Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:30 امشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد. پرسپولیس در این دیدار توانست با کسب نتیجه یک - یک و با توجه به برد یک بر صفر در بازی رفت، راهی فینال شود. گل‌های این بازی را سیامک نعمتی 49 برای پرسپولیس و بغداد بونجاح در دقیقه 17 برای السد به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن (محسن ربیع‌خواه - 90)، سیامک نعمتی، علی علیپور (امید عالیشاه - 83) و گادوین منشا.

ترکیب السد: مشعل برشام، بوعلام خوخی، عبدالکریم حسن، حمید اسماعیل، پدرو رورو، ژاوی، جونگ وو یونگ، حسن الهیدوس (علی اسد  - 72)،  گابی، اکرم عفیف و بغداد بونجاح.

کوالنکو والنتین داور ازبکستانی قضاوت این مسابقه را برعهده دارد.

نیمه اول
دقیقه 2: احمد نوراللهی روی اشتباه بازیکنان السد در دفع توپ، پشت محوطه جریمه توپ را در اختیار گرفت و اقدام به شوتزنی کرد. شوت نوراللهی راهی به دروازه نداشت و از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه 3: عبدالکریم حسن روی پاس اکرم عفیف در موقعیت شوتزنی قرار گرفت که علیرضا بیرانوند موفق شد شوت زمینی این بازیکن را مهار کند.

دقیقه 5: پرتاب اوت بلند برای پرسپولیسی‌ها در محوطه جریمه به علی علیپور رسید. ضربه مهاجم پرسپولیس با برخورد به مدافع السد به دروازه مشعل برشام نرسید، اما این بازیکن سراسیمه توپ را به کرنر فرستاد تا در ادامه منشا نتواند از توپ برگشتی بهره ببرد.

دقیقه 14: کرنر به دست آمده برای پرسپولیس توسط احمد نوراللهی به شکلی خطرناک روی دروازه السد ارسال شد. با این حال ضربه سر گادوین منشا دقت لازم را نداشت تا باعث باز شدن دروازه مشعل برشام شود.

دقیقه 17: بغداد بونجاح روی پاسی که بین مدافعان پرسپولیس ارسال شد و روی تعلل خط دفاعی به راحتی دروازه علیرضا بیرانوند را باز کرد.

دقیقه 24: اوت بلند برای پرسپولیس بازهم می‌توانست روی دروازه السد خطرساز شود که این بار مدافعان السد توپ را دفع کردند. روی توپ برگشتی شایان مصلح از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 31: ارسال خطرناک پدرو روی دروازه پرسپولیس با قطع توپ توسط بغداد بونجاح در محوطه جریمه همراه شد، اتفاقی که می‌توانست برای پرسپولیس خطرساز شود، اما در نهایت این موقعیت السدی‌ها در یک رفت و برگشت از دست رفت.

دقیقه 38: حرکت انفرادی سیامک نعمتی در عرض زمین السد، موقعیت شوتزنی را برای گادوین منشا فراهم کرد. پاس نعمتی به منشا رسید و مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس هم ضربه‌اش را به سمت دروازه شلیک کرد، اما مشعل موفق به مهار توپ شد.

دقیقه 44: سیامک نعمتی از راهی دور اقدام به شوتزنی کرد که توپ از کنار دروازه السد به بیرون رفت.

دقیقه 45: روی تعلل مدافعان پرسپولیس توپ به پشت آنها رفت که اکرم عفیف در موقعیتی خوب می‌توانست برای بار دوم دروازه پرسپولیس را باز کند، اما خروج به موقع علیرضا بیرانوند مانع از این امر شد.

نیمه دوم
دقیقه 46: ارسال زیبای و بیرون پای بشار رسن را مدافعان السد دور کردند.

دقیقه 49: ارسال گادوین منشا را سیامک نعمتی به زیبایی وارد دروازه السد کرد تا پرسپولیس گل تساوی را به ثمر برساند.

دقیقه 51: شوت کم جان و زمینی اکرم عفیف از جناح راست را علیرضا بیرانوند به راحتی در اختیار گرفت.

دقیقه 65: یک، دو زیبای منشا و علیپور در داخل محوطه جریمه  توپ را در روی خط شش قدم به علیپور رساند که ضربه این بازیکن را دروازه‌بان السد به کرنر فرستاد.

دقیقه 66: شوت از راه دور منشا به صورت خطرناک از کنار دروازه السد به بیرون رفت.

دقیقه 69: حرکت انفرادی احمد نوراللهی و شوت این بازیکن از پشت محوطه جریمه حریف به صورت خطرناک از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 71: سانتر حسن الهیدوس از سمت راست دفاع پرسپولیس پشت مدافعان به بونجاح رسید که ضربه این بازیکن از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 80: جونگ وو یونگ از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او به شکل خطرناکی از کنار دروازه روانه اوت شد.

دقیقه 86: ارسال خطرناک السدی‌ها روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر بسیار خوب ژاوی همراه بود که علیرضا بیرانوند توپ را در آستانه ورود به دروازه، به زیبایی راهی کرنر کرد.

