Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر نفت با اشاره به اینکه در ۶ ماهه اول سال درآمد‌های نفتی کشور ۲۵ درصد بیش از میزان پیش بینی شده در قانون بودجه کل کشور بوده است، گفت: با روش‌های مختلف با تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران مقابله می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان به نقل از خانه ملت،بیژن نامدار زنگنه درباره حضور در جلسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست کمیسیون برنامه و بودجه گزارشی درباره درآمد‌های نفتی کشور ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نفت ادامه داد: براساس گزارش ارائه شده در ۶ ماه اول سال جاری درآمد‌های نفتی کشور ۲۵ درصد بیش از میزان پیش بینی شده در قانون بودجه بوده است.

درآمد‌های نفتی در نیمه اول سال جاری ۲۵ درصد بیشتر از میزان پیش بینی در بودجه ۹۷

این عضو کابینه دولت یادآور شد: تلاش می‌شود به روش‌های مختلف در مقابل تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران مقابله شود هرچند که روش‌های مقابله با تحریم‌ها بیان نمی‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: زنگنه درآمد نفتی کمیسیون برنامه بودجه تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۹۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان، در جلسه دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با وی که در ستاد فرماندهی انتظامی کل کشور برگزار شد، گفت: با توسعه هوشمندسازی در اجرای طرح‌های پلیس و استفاده از تجهیزاتی نظیر دوربین، قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: مجلس می‌تواند با تعیین بودجه مناسب، پلیس را در اجرای بهینه ماموریت‌هایی که انجام آن، مستلزم در اختیار داشتن ابزارهای هوشمند است، یاری رساند.

فرمانده کل انتظامی کشور، یکی از این تجهیزات را دوربین عنوان کرد و گفت: استفاده از چنین تجهیزاتی، میزان امنیت را افزایش خواهد داد؛ لذا تحقق این امر، مستلزم تخصیص بودجه لازم از سوی مجلس شورای اسلامی است.

کد خبر 6086906

دیگر خبرها

  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • خبرگزاری آمریکایی: احتمالاً بایدن تحریم‌های نفتی ایران را اجرا نخواهد کرد
  • رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری تخلیه و بارگیری کالا در بنادر کشور
  • تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر کشور
  • فروش نفت ونزوئلا با ارز دیجیتالی
  • بنیامین نتانیاهو: با تحریم گردان اسرائیلی مقابله می‌کنیم
  • بازگشت تحریم‌های نفتی آمریکا علیه صنعت نفت ونزوئلا
  • تصویب تحریم‌های نفتی جدید ایران در کنگره آمریکا
  • فایننشال تایمز: ایرانی‌ها در دور زدن تحریم‌ها استاد شده اند | چرا بایدن علاقه ای به افزایش تحریم نفتی ایران ندارد؟