Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - محسن هاشمی در مصاحبه با ماهنامه تسنیم در پاسخ به این سوال که برخی پذیرش قطعنامه 598 را تحمیل به امام از طرف آیت الله هاشمی می دانند گفت: خوشبینانه این است که طیفی از جوانان انقلابی و رزمنده، تمایل داشتند تا آخرین نفر و آخرین قطره خون ، بجنگند و اینگونه خاتمه جنگ را با آرمان‌هایشان در تضاد می‌دیدند و چون نمی‌توانستند امام و تصمیمش را زیر سوال ببرند بدنبال مقصر می‌گشتند تا تصمیم امام را به ایشان منسوب کنند و بدلیل اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی، جانشین فرماندهی کل قوا و فرمانده جنگ بود ، ایشان را مورد تخریب قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نگاه بدبینانه‌ای هم وجود دارد که نمی‌خواهم به آن اشاره کنم.

محسن هاشمی اظهار داشت:اینکه ما بگوییم موضوعی به امام تحمیل شد، پیش از همه چیز توهین به امام وزیر سوال بردن ایشان است، مگر در مساله ای مثل جنگ که صدها هزار شهید ومجروح داشته و کشور را تحت تاثیر خود داشته است، می‌توان گفت که امام بدون استدلال و بررسی و اقناع وبراساس تحمیل تصمیم گرفته است؟

1717

 

کلید واژه‌ها : قطعنامه 598 - محسن هاشمی رفسنجانی - اکبر هاشمی رفسنجانی -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: قطعنامه 598 محسن هاشمی رفسنجانی اکبر هاشمی رفسنجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۰۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صاعقه ومصدومیت شدید مرد رفسنجانی

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان روابط عمومی اورژانس رفسنجان اعلام کرد: این حادثه عصر امروز رخ داد وفرد آسیب دیده با کمک یک دستگاه آمبولانس از پایگاه احمدآباد اورژانس رفسنجان به مرکز درمانی علی ابن ابیطالب(ع) منتقل شد.

 

دیگر خبرها

  • از محاکمه کرباسچی تا قطعی شدن کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی
  • صاعقه ومصدومیت شدید مرد رفسنجانی
  • کنایه اسطوره انگلیسی به توهین طرفدار معروف پپ
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد؛ تجاوزی در کار نبوده است فقط به من توهین شد/ نتیجه تحقیق مقام قضایی؛ توهینی در کار نبوده است/ برای ادعای دروغ پرونده جدید قضایی تشکیل شد
  • توییت محسن رضایی دباره پیام امام به فرماندهان سپاه
  • ماجرای دیدار انتخاباتی مسیح مهاجری با هاشمی رفسنجانی / بازخوانی تاریخ
  • سپاه سدی آهنین در مقابل اهداف شوم دشمن است
  • محسن آرمین: وتوى قطعنامه عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل شرم آور بود/ اسرائیل برای فلسطینی ها حق حیات قائل نیست
  • ادعای همسر الکسی ناوالنی در مورد پوتین
  • این چهره نظامی، فقط ۲۵ روز فرمانده کل سپاه بود /محسن رضایی رکورد زد /اساسنامه سپاه پاسداران به امضای کدام چهره شاخص سیاسی رسید؟