و 224 نفر از طریق حمل و نقل شخصی در این ایام به استان و مشهد الرضا (ع) مشرف شده‌اند.

وی با بیان اینکه در خراسان رضوی پیش‌بینی‌های لازم برای اقامت زائران در بخش رسمی، موقت و اضطراری انجام شده است، گفت: ضریب اشغال واحدهای اقامتی رسمی، موقت و اضطراری طی شبانه روز منتهی به عصر هفتم فروردین در استان 52 درصد و در مشهد 55 درصد بوده است.

گنابادی‌نژاد با اشاره به جزئیات اقامت در بخش‌های مختلف گفت: ضریب اشغال در واحدهای اقامتی رسمی استان در شبانه روز گذشته 66 درصد، واحدهای موقت 75 درصد و اضطراری 48 درصد بوده است.

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی با بیان اینکه آمارها نشان می‌دهد در استان و مشهد هنوز ظرفیت برای پذیرش زائر و مسافر وجود دارد، تصریح کرد: قرارگاه عملیاتی خدمات سفر زائران استان به صورت شبانه روزی فعال است تا میزبانی شایسته برای زائران و مسافران باشد.

وی خطاب به مسافرانی که قصد سفر به مشهد دارند، توصیه کرد: زائران عزیز قبل از این که به سمت مشهد عزیمت کنند، محل اقامت خود را رزرو کنند، در همین راستا تلفن 05137045 قرارگاه عملیاتی خدمات سفر شهرستان مشهد برای هدایت، راهنمایی و دریافت شکایت زائران و مسافران پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • میزبانی ۱۶۴ اقامتگاه بوم‌گردی خراسان رضوی از گردشگران
  • ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی
  • ورود بیش از ۷ میلیون زائر به خراسان رضوی
  • بیش از هفت میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی سفر کردند 
  • این شهر میزبان حدود ٧ میلیون گردشگر بوده است
  • ورود بیش از ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر به خراسان رضوی
  • در خدمات پس از فروش باید نگاه تحولی و عملکرد جهادی داشته باشیم
  • کیفیت خدمات و تیراژ قطعات یدکی سایپا افزایش می یابد
  • ورود زائران خراسان رضوی از مرز ۶ میلیون نفر گذشت
  • ورود بیش از ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر و مسافر به خراسان رضوی