Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس آژانس بین‌المللی انرژی معتقد است عربستان به دلیل ماجرای قتل خاشقجی، تولید نفت را کاهش نخواهد داد، اما با توجه به کاهش عرضه نفت ایران، در میان رشد قوی تقاضا «نگرانی قابل توجهی» در مورد بازار وجود دارد.

به گزارش رویترز، بیرول در حاشیه کنفرانس ال ان جی در ژاپن گفت: «چالش بزرگی برای تولیدکنندگان مهم در افزایش تولید و آرامش دادن به بازار وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من از همه تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان درخواست می‌کنم در این ماه‌های دشوار که در پیش رو داریم، یک حس و خرد مشترک داشته باشند.»

او در پاسخ به سوالی  در مورد نگرانی های مربوط به احتمال کاهش تولید عربستان در واکنش به اقدامات تنبیهی قدرت‌های جهانی بر سر موضوع قتل خاشقجی به رویترز  می گوید: «مسائل ژئوپیلتیکی و غیرمرتبط به انرژی بسیاری وجود دارد که آثار بیشتری بر بازارهای نفتی خواهد داشت.»

فاتح بیرول، گفت: آژانس بین المللی انرژی درباره کاهش عرضه عربستان در واکنش به تحریم‌های احتمالی به دلیل قتل جمال خاشقچی نگرانی ندارد، اما درخصوص آثار تحولات سیاسی بر بازار نفت، هشدار می دهد.

رئیس آژانس بین‌المللی انرژی تصریح کرد: «در بحبوحه برابری عرضه و تقاضا، احتمال افزایش بیشتر قیمت نفت وجود دارد، همان طور که همیشه این اتفاق در بدترین زمان برای اقتصاد جهانی رخ می‌دهد.»

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۰۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیلی بیانیه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره حادثه اصفهان

آفتاب‌‌نیوز :

مدیر کل، رافائل گروسی همچنان خواستار خویشتنداری حداکثری از همه است و تأکید می‌کند که تأسیسات هسته‌ای هرگز نباید در درگیری‌های نظامی هدف قرار گیرند. 

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اوضاع را از نزدیک رصد می‌کند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • رکورد تاریخی قیمت جهانی طلا
  • تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • تکمیلی بیانیه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره حادثه اصفهان
  •  سیگنال بازارهای جهانی به دلار تهران
  • صندوق بین‌المللی پول خوش‌بین شد | تورم ایران وارد کانال ۳۰ درصدی می‌شود
  • تخلیه التهاب بازار ارز و طلا و تداوم کاهش قیمت‌ها
  • پیش‌بینی صندوق بین‌المللی پول از اقتصاد جهان
  • چیزی فراتر از یک جنگ در جاده‌های ایران در حال وقوع است/ برای کاهش تورم این اقدام لازم است
  • قیمت جهانی طلا امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