Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه در پی صعود تیم فوتبال پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا هواداران این تیم در گرگان به خیابان آمده و جشن صعود گرفتند.

مردم فوتبال دوست این شهر بعد از اتمام بازی مشغول شادی های خیابانی شدند و این امر سبب ایجاد ترافیک سنگین در مسیر ناهارخوران شد.

گفتنی است که بازی تیم پرسپولیس در برابر السد قطر در مجموع رفت و برگشت با نتیجه دو بر یک به سود این تیم به پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4439729

منبع: مهر

کلیدواژه: ترافیک تیم فوتبال پرسپولیس گرگان ناهار خوران اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران گرگان مشهد کرمانشاه یاسوج شهرکرد شیراز سنندج خطبه های نماز جمعه خرم آباد موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۰۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت هواداران را نیاز داریم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و پرسپولیس تهران گفت: بازی برای ما بسیار مهمی در برابر تیم پرسپولیس در پیش داریم و حریف تیم قدرتمندی است که همانند سال‌های گذشته مدعی جدی قهرمانی لیگ برتر است.
فراز کمالوند با بیان اینکه برد و باخت صنعت‌نفت در زندگی مردم آبادان تاثیر دارد افزود: امتیازات زیادی از دست دادیم و باید تلاش کنیم در ادامه نتایج لازم را برای بقا در لیگ کسب کنیم.
فردا باید سکو‌ها مانند بازی با سپاهان پر شود تا بازیکنان انگیزه مضاعفی برای بازی در برابر حریف داشته باشند.
وی گفت: کار برای ماندن مشکل شده، اما هواداران آبادانی در بازی‌های باقی مانده کنار ما باشند تا با روحیه و انگیزه بیشتری بجنگیم.
امیدوارم بازیکنان ما اکنون بدانند پیراهن چه تیمی را پوشیدند و وظیفه دارند برای این مردم سخت تلاش کنند و شبانه روزی کار کردیم ولی نقاط ضعف زیاد بوده و امیدواریم در بازی‌های باقی مانده بهتر شویم.
قول ماندن تیم صنعت نفت در لیگ برتر را نمی‌دهم ولی قول می‌دهم تا پای جان برای تیم بجنگیم و بدون شک در آخر فصل حرف‌های زیادی برای گفتن دارم ولی اکنون زمان حمایت است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران نیز در این نشست خبری شرکت نکرد.
تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان فردا از هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان پرسپولیس تهران است.

دیگر خبرها

  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • حمایت هواداران را نیاز داریم
  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت
  • استقرار عوامل مختلف درمانی در مسیر صعود به ارتفاعات بازی دراز
  • پروین: پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است، می‌ماند
  • پروین: پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است می‌ماند+فیلم
  • ستاره پرسپولیس چند بازی را از دست می‌دهد؟
  • مسدود شدن جاده گچساران به زیدون
  • عیدی در مسیر آتش‌بازی اورونوف (عکس)