Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@17:25:30 GMT

جشن ۱۰۰ هزار نفری در آزادی؛ صعود تاریخی برانکو به فینال(فیلم)

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۹۴۳۱

‍‍‍‍‍‍

دریافت 23 MB

       

کد خبر 4439654.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: السد قطر برانکو ایوانکوویچ تیم فوتبال پرسپولیس ژاوی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا اربعین 97 کربلا اربعین حسینی امام حسین ع تیم فوتبال پرسپولیس ماه محرم و صفر السد قطر ایالات متحده آمریکا تیم ملی فوتبال ایران عربستان سعودی دونالد ترامپ جمال خاشقجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۹۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود نفسگیر ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا با پنالتی

تیم ملی فوتسال کشورمان در دیداری سخت و نفسگیر و در ضربات با غلبه بر ازبکستان، به فینال جام ملت‌های آسیا راه پیدا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تقابل تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان از ساعت 17:30 امروز (جمعه - به وقت ایران) در سالن بانکوک آره‌نا، دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا 2024 بود که این مسابقه با پیروزی 8 بر 7 ایران (در مجموع وقت قانونی و ضربات پنالتی) به پایان رسید.

این بازی با گل زودهنگام ایران آغاز شد. حرکت سریع سالار آقاپور به سمت دروازه ازبک‌ها و پاس روی به جلوی او، با اشتباه عادل‌اف همراه بود و این بازیکن به اشتباه دروازه تیم خودش را گشود. شاگردان ونانسیو لوپس خیلی زود بازگشتند و با گلزنی جورائف در دقیقه هفت، این دیدار با به تساوی کشاندند. گل اخمت‌زیانوف در دقیقه 18 نیز سبب شد تیم ملی کشورمان برای اولین بار در این مسابقه از حریف خود عقب بیفتد.

صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود

پس از پایان نیمه اول با شکست، تیم ملی کشورمان در نیمه دوم کاملاً هجومی وارد زمین شد که ازبکستان نیز دفاع سرسختی از خود نشان داد. در ادامه با پاس مسلم اولادقباد، اخمت‌زیانوف در دقیقه 25 دروازه تیم خودی را به اشتباه باز کرد تا ایران با دو گل‌به‌خودی به بازی بازگردد. حملات دامنه‌دار ایران در دقیقه 27 هم نتیجه داد و بهروز عظیمی گل سوم کشورمان را به ثمر رساند.

این پایان کار نبود و اخمت‌زیانوف در دقیقه 35 برای دومین بار موفق به گلزنی برای ازبکستان شد و گل تساوی را برای میزبان جام جهانی 2024 به ارمغان آورد. با این نتیجه، بازی به وقت اضافه رسید و دو تیم در 10 دقیقه وقت اضافه برای صعود به فینال جنگیدند.

شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم

در دقایق نخست وقت اضافه، ازبکستان مرتکب ششمین خطای خود شد تا پنالتی نقطه دوم تقدیم ایران شود. آقاپور این پنالتی را از دست داد تا پس از بسته ماندن دروازه دو تیم در ادامه مسابقه، بازی به ضربات پنالتی برسد.

علیرضا رفیعی‌پور، محمدرضا سنگ سفیدی، علی اصغر حسن‌زاده، سالار آقاپور، مهدی کریمی در ضیافت پنالتی‌ها برای ایران موفق به گلزنی شدند و سعید احمد عباسی پنالتی خود را از دست داد. باقر محمدی سنگربان ایران نیز دو پنالتی ازبکستان را مهار کرد و چهار پنالتی ازبک‌ها تبدیل به گل شد تا ایران در ضربات پنالتی به برتری 5 بر 4 دست یابد.

فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!

با این نتیجه، تیم ملی کشورمان برای پانزدهمین بار به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کرد و برای قهرمانی سیزدهم خود، باید میزبان رقابت‌ها یعنی تایلند را شکست بدهد. تیم‌های ازبکستان و تاجیکستان از ساعت 10:30 روز یکشنبه هفتم اردیبهشت (به وقت ایران) برگزارکننده دیدار رده‌بندی جام ملت‌های آسیا خواهند بود. تیم‌های ملی ایران و تایلند نیز از ساعت 12:30 روز یکشنبه در فینال جام ملت‌ها به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود نفس‌گیر یوزان به فینال
  • صعود نفسگیر ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا با پنالتی
  • صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف
  • پنج‌ بازیکن ابتدایی شمسایی برای صعود به فینال
  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • فانوسی در شب‌های تاریک؛ یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا صعود کرد
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال