Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@15:29:00 GMT

ژاوی برای صعود سر گذاشت(عکس)

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۱۰۲۸۹

ستاره اسپانیایی السد نتوانست به تنهایی برای السد چاره ساز باشد.

به گزارش "ورزش سه"، السد برای دومین سال متوالی به فینال آسیا نرسید تا ژاوی همچنان در ویترین افتخارات خود یک جای خالی داشته باشد. ستاره گران قیمت السد قطر در این دیدار برای صعود السد همه کار کرد اما حضور او برای صعود نماینده قطر کافی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده السد در این دیدار با پاس های نمایشی و تک ضرب، با یک پا و دوپا، چرخش های خود و همه آنچه در توان داشت تلاش کرد تا با السد طعم فینال آسیا را بچشد اما همه تلاش او به ناکامی رسید.


ستاره السد در دقایق پایانی با یک حضور خارق العاده در محوطه جریمه و یک ضربه سر زیبا آخرین تلاش برای فینالیست شدن را انجام داد اما باز هم این اتفاق رخ نداد تا ناکامی در سی و دومین نیمه نهایی در کارنامه ژاوی ثبت شود.


ستاره اسپانیایی البته به استثنا دیدار با استقلال خاطره خوبی از حضور در آزادی ندارد اما این حضور مطمئنا تلخ ترین حضور او در آسیا بوده است.


عکس پیام پارسایی

 

قطر ژاوی السد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر ژاوی السد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۰۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: مقابل پی‌اس‌جی از جانمان مایه می‌گذاریم

ژاوی هرناندز امیدوار است تیمش با هیجان بالایی که برای صعود به نیمه نهایی دارد در بازی برگشت هم عملکرد مناسبی داشته باشند.

ژاوی هرناندز در نشست خبری پیش از این بازی گفت:"برای ما به عنوان یک باشگاه این فرصت بسیار بزرگی است. ما در خانه بازی می کنیم و این به نفع ماست. مونتخوئیک باید مانند شب‌های جادویی نوکمپ باشد. من مسابقه ای بسیار شبیه به بازی رفت را تصور می کنم: آن‌ها به ما فشار زیادی وارد می‌کنند. برای صعود به نیمه نهایی باید فضاها را پیدا کنیم و شخصیت خود را نشان دهیم. ما در مورد یکی از بهترین تیم ها و مربیان جهان صحبت می کنیم. ما اشتیاق زیادی داریم و هیجان زده هستیم."

پدری یا گوندوغان؟

من حضور هر دوی آن‌ها ردر نزدیکی محوطه جریمه را دوست دارم. آن‌ها را هنگام کنترل توپ تصور می‌کنم که موقعیت خطرناک ایجاد می‌کنند و پاس‌های دقیقی ارسال می‌کنند. اگر گوندوغان و پدری فضا و زمان داشته باشند، چیزهای زیادی برای به دست آوردن خواهیم داشت.

غیبت آندریاس کریستنسن؟

قابل توجه خواهد بود چون این محرومیت‌ها به ما آسیب می‌زند. برای رسیدن به نیمه نهایی "فارغ از نام‌‌ها" باید همه چیز و از جانمان مایه بگذاریم.

پیام خوان لاپورتا؟

او به من گفت که می خواهد کنار تیم بماند و در ورزشگاه حضور داشته باشد. این لحظه بسیار مهمی برای هواداران بارسلوناست، دوباره شور و شوقی وجود دارد. امروز او می‌خواست در کنار تیم باشد تا از ما حمایت کند. او هر از چند گاهی می آید. او مانند همه طرفداران هیجان زده است.

زمان باقی مانده تا بازی؟

من خوبم، بسیار با انگیزه و بسیار خوشحالم که در جایی که به عنوان یک باشگاه هستیم، حضور دارم. ما بعد از پنج فصل بدون انجام این کار، شانس رسیدن به نیمه نهایی را داریم. شما همچنین می بینید که یک فرصت بسیار بزرگ وجود دارد. من با کارلو آنچلوتی موافقم، پیروزی‌ها به شما آرامش می‌دهد و شکست‌ها به سختی به شما اجازه نفس کشیدن می‌دهند.

عثمان دمبله؟

قبل از بازی با او سلام و احوالپرسی کردم، دیگر صحبتی نکردم. او قبل از بازی به دنبال من بود، اما من درگیر بودم.

مشاوره به کوبارسی و لامینه یامال؟

آن‌ها خیلی صحبت می‌‎کنند، سوال می‌پرسند، آن‌ها همیشه می‌خواهند بهتر باشند و همین آن‌ها را به بازیکنانی عالی تبدیل می‌کند. لازم نیست زیاد برایشان توضیح دهم، یک شب اروپایی عالی خواهد بود. ما نیازی به انگیزه اضافی نداریم، بازی به اندازه کافی هیجان دارد.

دیگر خبرها

  • ستاره سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!
  • ستاره پرسپولیس چند بازی را از دست می‌دهد؟
  • ایران و ژاپن بی دردسر راهی جام جهانی خواهند شد
  • خوان لاپورتا و ژاوی در آغوش یکدیگر؛ دیدار رییس بارسلونا با کادرفنی پیش از دیدار حساس با پاری سن ژرمن / فیلم
  • جنگ ستارگان انریکه و ژاوی در بارسلون/ مادرید‌ی ها به لانه زنبور‌ها قدم می‌گذارند
  • ژاوی: مقابل پی‌اس‌جی از جانمان مایه می‌گذاریم
  • نقشه ویژه ژاوی برای پاریس: حمله با ستاره محبوب
  • یک رومانیایی داور دیدار بارسلونا - پاری‌سن‌ژرمن شد
  • ژاوی: یک جنگ ترسناک در انتظار ماست
  • سه ستاره بارسا در خطر از دست دادن ال‌کلاسیکو