Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-09@05:04:17 GMT

این زن و مرد شیرازی تهران را به هم ریختند؟!

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۱۱۳۹۳

رکنا: زن و مرد شیرازی در سفر به تهران دست به اقدامات شومی زدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری یک زوج قاچاقچی موادمخدر در جنوب تهران خبر داد.سرهنگ محمد بخشنده افزود: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت یکی از قاچاقچیان موادمخدر رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس Police مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ قرار گرفت و آنان در تحقیقات خود متوجه شدند که فردی با همدستی همسرش مقداری مواد مخدر Drugs را از یکی از استان‌های جنوبی کشور خریداری کرده است و قصد دارد تحت پوشش مسافر از شهر شیراز آن را با یک دستگاه خودروی سواری به تهران منتقل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اخذ مجوز از مقام قضایی گفت: تیمی از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با حضور در محور مواصلاتی قم – تهران موفق شدند خودروی قاچاقچیان را در این محور شناسایی کنند اما پس از اعلام دستور «ایست» راننده این خودرو سعی در فرار Escape داشت که پس از دقایقی تعقیب و گریز در عوارضی قم – تهران متوقف شد.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با اشاره به دستگیری متهمان گفت: در بازرسی از خودروی این افراد ۹۶ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف و ضبط شد همچنین متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این پسر خیلی تابلو دختر بود! / باز پلیس نفهمید! + عکس این 5 گور خر را دیده اید؟ / آنها از قرنطینه فرار کرده اند! + عکس 11 زندانی در کردستان اعدام نشدند! + علت و جزییات تحریم خنده دار سردار سلیمانی از سوی عربستان و بحرین ! / گستاخی بعد از ماجرای خاشقجی «بسته حمایتی» دولت مشخص شد؛ هر سبد ۶۰۰هزار تومان در ۳ مرحله گفتگو با فوتبالیستی که دزد مسلح شد +فیلم و عکس بن سلمان 2 کیست؟! / 3 ماه قبل بین او و خاشقجی چه گذشت؟! این فیل نابغه مسائل ریاضی را در تبلت حل می کند! + عکس دادستان تهران هم از مرگ جنجالی دکترهکی در تهران گفت! + جزییات هیچ بخشی از جسد خاشقجی پیدا نشده است! / راز چاه چیست؟! سکوت اردوغان در قتل خاشقجی شکست / باید بالاترین رده در قتل مشخص شود! احمد پاسدارکیست؟ / او بازار موبایل را آشفته کرد! + جزییات تکاندهنده هانی کرده باز هم دستگیر شد / نقش او در قتل وحید مرادی چیست! +فیلم و عکس جزئیات مرگ دکتر فرشید هکی از زبان رییس پلیس تهران +عکس و فیلم تجاوز 20 مرد شوم به 15 دختر نوجوان + عکس بدون پوشش و اسامی فحاشی آقای معروف رسانه ای شد+عکس همخوابی دو دانش آموز مست با خانم معلم متاهل+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پلیس Police مواد مخدر Drugs فرار Escape اخبار حوادث پلیس مبارزه با مواد مخدر دستگیری تهران جنوب تهران زن و شوهر قاچاقچی عکس فیلم قتل ایرانی ایران زندگی تهران اینستاگرام شهرستان سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۱۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ١٠۶ کیلوگرم تریاک جاسازی شده در بار هندوانه در این شهر/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ حسین خواجه فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: طی اقدامات پلیسی و اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ در چند روز اخیر از حمل و جابه‌جایی موادمخدر توسط قاچاقچیان در محورهای مواصلاتی شهرستان عسلویه به استان‌های مرکزی ،بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

فارس نوشت: وی افزود: بر این اساس روز گذشته ماموران ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی (ره) با حساسیت بیشتری اقدام به پایش خودروهای عبوری نموده که به یکدستگاه کامیون باری بنز حامل بار هندوانه مشکوک که جهت بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت دادند.

خواجه تصریح کرد: در بازرسی دقیق از کامیون و محموله مقدار ۱۰۶ کیلوگرم موادمخدر تریاک که به صورت ماهرانه ای داخل ۱۳ عدد هندوانه جاسازی شده و در قسمت‌های مختلف بار پخش شده بود کشف شد.فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه با بیان اینکه در این راستا دونفر متهم دستگیر شد، خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر به صورت مستمر در دستور کار پلیس بوده و امنیت شهروندان خط قرمز ماست.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904128

دیگر خبرها

  • توصیه رئیس پلیس پایتخت به ماموران در طرح نور
  • کشف ١٠۶ کیلوگرم تریاک جاسازی شده در بار هندوانه در این شهر/ عکس
  • تحرک را از مجرمان و مخلان نظم و امنیت خواهیم گرفت
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • خروج موادمخدر از دایره ۱۰ جرم اول تهران
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر