Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر ایران در لندن درباره امید به اروپایی‌ها برای مقابله با تحریم‌های آمریکا گفت: ان‌شاءالله با تلاش‌هایی که در حال انجام است، امید است شرایط کشور بیشتر تثبیت شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «حمید بعیدی‌نژاد»، سفیر کشورمان در لندن در صفحه اینستاگرام خود پستی را به مناسبت پیروزی تیم پرسپولیس و راهیابی این تیم به فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این پست در پاسخ به مخاطبانش مبنی بر اینکه چقدر می‌توان به اروپایی‌ها در برابر تحریم‌های آمریکا امیدوار بود، نوشت: «حتما امیدی هست. این اطلاعات ما تا این لحظه است. شک نداشته باشید که آینده کشور متعلق به شما (جوانان) است و همه در تلاش هستند که شرایط بهتر شود. البته باید شرایط را در نظر گرفت که برخی موانع اقدامات زیادی را که در حال انجام است، خنثی می‌کند و این اقدامات بیش از همه به سیاست‌های خصمانه دولت ترامپ با حمایت‌های بی‌دریغ عربستان و اسرائیل برمی‌گردد. ان‌شاءالله با تلاش‌هایی که در حال انجام است، امید می‌رود شرایط کشور بیشتر تثبیت شود اما از شما خواهش می‌کنم که امید و مثبت‌اندیشی را از دست ندهید.»

 

«بعیدی‌نژاد» همچنین با تبریک پیروزی تیم پرسپولیس به طرفداران و همه مردم کشور و راهیابی این تیم به مرحله نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، نوشت: شادمانیم به شادمانی ملت ایران./

 

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین موکب اربعین کانون های مساجد موکب کانون های فرهنگی هنری مساجد مجلس حمید بعیدی نژاد اروپا ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۱۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت فوت مردان ‌در استان زنجان بیشتر از زنان بوده است‌

ایسنا/زنجان مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: از تعداد فوت‌های ثبت شده در سال گذشته، ۵۷.۶ درصد مرد و ۴۲.۴ درصد زن بوده‌اند.

مهدی ژاله‌چیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: آمارهای ثبت شده نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۶ مرد فوت شده، ۱۰۰ زن در زنجان فوت شده‌ است.

وی تصریح کرد: براساس این گزارش در سال ۱۴۰۲ تعداد ۵۴۲۰ واقعه فوت به ثبت رسیده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱.۹ درصد افزایش داشته است.

ژاله‌چیان با اشاره به اهمیت ثبت به‌موقع وقایع حیاتی در استان برای داشتن داده‌های به‌روز، افزود: با تلاش‌های انجام شده و همکاری بین‌بخشی بیش از ۹۸.۳ درصد از وقایع فوت در استان در مهلت قانونی به ثبت می‌رسد که تلاش داریم این عدد را ارتقا دهیم.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان به ثبت بیش از ۹۹ درصد از ولادت‌ها در استان در مهلت قانونی نیز اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده در استان و استقرار نیرو در بیمارستان‌ها و فرهنگ‌سازی مناسب نزدیک به ۱۰۰ درصد از ولادت‌ها در استان در موعد اعلامی ثبت می‌شود و تلاش داریم درصد اندک باقی مانده نیز در زمان مورد نظر به ثبت برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین اجلاسیه هم اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم
  • صادرات ۴.۱ میلیارد دلاری نفت/ تراز تجاری مثبت شد
  • اجلاسیه هم‌اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم برگزار می‌شود
  • ثبت فوت مردان ‌در استان زنجان بیشتر از زنان بوده است‌
  • ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به دانشگاه است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان مثبت شد
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به نهاد دانشگاه و دانشگاهیان است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان و بلوچستان مثبت شد
  • میانگین بارش سال زراعی استان مثبت شد