Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@10:01:05 GMT

مراجعه نامزد «خاشقچی» به پارلمان اروپا

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۱۰۳۶۱

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ «خدیجه چنگیز» نامزد جمال‌ خاشقچی روزنامه‌نگار مقتول سعودی برای رسیدگی به پرونده قتل او به پارلمان اروپا رجوع کرد.

به گزارش آناتولی، رئیس پارلمان اروپا نیز اعلام کرد که نه تنها عاملان قتل جمال خاشقجی بلکه آمران آن نیز باید در محاکم قضایی محاکمه شوند.

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه طی یک تماس تلفنی با خانواده جمال خاشقجی ضمن ابراز تاسف از به قتل رسیدن وی بر عزم آنکارا برای روشن شدن همه ابعاد این قضیه تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوغان امروز ظهر در پارلمان ترکیه به سخنرانی پرداخت و تأکید کرد که قتل خاشقچی یک جنایت از پیش طراحی شده بوده و آنی صورت نگرفته است. او به حکام سعودی پیشنهاد داد تا ۱۵ عامل قتل این روزنامه‌نگار در ترکیه محاکمه شوند.

«جمال خاشقجی»، روزنامه‌نگار منتقد از زمان ورود به ساختمان کنسولگری عربستان سعودی در استانبول از سه‌شنبه ۱۰ مهرماه (۲اکتبر) ناپدید شد. مقام‌های ترکیه‌ای اعلام کردند او در داخل این ساختمان کشته شده و بدنش قطعه قطعه شده است. 

منبع:فارس

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترکیه رجب طیب اردوغان رسانه عربستان سعودی قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۰۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت دختر و همسر عابدزاده به دلیل بی‌حجابی

همسر و دختر احمدرضا عابدزاده‌ در یکی از خیابان‌های مجلل منطقه یک تهران بازداشت شده‌اند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ نگار عابدزاده دختر احمدرضا عابدزاده پیشکسوت فوتبال و خانم لطیفیان همسر وی امروز در نخستین روز اجرای طرح جدید حجاب توسط پلیس، در خیابان فرشته تهران در ساعت 15:15 دقیقه به علت کشف حجاب دستگیر شدند.

فارس نوشت: یک منبع آگاه ضمن تأیید خبر بازداشت همسر و دختر عابدزاده گفت: مأموران طرح عفاف و حجاب بعدازظهر امروز در یکی از خیابان‌های شمال تهران به خانم لطیفیان، همسر و نگار عابدزاده، دختر احمدرضا عابدزاده به‌دلیل کشف حجاب تذکر دادند، اما این ۲ نفر به‌دلیل ایجاد تنش و درگیری با مأموران به‌طور موقت بازداشت و سپس آزاد شدند.

دیگر خبرها

  • جنگ کریدورها| هند و یونان علیه چین و ترکیه؛ جایگاه ایران کجاست؟ + فیلم
  • به جز عربستان، امارات هم علیه ایران با اسرائیل همکاری کرد
  • بازتاب عملیات وعده صادق در ترکیه
  • «وعده صادق» در رسانه‌های ترکیه؛ از همراهی تا نگرش موذیانه
  • درخشش نگار‌گری ایرانی در مجامع جهانی
  • اخراج سانتوس: مربی قهرمان اروپا در ترکیه دوام نیاورد
  • چرا پای «گل یخ» کوروش یغمایی به باشگاه‌های خارجی فوتبال باز شد؟
  • چرا پای «گل یخ» کوروش یغمایی به منچسترسیتی، لیورپول و اینترمیلان باز شد؟
  • چرا پای «گل یخ» کوروش یغمایی به منچسترسیتی، لیورپول و اینتر میلان باز شد؟
  • بازداشت دختر و همسر عابدزاده به دلیل بی‌حجابی