Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیامک نعمتی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به شرایط سخت این باشگاه اشاره و ابراز امیدواری کرد که از سرخپوشان حمایت شود. ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیامک نعمتی درباره تساوی یک - یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل السد قطر و صعود شاگردان برانکو ایوانکوویچ به فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خدا را شکر که دل مردم و خانواده‌ام شاد شد و من تنها به خاطر آنها خوشحال بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالی من وصف‌نشدنی است.

وی ادامه داد: السد تیم بسیار خوبی است و برای شکست ما و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا آمده بود. این تیم را با بازیکنانی چون ژاوی، گابی، بونجاح و اکرم عفیف برای قهرمانی آسیا بسته بودند. با این حال پرسپولیس در روزهای سخت، همیشه موفق بوده است. ان‌شاءاالله به قهرمانی آسیا برسیم و آن را به هواداران تقدیم کنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در این باره که دوست دارد در چه پستی بازی کند، تصریح کرد: هر جا که کادر فنی صلاح بداند بازی می‌کنم. مهم نیست که در چه پستی باشم و پیش‌تر در خطوط دفاع، حمله و هافبک بازی کرده‌ام.

نعمتی در این خصوص که عملکرد بسیار خوبی داشت و بسیاری فکر می‌کردند که او به جای بیرانوند به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود، خاطرنشان کرد: بیرانوند واقعاً خوب بود. امیدوارم علی نه تنها بهترین بازیکن زمین، بلکه بهترین بازیکن آسیا شود و همه برای رسیدن او به این مهم تلاش می‌کنیم.

وی درباره صحبت‌های مهدی تاج و اظهار نظرهایش مبنی بر حمایت از پرسپولیس گفت: پرسپولیس نیز همانند تیم ملی است و باید به صورت ملی از تیم حمایت شود. شرایط ما سخت است و امیدوارم حمایت‌های لازم از پرسپولیس صورت بگیرد تا پس از چندین سال به قهرمانی آسیا برسیم و مردم را حتی برای یک لحظه خوشحال کنیم.

هافبک تیم پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا دوست دارد به تیم ملی نیز دعوت شود، اظهار داشت: هدف امسال من این است که به تیم ملی دعوت شوم. با این حال نظر کادر فنی تیم ملی مهم است و امیدوارم در جام ملت‌های آسیا حضور یابم.

«ترجیح می‌دهید پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا با سوون سامسونگ کره جنوبی روبه‌رو شود یا کاشیما آنتلرز ژاپن» نعمتی در پاسخ به این پرسش گفت: برای ما تفاوتی ندارد و فقط برای پیروزی به فینال می‌رویم.

احمد نوراللهی: افتخار بزرگی نصیب پرسپولیس و مردم ایران شداشاره فیفا به شب تاریخی پرسپولیس در آسیا + عکسواکنش AFC به صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا

 

انتهای پیام/

R7869/P1015145/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال السد قطر پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال السد قطر پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال السد قطر پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۰۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود منچستریونایتد به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی 4-1 مقابل شالکه (2011/5/4) / فیلم

13 سال از صعود شیاطین سرخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا گذشت.

دانلود (36.3MB)

دیگر خبرها

  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • صعود منچستریونایتد به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی 4-1 مقابل شالکه (2011/5/4) / فیلم
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • پاداش برای تیم هاکی بانوان در صورت کسب سکو قهرمانی آسیا
  • ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • واکنش بازیکن پرسپولیس به حرف‌های زشت لیدر سپاهان؛ مردک بی‌غیرت! + عکس
  • یک احتمال جدی: حضور تیبو کورتوا در ترکیب رئال مادرید برای فینال احتمالی لیگ قهرمانان اروپا
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا