Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-24@20:32:32 GMT

پخش سریال ممنوعه به روال عادی بازگشت+عکس

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۱۱۸۴۱

به گزارش پارس نیوز، 

صفحه رسمی سریال ممنوعه با انتشار کلیپی در اینستاگرام خبر از پخش مجدد سریال ممنوعه به روال عادی داد.

امیر پورکیان کارگردان سریال ممنوعه

در ویدئوی منتشر شده در صفحه رسمی سریال ممنوعه کارگردان و تهیه کنندگان این سریال به صورت نمادین درحال آزاد کردن چند پرنده هستند و کارگردان این سریال درخصوص ادامه پخش سریال ممنوعه میگوید:به لطف خدا تمام مراحل اداری پخش سریال ممنوعه انجام شد و ما بعد از ایام عزاداری اربعین و اتمام ماه صفر در خدمت شما هستیم و در ادامه از مخاطبان سریال ممنوعه برای صبر و شکیبایی شان تشکر کرد و از تاخیر پیش آمده در پخش سریال عذرخواهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریال ممنوعه بعد از پخش چند قسمت ابتدایی این سریال با مشکلات زیادی در پخش مواجه شد و با مبتذل خواندن داستان ادامه پخش به انجام اصلاحات موکول گردید.

تیپ متفاوت امیرحسین آرمان در سریال ممنوعه

ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره فجر هم در یک گفتگو از مشکل دار بودن چند قسمت ابتدایی این سریال صحبت کرد و پخش آن را به انجام اصلاحات و اتمام ایام عزاداری موکول کرد و این سریال بالاخره بعد از دوماه توقیف به پخش در نمایش خانگی میرسد.

بازی لیلا زارع در سریال ممنوعه

داستان سریال ممنوعه : سریال ممنوعه داستان سه نسل را به صورت همزمان و پیوسته روایت می کند و به دغدغه های امروز جوانان و آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی می پردازد.

نقش متفاوت الهه حصاری در سریال ممنوعه

بازیگران سریال ممنوعه عبارتند از : امیرحسین آرمان، علی استادی، خاطره اسدی، بهاره افشاری، محمد امین، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، امیر جعفری، هادی حجازی فر، الهه حصاری، سوگل خالقی، آناهیتا درگاهی، نیلوفر رجایی فر، لیلا زارع، نیما شعبانژاد، شهرام قائدی، مصطفی قدیری، نیکی کریمی، میلاد کی مرام، فاطمه گودرزی، مجید مظفری، نسرین نکیسا و شیدا یوسفی.

بازی امیرحسین آرمان در سریال ممنوعه


انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پرنده عزاداری مشکلات بازی پرنده عزاداری مشکلات نیکی کریمی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۱۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف شعبانی با بیان اینکه به کارگیری اتباع خارجی در همدان ممنوع است، افزود: سال گذشته ۵۰۰ اشتغال غیرقانونی با ۹۰ میلیارد ریال جریمه کشف و به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه همدان استان ممنوعه در بکارگیری کارگران اتباع خارجی است، گفت: در حال حاضر حدوداً ۷۰ شاغل اتباع خارجی به منظور انتقال تکنولوژی و دانش در استان به طور قانونی مشغول هستند.

کد خبر 6087195

دیگر خبرها

  • همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی
  • 10 سریال گانگستری تماشایی که بر اساس داستان واقعی ساخته شدند(+عکس)
  • کینه صهیونیستی به روایت مصری
  • سوژه‌‎های فوتبالی در قاب تصویر
  • بازگشت احسان امینی به تیم ملی کشتی آزاد/ اطری دعوت نشد
  • خبر خوش برای کشتی ایران؛ یزدانی به اردوی تیم ملی بازگشت
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی بازگشت
  • روند عادی توزیع شیر در استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است
  • حشاشین؛ کینه صهیونیستی به روایت مصری
  • بازگشت رسمی حسن یزدانی به تیم ملی