Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار مهر به ورود دو سامانه جوی به استان طی روزهای آینده اشاره کرد و افزود: براین اساس از روز پنجشنبه وزش بادهای شدید استان را فراخواهد گرفت.

علی دولتی مهر ادامه داد: براساس پیش بینی ها از بعد از ظهر فردا چهارشنبه تا ظهر روز جمعه بادهای تند تا شدید (بادهای «گرمیج») گاهی توام گرد و خاک استان اردبیل را فرا خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: اوج شدت وزش باد روز پنجشنبه بویژه از ظهر تا شب با سرعت ۶۰ تا ۷۲ کیلومتربرساعت پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان تاکید کرد که بررسی ها نشان می دهد طی این روزها سرعت وزش باد در مناطق مرکزی این استان بویژه شهرستان های مشگین شهر، اردبیل، نیر، گرمی، سرعین، کوثر و نمین تا ۱۰۰ کیلومتر برساعت و بیشتر نیز می تواند برسد.

وی با اشاره به افزایش دما طی فعالیت این سامانه جوی یادآور شد: در روز پنجشنبه افزایش دمای هوا و در مناطقی از استان اردبیل رگبار باران انتظار می رود.

دولتی مهر در عین حال با اشاره به بررسی و تحلیل تصاویر نقشه های پیشیابی هواشناسی تاکید کرد که پس از فعالیت سامانه اول که تا روز جمعه تداوم خواهد دشت، سامانه دوم در قالب افت شدید دما و بارش برف و باران وارد استان خواهد شد.

وی در خصوص فعالیت وزش بادهای شدید و وقوع طوفان در استان، با ابراز توصیه های کارشناسی برای دستگاه های اجرایی بویژه مدیریت شهری و نیز شهروندان اضافه کرد: وزش بادهای شدید طی این مدت می تواند به مبلمان شهری و تاسیسات برون شهری و روستائی خسارت وارد کند، لذا توصیه می شود تمهیدات لازم در این خصوص اتخاذ شود.

کد خبر 4439725

منبع: مهر

کلیدواژه: تندباد هواشناسی اردبیل اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران گرگان مشهد کرمانشاه یاسوج شهرکرد شیراز سنندج خطبه های نماز جمعه خرم آباد موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۰۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو با سفینه فضایی‌اش پز داد! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو که برای شرکت در بازی‌های ملی به اردوی تیم ‏ملی پرتغال پیوسته پیش از سفر امروز به اسلوونی برای دیدار با تیم ملی این کشور از ‏اتومبیل سوپرلوکس جدید خود رونمایی کرد.‏

رونالدو در خیابان‌های پایتخت پرتغال در حال رانندگی با فراری مدل دیتونا ‏SP3‌‏ دیده ‏شد. کریستیانو علاقه زیادی به ماشین دارد و این مدل فراری جدیدترین موردی است که ‏به کلکسیون این سوپراستار فوتبال اضافه شده است. اکانت اینستاگرامی لیسبون کارز ‏که به‌صورت تخصصی به بررسی اتومبیل و اتومبیلرانی می‌پردازد از فراری دیتونای جدید ‏کریستیانو به عنوان "سفینه فضایی سی آر سون" یاد کرد. ‏

گفته می‌شود ارزش کل ماشین‌های کلکسیون کریستیانو رونالدو به بیش از 20 میلیون ‏دلار بالغ می‌شود اما قیمت فراری دیتونای جدید او 2 میلیون دلار ارزیابی شده و به این ‏ترتیب این اتومبیل جدید رکورد قیمت ماشین‌های کریستیانو را شکسته است. ‏

فراری دیتونای ‏SP3‌‏ پرقدرت‌ترین موتور بنزینی ساخته شده توسط فراری را دارد، موتوری ‏با 840 اسب بخار توان و 697 نیوتون‌متر گشتاور. ماشین جدید رونالدو در 2.85 ثانیه از ‏سرعت صفر به سرعت 100 کیلومتر در ساعت رسیده و حداکثر سرعت آن 340 کیلومتر بر ‏ساعت اعلام شده است. 

دیگر خبرها

  • اینجا آرزوها جان می‌گیرند/۱۰ هزار کودک اردبیلی چشم انتظار دستگیری
  • افزایش سرعت وزش بادهای شمالی در سیستان و بلوچستان
  • هشدار افزایش سرعت وزش بادهای شمالی در سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی وضعیت هوای قزوین تا پایان هفته
  • رونالدو با سفینه فضایی‌اش پز داد! (عکس)‏
  • مقایسه دو جنگنده قدرتمند آمریکا/ عکس
  • بادهای شدید آسمان اصفهان را فرا می‌گیرد/ منتظر بارش‌های بهاری و رعدوبرق باشید
  • طوفان شدید به تأسیسات برق‌رسانی بوشهر آسیب زد
  • سرعت باد در شهربابک به ۷۲ کیلومتر بر ساعت رسید
  • صهیونیستها منتظر طوفانی شدیدتر از طوفان الاقصی باشند/ برادری و اخوت نیاز همیشگی جامعه دینی است