دقیقه 88: احمد نوراللهی با توپ ربایی از السدی‌ها اقدام به شوتزنی کرد که البته ضربه او دقت لازم را نداشت.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۹۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری یک نیمه‌ای ایران مقابل ترکمنستان در زمین خراب عشق آباد

آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۱۸:۳۰ اولین بازی خود در دور برگشت مرحله دوم مقدماتی را در ورزشگاه عشق آباد ترکمنستان مقابل این تیم برگزار کرد که نیمه اول این بازی با برتری یک بر صفر ایران تمام شد.

کیفیت نامناسب زمین چمن مصنوعی به شکل محسوسی روی عملکرد تیم ملی در این مسابقه تاثیر گذاشته بود.

داور: پو اودوم سیواکورن (تایلند)

کمک‌ها: راووت ناکاریت و چوچوئن تاناته از تایلند 

کارت زرد: دیدار دوردیف و یازجیلیچ قربانف از ترکمنستان/ محمد حسین کنعانی‌زادگان از ایران 

کارت قرمز: _

گل: مهدی قائدی (۵+۴۵) برای ایران 

ترکیب ترکمنستان: رستم آهالیف، قاضی مراد آناگلیف، عطا گلدیف، علی بیگ عبدالرحمانوف، ارسلان آمانوف، میرزا بیگ نظروف، یازجیلیچ قربانف، دیدار دوردیف، آبوی باشیموف، بیگ مراد بایوف، تیمور چاریف

سرمربی: مرجن اورازوف

ترکیب ایران: سیدحسین حسینی، شجاع خلیل زاده، رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت الهی، محمد قربانی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قائدی و مهدی طارمی

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

دقایق حساس نیمه اول

دقیقه ۵

حسینی با خروج به موقع از دروازه ارسال ضربه ایستگاهی ارسلان آمانوف را برگشت داد.

دقیقه ۱۵

ارسال بازیکن ترکمن از جناح چپ با ضربه سر دیدار دوردیف از کنار دروازه ایران بیرون رفت.

دقیقه ۲۱

ضربه سر محمد محبی روی ارسال رامین رضاییان، مماس با تیر افقی از روی دروازه ترکمنستان گذشت.

دقیقه ۲۳

جدی‌ترین موقعیت ایران در این لحظه رقم خورد که رضاییان با پاس در عمق مهدی طارمی را در موقعیت تک به تک با آهالیف قرار داد و او نیز با یک پاس در عرض قائدی را در مقابل دروازه خالی صاحب فرصت کرد که بازیکن ریزنقش تیم ملی توپ را با بی‌دقتی بیرون زد.

دقیقه ۲۵

روی ریباند ضربه ایستگاهی ترکمتستانی‌ها ضربه زمینی بازیکن این تیم از پشت محوطه جریمه در دستان حسینی آرام گرفت.

دقیقه ۳۰

کنعانی‌زادگان با یک پاس بلند در عمق قائدی را به حرکت درآورد، اما دروازه‌بان حریف با بیرون آمدن توپ را از مقابل سر مهاجم ایران جمع کرد.

دقیقه ۳۸

ضربه آمانوف از زاویه بسته پس از برخورد با پای میلاد محمدی در دستان حسینی قرار گرفت.

دقیقه ۴۵

روی تاثیرگذاری قائدی توپ به محبی رسید، اما ارسال این بازیکن با ضربه برگردان طارمی از بالای دروازه عبور کرد.

دقیقه ۲+۴۵

شوت کم دقت سعید عزت‌اللهی از کنار دروازه ترکمنستان با اختلاف بیرون رفت.

دقیقه ۵+۴۵

کنعانی‌زادگان توپ را بلند پشت محوطه جریمه ترکمن‌ها فرستاد و طارمی با یک ضربه سر قائدی را در موقعیت گلزنی قرار داد تا این بار او با یک ضربه دقیق روی پا گل اول ایران را به ثمر برساند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • انگلیس ۲- بلژیک ۲: بیلینگام و نجات در دقیقه ۹۵ + لحظات حساس بازی
  • فرانسه 3-2 شیلی: پیروزی پرتلفات
  • انگلیس 2- بلژیک 2: بیلینگام و نجات در دقیقه 90+5!
  • آلمان 2- هلند 1، پارتی صورتی!
  • هالند با پیراهن نروژ پنالتی هم گل نمی‌زند! (عکس)
  • پیروزی و صعود تیم ملی ایران با بازی روی چمن مصنوعی
  • ترکمنستان ۰-ایران ۱: سه امتیاز در بدترین زمین فوتبال آسیا
  • پایان نوروز فوتبالی تیم ملی با برد در زمین سفت عشق‌آباد+جدول
  • طلسم‌شکنی تیم ملی در زمین فاجعه عشق‌آباد
  • برتری یک نیمه‌ای ایران مقابل ترکمنستان در زمین خراب عشق آباد