Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@06:03:16 GMT

فریرا:حریف دروازه‌بان جهانی پرسپولیس نشدیم

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۰۹۸۴۳

مانوئل فریرا، سرمربی تیم السد مدعی شد، تیمش در هر دو بازی رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس، بازی بهتری انجام داده است اما اسیر بدشانسی شد.

به گزارش تابناک ورزشی، مانوئل فریرا، سرمربی تیم السد پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل پرسپولیس و ناکامی از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری گفت: همان‌طور که می‌دانید دو بازی بود، یک بازی در قطر و یک بازی در تهران که ما در هر دو بازی بهتر از پرسپولیس بودیم، اما در بازی رفت در قطر با یک پنالتی احمقانه باختیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم پرسپولیس قهرمان آسیا شود
وی ادامه داد: ما امروز بهتر از پرسپولیس بودیم، اما آنها طوری بازی کردند که باید بازی می‌کردند. ما احتیاج به برد داشتیم و تیمی که احتیاج به برد داشته باشد، امروز مانند السد بازی می‌کرد. ما 90 دقیقه جنگیدیم و به نظرم بهترین بازیکن زمین دروازه‌بان پرسپولیس بود. من از کیفیت بازیکنان خوشحالم و به آنها تبریک می‌گویم و برای پرسپولیس هم در بازی فینال آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم آنها قهرمان شوند.

بدشانسی ما این بود که در خانه‌مان باختیم
سرمربی السد در پاسخ به این سؤال که آنها با هر دو نماینده ایران (پرسپولیس و استقلال) بازی کرده‌اند و کدام تیم کیفیت بهتری داشت، گفت: نمی‌خواهم درباره مسائل داخلی نظر بدهم. به خصوص اینکه استقلال و پرسپولیس هر دو سابقه دارند. بازهم می‌گویم بازی ما در اینجا بسیار سخت بود، چرا که اتمسفر سختی در ورزشگاه وجود داشت. ما جنگیدیم، مساوی کردیم، اما مساوی برای‌مان کافی نبود. بدشانسی ما این بود که در خانه‌مان باختیم و شما فرق این دو نتیجه را می‌دانید. ما در این بازی احتیاج به دو گل داشتیم، اما نزدیم و برای این باخت متأسفم.

پرسپولیس شانس زیادی در فینال خواهد داشت
فریرا در واکنش به طرح این موضوع که شما هزینه زیادی کردید و ژاوی و گابی را گرفتید، اما آیا بهتر نبود به جای ژاوی تماشاگرها را به ورزشگاه‌ها می‌آوردید، تصریح کرد: ما دو کشور متفاوت هستیم. نوع فرهنگ اینجا با قطر متفاوت است. هر بازیکنی دوست دارد در چنین ورزشگاهی بازی کند. این اتمسفر انگیزه خوبی به بازیکنان می‌دهد. اگر بازی‌های دیگر را هم دیده باشید، واقعاً فرق دو کشور را می‌بینید. قطر کشور کوچکی است، بازیکنان کمی دارد و شرایط ما کاملاً فرق دارد. من خیلی متأسفم که نتوانستیم به فینال برسیم، اما فکر می‌کنم پرسپولیس شانس زیادی در فینال خواهد داشت.

نمی‌توانستیم 10بازیکن مقابل گل پرسپولیس بگذاریم
سرمربی السد در واکنش به این سؤال که در بازی امشب مهاجمان شما خوب نبودند یا دروازه‌بان پرسپولیس خیلی خوب بود، گفت: ما نمی‌توانستیم 10 بازیکن را مقابل گل پرسپولیس بگذاریم. پرسپولیس یک دروازه‌بان خیلی خوب داشت. او واقعاً در سطح جهانی است. در دو بازی نمی‌توان گفت دروازه‌بان تأثیر نداشت. به اعتقاد من در هر دو بازی دروازه‌بان پرسپولیس تأثیر داشت. مهاجمان ما هم نتوانستند مقابل او کاری کنند. واقعاً کار دروازه‌بان این است که دروازه را نجات بدهد که گلر پرسپولیس این کار را به خوبی انجام داد. مهاجمان ما هم باید کار را تمام می‌کردند که نتوانستند و به نظرم باید بیشتر کار کنند.

خوشحالم که تماشاگران امشب لذت بردند و شاد شدند
فریرا خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که تماشاگران امشب لذت بردند و شاد شدند. بسیار زیباست که تماشاگران بتوانند به بازیکنان این‌گونه روحیه بدهند و بازیکنان این‌گونه روحیه بگیرند. من برای پرسپولیس در بازی فینال آرزوی موفقیت می‌کنم.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۰۹۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام رئال از سیتی و پپ با امضای لونین؛ چشمک کارلتو به جام پانزدهم

رئال مادرید ترک عادت نکرد و بار دیگر مدافع عنوان قهرمانی فصل قبل ليگ قهرمانان اروپا را حذف کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ شاگردان کارلو آنچلوتی در ضربات پنالتی نسخه قدرتمندترین تیم فعلی اروپا را در جدالی انتقامی پیچیدند و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان گام گذاشتند تا حریف بایرن مونیخ شوند.

