Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@21:04:25 GMT

مهلت 2 هفته ای برای کسانی که معاینه فنی ندارند

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۹۴۶۰

مهلت 2 هفته ای برای کسانی که معاینه فنی ندارند

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اجرای فاز دوم طرح کاهش که از امروز در کل شهر تهران اجرا می شود، گفت: با هماهنگی پلیس خودروهای فاقد معاینه فنی تا دو هفته جریمه نمی شوند.

به گزارش صدای ایران به نقل از مهر، محسن پورسید آقایی در مراسم افتتاحیه سامانه های ثبت تردد معابر ورودی و خروجی شهر تهران اظهار کرد: لازم بود ورودی و خروجی رینگ شهر تهران به دوربین و سیستم الکترونیک مجهز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی دستور راه اندازی سامانه ها را دادم برای راه اندازی آن چندان امیدوارم نبودم، اما کار جهادی یعنی اینکه کار درست را به موقع انجام دهیم و این موضوع محقق شد.
وی افزود: بیشترین مزیت استقرار این سامانه ها کنترل تردد خودروهای سنگین در شهر است. همچنین ۵۰۰ هزار خودرویی که از شهرستان های اقماری شهر تهران به این شهر تردد دارند، کنترل می شوند. 
معاون شهردار تهران با بیان اینکه برای آشنایی بیشتر مردم با فاز دوم طرح کاهش جریمه ای برای ثبت دوربین های جدید صادر نمی شود، گفت: با هماهنگی پلیس مقرر شد دوربین های جدید به صورت ارشادی معاینه فنی را کنترل کنند و پس از آن برای خودروهای فاقد معاینه فنی قبض جریمه صادر شود. 
در ادامه این مراسم رییس پلیس راهبر تهران بزرگ تاکید کرد: نصب دوربین ها در ورودی و خروجی شهر تهران آرزویی بود که امروز با اراده معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران محقق شد تا خودروهای فاقد معاینه فنی کنترل شوند.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: معاینه فنی جریمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۹۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال چای قاچاق با قطار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ محمدرضا طالبی گفت: ماموران پلیس راه آهن یزد هنگام انجام وظایف ذاتی و کنترل وسایل مسافران قطار "یزد-تهران" به فردی که قصد انتقال یک محموله از طریق قطار را داشت مشکوک شدند. 
وی بیان داشت: ماموران در بررسی‌های لازم، ۹۸۰ کیلوگرم چای خارجی فاقدمجوز و قاچاق را کشف کردند که کارشناسان ارزش آن را ۵ میلیارد ریال اعلام کرده اند. 
رئیس پلیس راه آهن استان یزد، افزود: متهم که قصد انتقال چایی‌های قاچاق از طریق قطار از یزد به تهران را داشت پس از تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد. 
طالبی در خاتمه تصریح کرد: پلیس راه آهن کنترل و نظارت کامل را در خصوص برخورد با جرایم دارد.

دیگر خبرها

  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • حضور موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان در نمایشگاه سلامت
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • موارد مطرح شده شهروندان در تماس با سامانه پاسخگو ستاد معاینه فنی تهران
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز - اصفهان
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلف در آزادراه شیراز اصفهان
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز- اصفهان
  • دزدی آیفون منازل مناطق شمالی تهران!
  • معاینه رایگان سالمندان کم توان در هفته سلامت
  • شغل نان و آب‌دار چراغ‌روشن‌کنی را چه کسانی عهده‌دار بودند؟