Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@00:40:18 GMT

جزئیات دیدار ابومازن با رئیس «شاباک» در منزل خود

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۹۳۹۲

جزئیات دیدار ابومازن با رئیس «شاباک» در منزل خود

خبرگزاری تسنیم: کانال ۱۰ تلویزیون رژیم اشغالگر قدس اعلام کرد: نداف ارگمان رئیس سرویس امنیت داخلی اسرائیل (شاباک) هفته گذشته با محمود عباس (ابومازن) در منزلش در رام الله دیدار کرد.

این رسانه رژیم صهیونیستی افزود: ارگمان وارد منزل ابومازن در رام الله شد و با وی درباره تدابیر و هماهنگی مربوط به غزه و نشست شورای مرکزی و هماهنگی امنیتی بحث و تبادل نظر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه مدعی شد ارگمان از ابومازن تا در موضع گیری خود در مسئله غزه نرمش نشان دهد.

کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد: رئیس شاباک به صورت دوره‌ای با ابومازن در رام الله دیدار می‌کند و رئیس تشکیلات خودگردان هم تصریح کرده بود که درباره ۹۹ درصد مسائل با وی توافق دارد و تمایل دارد آسیبی به اسرائیلی‌ها وارد نشود.

ابومازن پیشتر گفته بود به صورت مستمر با ارگمان دیدار می‌کند، وی مدعی شد که هماهنگی مستمر در طول شبانه‌روز با این مقام صهیونیست به این دلیل است تا آسیبی به صهیونیست‌ها نرسد.

زخمی شدن ۷ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شرق دیرالبلح

خبر دیگر اینکه هفت شهروند فلسطینی امشب (سه شنبه) به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شرق دیرالبلح زخمی شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

بر اساس گزارش شهاب، نظامیان صهیونیست به سمت جوانان فلسطینی که در مقابل گذرگاه نظامی وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی در شرق دیرالبلح تظاهرات می‌کردند، حمله‌ور شدند و به شدت به آن‌ها تیراندازی کردند که به زخمی شدن هفت جوان منجر شد که یکی از آن‌ها از ناحیه سر هدف قرار گرفت و حال وی وخیم توصیف شده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: ابومازن رژیم صهیونیستی رئیس شاباک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۹۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات زیرگیری در قدس اشغالی و زخمی شدن دو صهیونیست

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد خبر‌ها از عملیات زیرگیری با خودرو در قدس اشغالی و زخمی شدن دو نفر حکایت دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سازمان اورژانس رژیم اشغالگر هم زخمی شدن دو نفر را در این عملیات تأیید کرده است. رسانه‌های صهیونیستی همچنین از حضور گسترده نیرو‌های امنیتی و پلیس و ضبط سلاح کارلو در محل حادثه خبر دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پلیس اسرائیل اعلام کرد دو نفر را به اتهام انجام عملیات زیرگیری با خودرو در دو محل نزدیک به هم در قدس اشغالی تحت تعقیب قرار داده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این ادعای صهیونیست‌ها در حالی است که برخی منابع محلی اعلام کردند عاملان این عملیات دو نفر بوده و به سلامت محل عملیات را ترک کرده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این حمله ساعاتی قبل از شروع عید پسح انجام شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • شمار شهدای غزه به 34 هزار و 262 شهید رسید
  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • حمله‌های بامدادی اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری دستگیر شده‌اند
  • افزایش آمار شهدای نوار غزه به ۳۴۱۵۱ نفر
  • عملیات زیرگیری در قدس اشغالی و زخمی شدن دو صهیونیست
  • وزارت بهداشت فلسطین: ۱۱ هزار فلسطینی در غزه مفقود شده‌اند