Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@03:19:43 GMT

وزیر اطلاعات: مشکل امنیتی در مرزها وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۹۴۴۳

وزیر اطلاعات در مرز مهران گفت: هیچ مشکل امنیتی در مرزها وجود ندارد.

به گزارش تسنیم از ایلام، سید محمود علوی عصر امروز با حضور در مرز مهران و بازدید میدانی از لایه‌های امنیتی مرز مهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرزهای کشور از امنیت مطلوب برخوردار و در مرز مهران هیچ مشکل امنیتی وجود ندارد.

وزیر اطلاعات گفت: تمهیدات اندیشیده شده ضریب امنیتی مرز مهران در موقعیت عالی قرار داده است و این مرز را امن‌ترین مرز تردد برای زائران اربعین حسینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حضور شبانه روزی و اجرای طرح‌های عملیاتی و امنیتی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) با مشارکت سایر دستگاه‌ها را یادآور و خاطرنشان کرد: تاکنون 3 تیم 15 نفره که از عوامل وابسته به داعش قصد برهم زدن امنیت زائران را داشته در خوزستان دستگیر شده است.

وی امنیت تردد و حضور زائران اربعین حسینی را هدف همه دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و عملیاتی دانست و افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در مقابل اراده و همت مردم و مسئولان ایران خوار و ذبون هستند و وحدت مردم و مسئولان ضامن پیروزی است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۹۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نشست عالی امنیتی با حضور احمدیان در سنت‌پترزبورگ

اجلاس بین‌المللی مقامات عالی امنیتی با حضور علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در سنت‌پترزبورگ آغاز به کار کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دوازدهمین اجلاس بین المللی نمایندگان عالی کشورها در امور امنیتی روز چهارشنبه با حضور احمدیان نماینده مقام معظم رهبری در سن‌پترزبورگ روسیه آغاز به کار کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس و نشست مرتبط با گروه بریکس، سخنرانی و دیدارهای جداگانه‌ای نیز با برخی همتایان خود خواهد داشت.

احمدیان پیش از این، روز سه‌شنبه در نخستین روز سفر به سن‌پترزبورگ، با قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی جمهوری عراق دیدار کرد.

هیأت اعزامی کشورمان با حضور فعال در نشست های جانبی این اجلاس؛ دیدگاه های جمهوری اسلامی ایران در موضوعات مهم امنیتی در منطقه و جهان را تبیین و تشریح خواهند کرد.

احمدیان و دبیر شورای امنیت روسیه دیدار کردند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ؛ فرصتی برای تبیین اهداف ایران بعد از «وعده صادق»
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • احمدیان در سن‌پترزبورگ چه می کند؟
  • سفر مهم دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه/پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان
  • قدرت از غرب به شرق در حال انتقال است
  • آغاز به کار نشست عالی امنیتی با حضور احمدیان در سنت‌پترزبورگ
  • پیشنهادات ایران برای ارتقای امنیت اطلاعات
  • ۵ پیشنهاد ایران در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • احمدیان: مشکل بزرگ‌تر در بقا و ثبات این کشورها خواهد بود