Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: پسری جوان نامزد خود را در یکی از خیابان هاکتک زد و راهی بیمارستان کرد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، دختر جوانی در جنوب کارولینا به دلیل خشم و عصبانیت و ضرب و شتم نامزدش زیر تیغ جراحی رفت.

کایلا هایاس 21 ساله زمانی که 17 سال داشت با پسرجوانی که در آن زمان 23 ساله بود رابطه عاشقانه ای شروع کرد.

در طی این سال ها پسرجوان او را مدام تهدید می کرد و به بهانه های مختلف او را کتک می زد و وی وقتی که تصمیم گرفت بعد از چندسال از او جدا شود این اتفاق دردناک برایش رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کایلا به مامورپلیس گفت نامزدش از او درخواست کرد که مجددا باهم رابطه جدیدی را بدون دعوا و درگیری شروع کنند اما او زمانی که مخالفت خود را ابراز کرد در خیابان مورد ضرب و شتم شدید نامزدش قرار گرفت به طوری که لبانش پاره شد و بخشی از قسمت صورت و لبانش تحت جراحی قرار گرفت.

با شکایت کایلا به افسرپرونده و پس از تکمیل پرونده پزشکی اش، متهم دستگیر شد و طبق نظر هیئت منصفه به دلیل این رفتار خشونت آمیزش به 12 سال زندان Prison محکوم شد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرگ مرموز 2 دختر خوشگل اهوازی +عکس در اینترنت مادر شوید! / این باند مخوف بود! حمله خونین موتورسوار ناشناس به 15 زن و دختر تهرانی / انگیزه چیست؟! اتفاق شوم در زیر ساختمان تئاترشهر تهران! / پلیس لو داد ربط دادن ترور سعید کریمیان به قتل خاشقچی ! + عکس شرط صدا و سیما برای فردوسی پور و «نود» + جزییات 7 زن و بچه های قاشقجی را بشناسید؟!/ او اصلا عرب نبود!+ عکس حضور زنان در فینال لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم آزادی! این پسر خیلی تابلو دختر بود! / باز پلیس نفهمید! + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا این 5 گور خر را دیده اید؟ / آنها از قرنطینه فرار کرده اند! + عکس دادستان تهران هم از مرگ جنجالی دکترهکی در تهران گفت! + جزییات تجاوز 20 مرد شوم به 15 دختر نوجوان + عکس بدون پوشش و اسامی رئیس سازمان سیا فایل صوتی قتل خاشقچی را شنید

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه ضرب و شتم پزشکی زندان Prison اخبار حوادث بیمارستان جوان عکس کتک نامزد عکس فیلم قتل ایرانی عربستان اینستاگرام مرگ سرقت تهران دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۲۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشت فوریت‌های اجتماعی در منطقه ۷ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این بازدید از خیابان استاد حسن بنا واقع در ناحیه پنج که از جمله فضا‌های بی دفاع شهری بهسازی شده در محور مسیل باختر بود آغاز شد. سپس میدان و خیابان سبلان، تقاطع خیابان شهید مدنی، بوستان توکلی و کنارگذر اتوبان امام علی، خیابان خواجه نصیر و خیابان انقلاب، ابتدای خیابان شریعتی، زیر پل روشندلان خیابان‌های بهار، سمیه، خاقانی، میدان و خیابان بهار شیراز و خیابان سهروردی رصد شد.

بر اساس این گزارش از ۱۴ تا ۲۸ فروردین در مجموع ۱۱۵ نفر مددجو شامل معتادمتجاهر، کارتن خواب، کودک کار و متکدی در این محله‌ها جمع آوری و تحویل مراکز مربوطه شده اندو این منطقه از حضور این افراد پاکسازی شده است.

دیگر خبرها

  • گشت فوریت‌های اجتماعی در منطقه ۷ تهران
  • افتتاح دومین خانه شهید در منطقه ۱۵ تهران
  • تهران قدیم| گشت و گذار دختران جوان در تهران ۱۰۰ سال قبل / عکس
  • فیلم/ درگیری خونین بین یک شهروند و یدک‌کش در آمریکا/15+
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • اطلاعیه پلیس: فوت دختر جوان در ساختمان وزرا کذب است
  • پشت‌پرده شایعه فوت یک دختر در مقر گشت ارشاد در خیابان وزرا
  • ماجرای شایعه فوت یک دختر بدلیل بی‌حجابی در خیابان وزرا
  • دستگیری اراذل و اوباش «بی‌ام‌و سوار خیابان اندرزگو تهران»
  • فیلم/ دستگیری اراذل و اوباش بی‌ام‌و سوارِ خیابان اندرزگو تهران