Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بر اساس لیست کنفدراسیون فوتبال آسیا در دیدار  فینال جام باشگاه های آسیا تیم فوتبال پرسپولیس یک غایب دارد .

بر اساس قانون فدراسیون فوتبال کارتهای مرحله حذفی برای دیدار فینال پاک می شود و بشار رسن، حسین ماهینی، شجاع خلیل زاده، علی علیپور، امید عالیشاه، سیامک نعمتی و علیرضا بیرانوند بازیکنان تک اخطاره بودند که اخطار آنها برای بازی فینال پاک شد و بدین ترتیب پرسپولیسی ها برای دیدار  فینال لیگ قهرمانان آسیا هیچ محرومی نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنفدراسیون فوتبال آسیا در لیست آسیایی خود از سرخپوشان یک غایب دارد،اما با تمام این تفاسیر حسین ماهینی در لیست پرسپولیس یک غایب دارد و آن هم کاپیتان دوم این تیم حسین ماهینی است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی پرسپولیس فوتبال پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۲۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در چارچوب مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس است و آنها نیز مانند سرخ‌ها به دلیل مصدومیت تیم کاملی در اختیار ندارند.

ابوالفضل سلیمانی، مدافع سابق پرسپولیس که در این فصل به آلومینیوم اراک پیوسته، به دلیل شکستگی بینی در بازی قبلی برابر ذوب‌آهن، نمی‌تواند مقابل سرخ‌ها به میدان برود.

همچنین مرتضی تبریزی و اسماعیل شریفات نیز همچنان مصدوم هستند تا آلومینیوم مثل بازی‌های گذشته حداقل سه غایب داشته باشد.

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال
  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا