Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@16:13:10 GMT

اشک‌های بشار به یاد مادر (عکس)

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۱۱۷۰۱

هافبک عراقی پرسپولیس در جریان شادی هم‌تیمی‌هایش بعد از بازی مقابل السد، با چشمانی اشک‌بار زمین را ترک کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بشار رسن طی دو سال اخیر با عملکرد و رفتاری که از خود نشان داده، به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان پرسپولیس تبدیل شده و جایگاه خاصی نزد تماشاگران این تیم دارد، تا جایی که آنها در بازی برگشت مقابل السد قطر، برای عرض تسلیت به او اقدام ویژه‌ای انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هافبک عراقی پرسپولیس ۱۳ روز قبل در غم از دست دادن مادرش سوگوار شد و در حین برگزاری دیدار دوستانه ملی مقابل آرژانتین در جریان این اتفاق تلخ قرار گرفت که پس از آن در مسابقه تدارکاتی تیم ملی عراق برابر عربستان به میدان نرفت و در بازی جام حذفی پرسپولیس با نود ارومیه نیز حضور نداشت.

 

اما بشار شب گذشته و با پشت سر گذاشتن ۱۲ روز از درگذشت مادرش، دوباره به میادین بازگشت و تماشاگران پرسپولیس نیز با  طرح موزائیکی که مضمون آن تسلیت به این بازیکن بود، از او استقبال کردند و هافبک عراقی نیز در بدو ورود به زمین به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

 

 

 

بشار رسن که در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد جزو ترکیب تیمش بود و مثل همیشه نمایش خوبی به نمایش گذاشت ولی در دقایق تلف شده از زمین بیرون رفت، در پایان مسابقه یاد مادرش را زنده نگه داشت.

 

بعد از اتمام بازی تیم‌های پرسپولیس و السد و در حالی که سرخ پوشان در حال برگزاری جشن صعود به فینال آسیا بودند، بشار رسن با چشمانی اشک‌بار به سوی آسمان، عرض زمین را طی می‌کرد که سید جلال حسینی او را در آغوش گرفت تا هم‌تیمی خود را از این شرایط روحی خارج کند.

 

 

 

 

عکس‌ها از: امیرحسین خیرخواه

بشار رسن پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بشار رسن پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۱۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بسیاری از هواداران پرسپولیس گمان می‌کردند علیرضا بیرانوند ار بازی جام حذفی سرخ‌ها را همراهی می‌کند اما غیبت این گلر طولانی‌تر شد.

بیرانوند بعد از اینکه بازی با گل‌گهر، ملوان و صنعت نفت را از دست داد این هفته گچ دست خود را باز کرد اما نتوانست شرایط همراهی سرخ‌پوشان مقابل آلومینیوم را به دست بیاورد.

بیرو در روز بازی سرخ‌پوشان ویدیویی از تمرینات اختصاصی خود برای تقویت مچ دستش منتشر کرد. کادر پزشکی پرسپولیس تلاش می‌کنند بیرانوند را به دیدار حساس مقابل سپاهان در لیگ برتر برسانند.

دیگر خبرها

  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • ببینید | لحظه اخراج امید ابراهیمی در مقابل السد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • تغییری که مقابل استقلال خطرساز شد(عکس)