Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف السد قطر رفت.

* در بین دونیمه هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس در زمین نماندند تا بدن هایشان را گرم کنند. این در حالی بود که تمام بازیکنان نیمکت نشین السد در چمن آزادی باقی ماندند و خودشان را گرم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* هنگام به ثمر رسیدن گل اول السد چند تن از خبرنگاران قطری شادی زایدالوصفی در جایگاه خبرنگاران داشتند. همین موضوع باعث شد تا یکی دو نفر از خبرنگان ایرانی نیز لحظه به ثمر رسیدن گل پرسپولیس سمت آنها رفته و ابراز خوشحالی کنند. جنجال خبرنگار ایرانی با وساطت دیگران به پایان رسید و وی نیز در ادامه از خبرنگاران قطری عذرخواهی کرد.

* یکی از اعضای کادر فنی السد قطر معتقد بود توپ جمع کنی که سمت نیمکت پرسپولیس است وقت کشی می کند و کادرفنی پرسپولیس را مقصر دانست. همین امر باعث شد تا درگیری لفظی بین نیمکت نشینان دو تیم صورت بگیرد.

* سید جلال حسینی که معمولا برای زدن ضربات سر هنگام ارسال کرنرها به خز حمله پرسپولیس اضافه می شد در این بازی پیشروی نداشت تا سرخپوشان در ضد حملات با خطر مواجه نشوند.

* نیمکت نشینان پرسپولیس در طول نیمه دوم محو بازی بودند و خودشان را گرم نمی کردند. همین امر باعث شد تا برانکو به شدت از آنها عصبانی شود و از دستیاران خود خواست تا به آنها تذکر دهد. برانکو وقتی دید آنها گرم نمی کنند اعلام کرد لزومی نیست پشت دروازه بایستند و بهتر است روی نیمکت بنشینند. این اتفاق پس از ورود امید عالیشاه به زمین مسابقه رخ داد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۹۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!

به گزارش ورزش سه، محمد امین حزباوی مدافع دهه هشتادی و ملی پوش فوتبال ایران که حالا در السد قطر بازی می‌کند، موفق شد اولین قهرمانی باشگاهی خودش را با این تیم پرافتخار قطری جشن بگیرد. 

حزباوی در تابستان، با چشم پوشی بر روی پیشنهاداتی که از تیم های بزرگ داخل کشور داشت، بلیط سفر به قطرش را هماهنگ کرد و راهی السد شد.
مدافع سابق فولاد خوزستان که ۱۰ روز دیگر تولد ۲۱ سالگی خودش را جشن می‌گیرد، در خط دفاعی قهرمان قطر به شیوه‌ای بازی می‌کرد که بسیاری از کارشناسان، معتقد بودند تجربه و کیفیت بالای او با سنش کاملاً تضاد دارد. 

محمدامین حزباوی در فصل گذشته پس از آنکه توانست خود را به جواد نکونام اثبات کند به ترکیب تیم فوتبال فولاد خوزستان راه پیدا کرد و پس از حضور موفقیت‌آمیز در این تیم در جام باشگاه‌های آسیا هم به میدان رفت و مقابل تیم‌هایی مثل الهلال و الفیصلی اردن بازی کرد و توانست خوش بدرخشد و مورد توجه تیم السد قطر قرار بگیرد. درخشش حزباوی در فولاد موجب شد او مورد توجه امیرقلعه نویی هم قرار بگیرد و فروردین ۱۴۰۲ به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت شد. او البته در دو بازی تدارکاتی با روسیه و کنیا با وجود دعوت به تیم ملی در لیست بازیکنان حضور نداشت.

با خروج جواد نکونام از تیم فولاد و حضور منصوریان هم شاهد بودیم این مدافع مستعد مورد توجه سرمربی جدید قرار گرفت و به خوبی از پس این اعتماد برآمد.
درخشش حزباوی در تیم فولاد تا آنجا پیش رفت که شایعه پیشنهاد کارلوس کی‌روش به این بازیکن برای پذیرش تابعیت قطر هم مطرح شد اما او ترجیح داد پیراهن تیم ملی ایران را بر تن کند تا تمرکز خود را روی این موضوع بگذارد.

خرداد سال گذشته، موفقیت‌های پی در پی حزباوی در فولاد موجب شد او مورد توجه تیم السد قطر قرار بگیرد و با قراردادی ۵ ساله راهی این کشور شود و فوتبال خود را در لیگ ستارگان قطر ادامه دهد و در کنار بازیکنان مطرحی همچون «میگوئل» و «اوتاویو» قرار بگیرد.

علاوه بر این، حزباوی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان یکی از نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال آسیا در سال ۲۰۲۳ انتخاب شد البته این جایزه در نهایت به «مایکا هامانو» (باشگاه ایناک کوبه لئونسا، تیم ملی ژاپن) تعلق گرفت.

السد در این فصل به لطف حضور «امین حزباوی» توانسته است خط دفاع مستحکمی داشته باشد و با دریافت تنها ۱۷ گل خورده بهترین عملکرد دفاعی را در فصل جاری داشته است. 

حزباوی که نخستین فصل حضورش را در السد سپری می‌کند در این فصل در ۱۹ بازی برای تیمش به میدان رفته و موفق به ثبت یک گل هم شده است. او در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا هم حضور موفقی داشت و در ۴ دیدار برای تیمش به میدان رفت.

حزباوی تنها در ۲ بازی در ترکیب السد حضور نداشت که یک بار در هفته نخست لیگ و یک بار هم در هفته دوازدهم که به دلیل دریافت کارت زرد محروم بود. او مجموعاً ۱۳۱۳ دقیقه در لیگ ستارگان به میدان رفته است.

السد در خط حمله هم عملکرد درخشانی داشته است و به لطف حضور اکرم عفیف توانسته است ۶۱ گل به ثمر برساند که از این حیث هم بهترین عملکرد را در فصل جاری داشته است. اکرم عفیف با ثبت ۲۵ گل و ۹ پاس گل روی بیش از نیمی از گل‌های این تیم تأثیر مستقیم داشته است.

حزباوی در بیست سالگی به این موفقیت رسیده و با نگاه به شرایط کنونی او، می‌توان نوشت که با حضور او و پیشرفتش قطعا تیم ملی فوتبال ایران از حالا خیالش از داشتن یک مدافع شش دانگ و باهوش برای جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ راحت است.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • علی دایی؟ فکرش را هم نکنید!
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!