Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@22:47:50 GMT

تجهیزات راهداری زمستانه در یزد آماده‌سازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۹۳۲۰

تجهیزات راهداری زمستانه در یزد آماده‌سازی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی علیخانی عصر امروز در نشست مشترک رؤسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و فرماندهان پلیس راه استان یزد با اشاره به اهمیت بحث راهداری زمستانه اظهار داشت: ادارات شهرستانی راهداری باید با تعامل با پلیس راه برنامه‌ریزی درستی با توجه به امکانات و ظرفیت‌ها همچنین وضعیت راه‌ها داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در آستانه فصل سرما لازم است وضعیت راه‌ها، علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی، پاسگاه‌ها، راهدارخانه‌ها، ماشین آلات و ... مورد بررسی دقیق قرار گیرد، افزود: ذخائر اقلام مورد نیاز به ویژه شن و نمک همچنین قطعات یدکی پرمصرف ماشین آلات راهدارخانه‌ها نیز باید بررسی و نقایص و کمبودها برطرف شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد بیان کرد: به هر حال توان ما در خدمت‌رسانی به مردم و مسافران ثابت است و آنچه باید برای بهبود خدمت‌رسانی مورد توجه قرار گیرد، تلاش برای جذب مشارکت بخش خصوصی است.

وی تاکید کرد: باید بتوانیم از توان بخش خصوصی در حوزه استحفاظی خود به درستی استفاده کنیم به نحوی که توانمندی‌های آنها را شناسایی کرده تا در مواقع ضروری بتوانیم به سرعت آنها را فراخوان کنیم.

علیخانی همچنین بر لزوم برگزاری جلسات مشترک به منظور هماهنگی با دیگر دستگاه‌های همکار در محورهای استان یزد از جمله هلال احمر، اورژانس، مدیریت بحران، فرمانداری‌ها و ... در شهرستان‌های مختلف استان تاکید کرد.

وی همچنین از مسئولان ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های مختلف استان یزد خواست: ضمن مستندسازی اقدامات خود، هشدارهای هواشناسی را نیز به موقع رصد کرده و مورد توجه جدی قرار دهند.

علیخانی ادامه داد: در همه شهرستان‌ها به سرعت از ابنیه فنی، پل‌ها، دیوارهای حائل و ... بازدید شود و در صورتی که مشکلی وجود دارد، به سرعت گزارش و برای رفع مشکل اقدام شود.

وی همچنین بر لزوم هماهنگی ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های همجوار با استان‌های دیگر تاکید کرد و بیان داشت: هماهنگی‌های لازم باید انجام شود تا در صورت بروز مشکل یا حادثه‌ای، هر استان به سرعت به وظایف خود عمل کند.

علیخانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برخی پروژه‌های راهسازی در حال اجراست که این پروژه دو بانده یا چهار بانده شدن برخی مسیرها را به دنبال دارد، افزود: حتی اگر دو کیلومتر از این مسیرها آماده بهره‌برداری باشد، خوب است که این اتفاق رخ دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد تاکید کرد: اگر حتی دو کیلومتر از این محورها زیر بار ترافیک برود، به اندازه دو کیلومتر از حوادث جاده‌ای کاسته ایم البته ضروری است که این محورها حتما به علائم و تجهیزات ایمنی نیز مجهز شوند در غیر این‌صورت ممکن است خود به یک نقطه حادثه خیز تبدیل شوند.

کد خبر 4439656

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد علی علیخانی یزد اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران گرگان مشهد کرمانشاه یاسوج شهرکرد شیراز سنندج خطبه های نماز جمعه خرم آباد مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۹۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات به ۲۰ کشور آفریقایی

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا اینانلو افزود: ۲۰ کشور آفریقایی و ۲۰۰ تاجر در اجلاس اخیر اقتصادی تجاری ایران و آفریقا حضور داشتند که با توجه به ظرفیت‌های صنعتی بالای کشورمان زمینه همکاری با آنان مورد بحث و گفت و گو قرار گرفته و بررسی شد.

وی با بیان توانمندی‌های ایران در عرصه سلامت، ادامه داد: ایران با توجه به پشتوانه بومی‌سازی که در حوزه صنعت دارو و تجهیزات پزشکی داشته است می‌تواند توانمندی خود را به کشورهای دیگر ارائه دهد، همچنین در مورد خدماتی که برای تجهیز بیمارستان و بیمارستان سازی لازم است، آمادگی داریم که به کشورهای آفریقایی کمک کنیم و این مراکز را با صد در صد تجهیزات پزشکی به مرحله بهره برداری برسانیم.

به گفته اینانلو، زمینه همکاری در مورد انتقال تکنولوژی و مشاوره صنعت دارو و تجهیزات پزشکی نیز با توسعه روابط با این کشورها امکان پذیر است.

کد خبر 6096767 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • ۶۰۰۰ حوزه برای برگزاری امتحانات نهایی آماده شده است
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات به ۲۰ کشور آفریقایی