Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-19@05:32:59 GMT

انواع مدل کیف بافتنی قلاب بافی+عکس

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۱۲۲۹۴

به گزارش پارس نیوز، 

بیشتر خانم های ایرانی به قلاب بافی و کارهای هنری علاقه دارند, از آنجایی که قلاب بافی بسیار ساده است اکثر خانم های ایرانی به آن تسلط دارند و با قلاب بافی چیزهایی مانند کیف, پاپوش, لباس و... میبافند. کیف های که با قلاب بافی میتوان بافت مدل های متنوعی دارند از کوله پشتی دخترانه تا کیف دستی مجلسی زنانه, اگر به کیف های قلاب بافی علاقه دارید و دنبال ایده برای بافت کیف هستید با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کوله پشتی بافتنی دخترانه

زیباترین مدل کیف قلاب بافی

بافتن کیف با قلاب کار ساده ای است که نتیجه اش شگفت انگیز است, این مدل کیف های شیکی که مشاهده میکنید با قلاب در کوتاه ترین زمان بافته شده اند. هر مدل کیفی که فکرش را کنید میتوانید با قلاب بافید از کیف های کوچک دستی تا کوله پشتی های بزرگ.

کیف دوشی بافتنی کوچک

کیف دستی مجلسی بافتنی

این مدل کیف های بافتنی به قدری شیک اند که شاید باورتان نشود کار دست خانم های باسلیقه هستند, از کیف های قلاب بافی در استیال پاییزی و زمستانی تان میتوانید استفاده کنید و رنگ آن را با کفش تان ست کنید. اگر قلاب بافی بلد هستید دست به کار شوید و برای پاییز امسال یک کیف زیبا ببافید.

کیف دستی قلاب بافی شیک

کیف بافتنی گرد و مجلسی

کیف قلاب بافی دخترانه اسپرت

کیف قلاب بافی ساده و جدید زنانه


انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: کفش کفش پارس کیف مدل قلاب بافتنی پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۲۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه صنایع دستی نوروزی دربستان آباد

این نمایشگاه در ساختمان سابق اداره آب و فاظلاب شهرستان بستان آباد، با حضور ۲۰ غرفه از امروز تا ۱۳ فروردین از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ عصر در خدمت گردشگران و مسافران نوروزی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آماده سازی ۱۵ هزار تخت اقامتگاهی ویژه نوروز در شهرستان رودسر
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی نوروزی در ابرکوه
  • تجهیزات انبارداری
  • موفقیت استان فارس در کسب رتبه نخست گواهینامه آثار فاخر در کشور
  • افزایش ۶۰۰ درصدی جذب تسهیلات حمایتی از فعالان صنایع دستی زنجان
  • کشف بیش از ۸۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در قم
  • دروغ‌بافی تل‌آویو درباره همکاری آنروا و حماس
  • افتتاح نمایشگاه صنایع دستی نوروزی دربستان آباد
  • «پشته» در رشته فرت بافی ثبت ملی می‌شود
  • آسیب به آرامگاه شاعران تبریز با نارنجک دستی