Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم آرژانتینی نراتزوری پس از 7 سال به کاتالونیا برمی گردد؛ او که لاماسیا را به عنوان یک نوجوان ترک کرد، حالا به عنوان کاپیتان اینتر مقابل بلوگرانا قرار می گیرد.

طرفداری- در آستانه دیدار حساس مقابل بارسلونا در نیوکمپ، مائورو ایکاردی همراه با لوچانو اسپالتی و میراندا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایکاردی سه سال در لاماسیا رشد کرد و حالا به عنوان کاپیتان اینتر مقابل بارسلونا قرار می گیرد.

به نقل از توئیتر رسمی باشگاه اینتر، ایکاردی گفت:

حضور در آکادمی بارسلونا برای من و دوران بازی ام بسیار مهم بود. کمک کرد تا رشد کنم؛ تقابل با بارسلونا، تیمی که فوتبالم را در آن آغاز کردم، بسیار خاص است. من و خانواده ام به خوبی در شهر میلان جا افتاده ایم و به آن عادت کرده ایم. تمام توجه ام به این است که در اینتر بمانم؛ کاپیتان این تیم هستم و می خواهم از این رنگ ها به بهترین شکل ممکن دفاع کنم.

همیشه به بهترین شکل ممکن برای بازی هایمان آماده می شویم. دیدار سختی اینجا در انتظار ماست اما به خوبی از پتانسیل ها و توانایی های خودمان آگاه هستیم. مایه افسوس و شرمساری است که مسی فردا بازی نمی کند. او بهترین بازیکن جهان است. قطعا غیبت او فرصت بزرگی برای ماست و باید از آن بیشترین استفاده ممکن را ببریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۹۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ذوب: آخر فصل آزاد می‌شوم

به گزارش ورزش سه، محمدحسین اسلامی بازیکن جوان تیم ذوب آهن در جریان دیدار مقابل تراکتور، آن هم در روز تولدش، بسیار روز خوبی داشت و موفق شد ۲ گل تیمش را در این بازی به ثمر برساند. او درباره این پیروزی پرگل گفت: خدا را شکر توانستم در این بازی گل بزنم و بازی را هم ببریم. شرایط تیمی ما خوب بود و انتظار داشتیم بازی را ببریم تا از این وضعیت خارج شویم اما به زدن ۴ گل مقابل تراکتور فکر نمی‌کردیم. با این حال شرایط خوب بود و ۴ گله بردیم.

این بازیکن جوان که پیش‌تر به تیم ملی هم دعوت شده بود، به غیبتش در لیست بازیکنان تیم ملی در اردوی فروردین ماه اشاره کرد و تاکید کرد: تمام تلاشم را می‌کنم تا دعوت شوم و از اینجا به بعد با نظر آقای قلعه نویی است و هر چه کادرفنی صلاح بداند عملی می‌شود. انشاالله که دعوت شوم.

وی در پایان درباره وضعیت قراردادی‌اش با ذوب آهن توضیح داد: من قراردادم در پایان فصل تمام است ولی زود است؛ همان آخر فصل درباره آن تصمیم خواهم گرفت.

دیگر خبرها

  • شوک به تراکتور با غیبت یک بازیکن مقابل استقلال
  • حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال
  • حامد حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال
  • خلاصه بازی اینتر و کالیاری + فیلم
  • پیولی: اینتر اسکودتو را می‌برد، ما هم هرکاری می‌کنیم تا دربی را ببریم
  • ترکیب احتمالی اینتر برای بازی با کالیاری؛ نراتزوری بدون دو بازیکن کلیدی
  • نتایج بازی‌های سوم مرحله یک چهارم پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود شهرداری گرگان قطعی شد
  • گرگان، اولین تیم نیمه نهایی لیگ بسکتبال
  • ستاره ذوب: آخر فصل آزاد می‌شوم