Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: هکرها با هک وب‌سایت رسمی کنفرانس«داووس در بیابان» و تصویری از بن سلمان با شمشیر بالای سر خاشقچی، اسامی قاتلان روزنامه‌نگار سعودی را منتشر کردند.

در بخشی از متن جایگزین روی سایت درباره عمل وحشیانه و غیرانسانی بن سلمان درباره قتل Murder خاشقچی، از دخالت و تهاجم به یمن نیز انتقاد شده است.{لینک}

همچنین شماره تلفن مقامات ویژه عربستانی و اسامی افرادی که در قتل روزنامه‌نگار سعودی نقش داشته‌اند نیز در صفحه هک شده اول سایت درج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت مذکور دقایقی پس از هک، از دسترس خارج شد و تاکنون کسی مسئولیت هک را بر عهده نگرفته است.

اجلاس داووس در بیابان با هدف سرمایه‌گذاری در عربستان در حالی برگزار می‌شود که اغلب دولت‌های غربی و کمپانی‌های بزرگ در اعتراض به قتل روزنامه‌نگار واشنگتن‌پست با تابعیت عربستانی حاضر به شرکت در آن نشده‌اند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این پسر خیلی تابلو دختر بود! / باز پلیس نفهمید! + عکس این 5 گور خر را دیده اید؟ / آنها از قرنطینه فرار کرده اند! + عکس 11 زندانی در کردستان اعدام نشدند! + علت و جزییات تحریم خنده دار سردار سلیمانی از سوی عربستان و بحرین ! / گستاخی بعد از ماجرای خاشقجی «بسته حمایتی» دولت مشخص شد؛ هر سبد ۶۰۰هزار تومان در ۳ مرحله گفتگو با فوتبالیستی که دزد مسلح شد +فیلم و عکس بن سلمان 2 کیست؟! / 3 ماه قبل بین او و خاشقجی چه گذشت؟! این فیل نابغه مسائل ریاضی را در تبلت حل می کند! + عکس دادستان تهران هم از مرگ جنجالی دکترهکی در تهران گفت! + جزییات هیچ بخشی از جسد خاشقجی پیدا نشده است! / راز چاه چیست؟! سکوت اردوغان در قتل خاشقجی شکست / باید بالاترین رده در قتل مشخص شود! احمد پاسدارکیست؟ / او بازار موبایل را آشفته کرد! + جزییات تکاندهنده هانی کرده باز هم دستگیر شد / نقش او در قتل وحید مرادی چیست! +فیلم و عکس جزئیات مرگ دکتر فرشید هکی از زبان رییس پلیس تهران +عکس و فیلم تجاوز 20 مرد شوم به 15 دختر نوجوان + عکس بدون پوشش و اسامی فحاشی آقای معروف رسانه ای شد+عکس همخوابی دو دانش آموز مست با خانم معلم متاهل+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه قتل Murder داووس وب عکس بیابان انتشار عکس فیلم قتل ایرانی ایران زندگی تهران اینستاگرام شهرستان سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۱۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و ششم لیگ برتر با حضور ناظران ویژه انضباطی + اسامی

ناظران ویژه هفته بیست و ششم لیگ برتر معرفی شدند

طرفداری | ناظران ویژه انضباطی هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشورمان معرفی شدند.

اسامی ناظران ویژه انضباطی در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته انضباطی به شرح زیر اعلام شد:

یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ گل گهرسیرجان- شمس آذر قزوین ناظر ویژه انضباطی: مجید زید آبادی

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان ناظر ویژه انضباطی: احمد راوش

پیکان تهران - آلومینیوم اراک ناظر ویژه انضباطی: مرتضی مدیحی

سپاهان اصفهان - استقلال خوزستان ناظر ویژه انضباطی: عباس عابدین

ساجی مازندران - پرسپولیس ناظر ویژه انضباطی: عبداله قطبی

ملوان بندر انزلی - هوادار تهران ناظر ویژه انضباطی: هادی تلاوتی

فولاد خوزستان - تراکتور تبریز ناظر ویژه انضباطی: رحیم حمزه فر

استقلال - ذوب آهن اصفهان ناظر ویژه انضباطی: علی شرکتی

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال خاله خانم
  • روز نخست مذاکرات آتش بس اسرائیل و حماس پایان یافت+ جزییات
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر با حضور ناظران ویژه انضباطی + اسامی
  • اعترافات تکان‌دهنده همسرکُش‌ها | ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت رخ داد + تصاویر قاتلان و صحنه‌های قتل
  • نجات ۱۰ گردشگر گرفتار در منطقه کوهستانی مُنگار
  • اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان