Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@09:22:36 GMT

پایان کار ژوزه مورینیو فرا رسید؟ (عکس)

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۱۱۶۴۵

این شکست ممکن است به قیمت پایان روزهای حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت منچستریونایتد منجر شود.

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری دیدارهای این هفته منچستریونایتد برابر چلسی و یوونتوس را آخرین شانس های مورینیو برای بقا در اولدترافورد می دانستند اما علیرغم ارائه نمایش های نسبتا قابل قبول، کسب تنها یک امتیاز بی شک نتیجه مورد رضایت هواداران منچستریونایتد نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بازی اول هفته برابر چلسی، منچستر یونایتد با دبل آنتونی مارسیال از حریف پیش افتاد و تا آستانه کسب پیروزی نیز پیش رفت اما گل دقیقه 96 راس بارکلی در نهایت باعث شد 2 تیم به تساوی 2-2 رضایت بدهند و یونایتد در کسب پیروزی در لندن ناکام باشد.

 

امشب هم یوونتوس با ارائه نمایشی بسیار خوب در 60 دقیقه ابتدایی، نهایتا با یک گل در خانه منچستریونایتد به پیروزی رسید تا پایه های نیمکت مورینیو لرزان تر از همیشه باشد.

 

البته منچستریونایتد در 30 دقیقه پایانی عملکرد بهتری از یوونتوس داشت و حتی می توانست با ضربه تماشایی پوگبا به گل تساوی هم دست یابد اما دیرک دروازه مانع این اتفاق شد و حالا مورینیو باید در انتظار تصمیم مدیریت یونایتد باشد؛ تصمیماتی که ممکن است منجر به پایان روزهای حضور او روی نیمکت شیاطین سرخ باشد.

 

 

 

 

 

 

منچستر یونایتد ژوزه مورینیو (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد ژوزه مورینیو سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۱۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی آلمان و فرانسه و توقف انگلیس در بازی‌های دوستانه ملی

در چارچوب دیدارهای دوستانه فوتبال تیم‌های ملی آلمان و فرانسه مقابل رقبا به برتری رسیدند، سه‌شیر متوقف شد و پرتغال تن به شکست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازی‌های دوستانه فوتبال شب گذشته (سه‌شنبه) پیگیری شد که در مهمترین آنها تیم‌های ملی آلمان، هلند، انگلیس و فرانسه به میدان رفتند.

براساس این گزارش، در فرانکفورت تیم ملی آلمان میهمانش هلند را با نتیجه 2 بر یک شکست داد. در این مسابقه ماکسمیلیان میتلشتات (11) و نیکلاس فولکروگ (85) برای آلمان و جوی فیرمان (4) برای هلند گلزنی کردند.

در ورزشگاه ومبلی لندن، تیم ملی انگلیس برابر میهمانش بلژیک به زحمت از شکست خانگی گریخت و به تساوی 2-2 رضایت داد. یوری تیلمان در دقیقه 11 بلژیک را پیش انداخت، اما ایوان تونی شش دقیقه بعد از روی نقطه پنالتی کار را برای انگلیس به تساوی کشید. با این حال تیلمان در دقیقه 36 دوباره برای بلژیک گلزنی کرد و این بار انگلیسی‌ها تا دقیقه 5+90 بازنده میدان بودند تا اینکه جود بلینگام ستاره رئال مادرید با زدن گل دوم سه‌شیر، میزبان را از شکست نجات داد.

سه‌شنبه شب همچنین در ورزشگاه ولودروم شهر مارسی فرانسه، تیم ملی این کشور میهمان خود شیلی را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد. یوسف فوفانا در دقیقه 18، راندال کولو موانی در دقیقه 25 و اولیویه ژیرو در دقیقه 72 برای فرانسه گلزنی کردند و مارسلینو نونیس در دقیقه 6 و داریو اوسوریو در دقیقه 82 گل‌‌های شیلی را به ثمر رساندند.

دومین پیروزی متوالی تیم ملی ایتالیا در بازی‌های دوستانه

 

نتایج دیگر بازی‌های دوستانه مهمی که شب گذشته برگزار شد را در زیر مشاهده می‌کنید:

نروژ یک - اسلواکی یک
جمهوری چک 2 - ارمنستان یک
دانمارک 2 - جزایر فارو صفر
سنگال یک - بنین صفر
رومانی 2 - کلمبیا 3
اروگوئه یک - ساحل عاج 2
اتریش 6 - ترکیه یک
ایرلند صفر - سوئیس یک
اسکاتلند صفر - ایرلند شمالی یک
اسلوونی 2 - پرتغال صفر
مصر یک - کرواسی 4

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • 5 پیروزی برتر یوونتوس در خانه لاتزیو / فیلم
  • نیم‌نگاه یوونتوس به وضعیت وندل، دفاع چپ تیم ملی برزیل و پورتو
  • پیروزی آلمان و فرانسه و توقف انگلیس در بازی‌های دوستانه ملی
  • شگفتی سازی افغانستان با شکست هند!
  • میکل آرتتا و تصاحب رکورد جاودانه ژوزه مورینیو در صورت قهرمانی در لیگ برتر
  • مذاکرات مثبت منچستریونایتد با یوفا برای دریافت مجوز حضور در اروپا
  • تیم برانکو سنگاپور را در هم کوبید
  • پیروزی 3-1 ناپولی مقابل یوونتوس (25 مارس 2010) / فیلم
  • پیروزی 3-0 منچسترسیتی در خانه منچستریونایتد (25 مارس 2014) / فیلم
  • احتمال غیبت منچستریونایتد در رقابت های اروپایی حتی در صورت کسب سهمیه!