 

رئال مادرید همواره استاد گرفتن انتقام از تیم‌هایی بوده که باعث حذفش در لیگ قهرمانان اروپا شده اند و اینبار هم بلافاصله منچسترسیتی و گواردیولا را مغلوب کرد تا خاطره تلخ سال گذشته را به فراموشی بسپارد.

امضای لونین دروازه‌بان ذخیره مادرید که در این فصل بعداز مصدومیت شدید و طولانی کورتوا ، یک تنه دروازه‌ رئال را بیمه کرد، پای سند صعود غول اروپا ثبت شد.

در آخرین بازی از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران در ورزشگاه اتحاد، تیم فوتبال منچسترسیتی پذیرای رئال مادرید بود که این بازی پس از تساوی یک - یک در وقت‌های عادی و اضافه، در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 3 به سود تیم رئال مادرید خاتمه یافت.

شرح گل‌ها

منچسترسیتی ۰-۱ رئال مادرید (رودریگو دقیقه ۱۲): پاس‌کاری و بازی منظم رئالی‌ها با یک کار تیمی همراه بود و پس از اینکه وینیسوس توپ را به رودریگو رساند، این بازیکن در دو مرحله دروازه ادرسون را باز کرد تا باز هم مقابل این تیم گلزنی کرده باشد.

منچسترسیتی ۱-۱ رئال مادرید (کوین دی بروینه دقیقه ۷۶): حرکت و نفوذ دوکو تازه‌وارد از سمت چپ با دخالت رودریگر همراه شد اما توپ مقابل پای دیبروینه کاشته شد و این بازیکن به سادگی کار را به تساوی کشاند.

 

بازی در حالی به میزبانی نماینده انگلیس برگزار شد که نبرد این تیم و حریف اسپانیایی‌اش در مادرید در هفته گذشته 3-3 تمام شد و بنابراین هر یک از این دو تیم تنها در صورت کسب پیروزی با هر نتیجه‌ای راهی مرحله بعدی می‌شدند. رئالی‌ها زودتر به گل رسیدند و در یک ضدحمله سرعتی در دقیقه 12 توسط ردریگو دروازه سیتی را گشودند. من‌سیتی برای جبران گل خورده فشار زیادی به حریف آورد و در نهایت توسط کاپیتان کوین دی‌بروینه در دقیقه 76 قفل دروازه حریف را شکست و گل تساوی را زد.

این گل باعث تکرار تساوی دو تیم شد و با توجه به عدم وجود قانون گل زده در خانه حریف، کار به وقت‌های اضافه کشیده شد اما در 30 دقیقه اضافی توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا ضربات پنالتی تعیین‌کننده تیم پیروز باشد.

پنالتی‌ها و ظهور یک ناجی به نام لونین

در ضیافت پنالتی‌ها اگرچه این رئال بود که ضربه‌ اولش توسط لوکا مودریچ باتجربه هدر رفت - در حالی که پیش از او خولیان آلوارس مهاجم سیتی ضربه‌اش را به گل تبدیل کرد - اما در ادامه دو بازیکن سیتی برناردو سیلوا و متئو کواچیچ ضربات‌شان را هدر دادند و بالعکس جود بلینگام و لوکاس واسکز ضربات دوم و سوم رئال مادرید را به گل تبدیل کردند.

فیل فودن و ادرسون دو بازیکن بعدی سیتی بودند که ضربات‌شان را به گل تبدیل کردند اما در سمت مقابل نیز همین اتفاق برای ناچو و آنتونیو رودیگر دو مدافع رئال مادرید رخ داد و به این ترتیب نماینده اسپانیا فاتح ضیافت پنالتی‌ها شد و علاوه بر گرفتن انتقام شکست فصل گذشته از حریف انگلیسی، صعود کرد تا حریف بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی باشد.

مصاف رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور رفت مرحله نیمه نهایی روز 11 اردیبهشت به میزبان بایرن مونیخ برگزار خواهد شد و دو تیم یک هفته بعد در مادرید بازی برگشت را انجام خواهند داد.

دیگر خبرها

  • عکس| ستاره ایرانی بلینگام شد!
  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • ماجرای پای چپ بی‌قرار ستاره جوان پیکان!
  • انتقام رئال از سیتی و پپ با امضای لونین؛ چشمک کارلتو به جام پانزدهم
  • زیباترین گل دوران فوتبال سعید عزت‌اللهی!
  • زیباترین گل زندگی سعید عزت‌اللهی! (ویدیو)
  • دانیال به دنبال جبران گل جنجالی‌اش به پرسپولیس
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال
  • بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)