Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: وزیر ارتباطات با بیان اینکه پیگیر گران شدن بسته های اینترنت موبایل است، گفت: این ماه قبض یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی برای موبایلم آمده است.

چندی است که کاربران تلفن همراه به دلیل تغییر نرخ بسته‌های ترکیبی اینترنت موبایل (بسته های روزانه و شبانه) که‌ توسط اپراتورها ارائه شده و به نوعی گران شدن بسته ها، نارضایتی خود را در شبکه‌های اجتماعی به وزیر ارتباطات اعلام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات امروز در تماس تلفنی در برنامه حالا خورشید درپاسخ به انتقادات از گران شدن بسته های اینترنتی گفت: «در حال پیگیری این موضوع هستیم. من خودم هم بسته اینترنتی می‌خرم که روی قبض آخرماه پرداخت می‌کنم اما این ماه قبض موبایل من یک میلیون و ٢٠٠هزارتومان آمده است.»

پیش از این نیز وزیر ارتباطات در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اعتراض کاربران از نحوه تعریف بسته های جدید اینترنت موبایل گفت: «این موضوع را شنیده ام اما هنوز به صورت کامل آن را پیگیری نکرده ام. اما به محض مشخص شدن موضوع آن را اطلاع رسانی خواهم کرد.»

خبرگزاری مهر پیش تر در گزارشی به وضعیت نرخ‌گذاری بسته‌های اینترنت موبایل و اعتراض کاربران اشاره کرده است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این پسر خیلی تابلو دختر بود! / باز پلیس نفهمید! + عکس این 5 گور خر را دیده اید؟ / آنها از قرنطینه فرار کرده اند! + عکس 11 زندانی در کردستان اعدام نشدند! + علت و جزییات تحریم خنده دار سردار سلیمانی از سوی عربستان و بحرین ! / گستاخی بعد از ماجرای خاشقجی «بسته حمایتی» دولت مشخص شد؛ هر سبد ۶۰۰هزار تومان در ۳ مرحله گفتگو با فوتبالیستی که دزد مسلح شد +فیلم و عکس بن سلمان 2 کیست؟! / 3 ماه قبل بین او و خاشقجی چه گذشت؟! این فیل نابغه مسائل ریاضی را در تبلت حل می کند! + عکس دادستان تهران هم از مرگ جنجالی دکترهکی در تهران گفت! + جزییات هیچ بخشی از جسد خاشقجی پیدا نشده است! / راز چاه چیست؟! سکوت اردوغان در قتل خاشقجی شکست / باید بالاترین رده در قتل مشخص شود! احمد پاسدارکیست؟ / او بازار موبایل را آشفته کرد! + جزییات تکاندهنده هانی کرده باز هم دستگیر شد / نقش او در قتل وحید مرادی چیست! +فیلم و عکس جزئیات مرگ دکتر فرشید هکی از زبان رییس پلیس تهران +عکس و فیلم تجاوز 20 مرد شوم به 15 دختر نوجوان + عکس بدون پوشش و اسامی فحاشی آقای معروف رسانه ای شد+عکس همخوابی دو دانش آموز مست با خانم معلم متاهل+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه اینترنت گرانی موبایل ماه وزیر عکس فیلم قتل ایرانی تهران اینستاگرام ایران شهرستان زندگی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۰۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه دزدی ۷ میلیاردی از موبایل‌فروشی + واکنش صاحب مغازه

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ روایت یک فروشنده از سرقت چند میلیاردی از فروشگاه موبایل فروشی در مرکز شهرقدس استان تهران را که در فضای مجازی پربازدید شده است، ببینید.

کد خبر 849099 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها خبر مهم سارق - سرقت موبایل

دیگر خبرها

  • تبلیغ گوشی موبایل در امریکا توسط دختران با حجاب | تصویر
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج اعلام شد
  • اعلام جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج ایرانی
  • عکس معنادار آذری جهرمی درباره دولت رئیسی
  • پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید
  • فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران
  • لحظه دزدی ۷ میلیاردی از موبایل‌فروشی + واکنش صاحب مغازه
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد
  • قشر ضعیف جامعه در گرانی های افسارگسیخته تحت فشار است