Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@17:10:20 GMT

عکس|اطلاعات: جالب‌ترین رژه نظامی تاریخ جهان

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۱۲۶۲۶

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - بی‌توجهی عمومی به برگزاری جشن‌های ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی موجب شد که سران رژیم پهلوی با تبلیغات زرد در روزنامه‌های رسمی تلاش کنند، این وضعیت را تغییر دهند.

214214

کلید واژه‌ها : روزنامه اطلاعات - محمد رضا پهلوی - عکس -.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: روزنامه اطلاعات محمد رضا پهلوی عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۲۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته‌های مکالمه پرتخفیف همراه اول به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همراه اول همزمان با «روز ملی خلیج فارس» بسته های مکالمه ساعتی خود را تا ۷۵ درصد تخفیف به مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان ارائه می دهد.

روز ۱۰ اردیبهشت در تاریخ ایران، یادآور از خود گذشتگی های ملت سرافراز ایران و بیرون راندن متجاوزان برای همیشه از خلیج فارس بود و ایرانیان توانستند در قرن هفدهم میلادی (سال ۱۰۰۱) سواحل جنوبی کشورمان را از چنگ بیگانگان آزاد کنند.

«خلیج فارس» به لحاظ وسعت، سومین خلیج بزرگ جهان و از این رو به دلیل موقعیت جغرافیایی خود در طول تاریخ، همواره نامش بر سر زبان ها بوده است.

این منطقه منبع مهم انرژی جهان است و در مجموع خلیج فارس از نظر جغرافیای سیاسی، استراتژیک، انرژی و تاریخ و تمدن یک پهنه آبی مهم و حساس در دنیا محسوب می شود.

همراه اول به همین منظور (گرامیداشت روز ملی خلیج فارس) امکان بهره مندی تمامی مشترکان خود از بسته های مکالمه ساعتی تا ۷۵ درصد تخفیف را با شماره گیری «ستاره ۱۲۱ ستاره ۱ مربع» فراهم آورده که از بامداد ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ به مدت یک روز کامل امکان فعالسازی آنها وجود دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کیومرث صابری؛ چگونه «گل‌آقا» و بعد «گل‌آقای ملت ایران» شد؟/ "بنویسید خاتمی، بخوانید ناطق"؛ ناراستی که راست تلقی شد!/ نمادی که می توانست نهاد شود اما نشد
  • موگویی: وزارت خارجه هنوز اسناد پهلوی اول و دوم را آزاد نکرده است/ باقری‌کنی: ورود به پژوهش درباره امنیت ملی جسارت می‌خواهد
  • اطلاعات و تصاویر تلویزیون قطر از حمله ایران به اسرائیل
  • بسته‌های مکالمه پرتخفیف همراه اول به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس
  • کاهش صادرات تسلیحات تدافعی فرانسه به رژیم صهیونیستی
  • پرفورمنس خروش ملت‌ها در حمایت از اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان
  • سال گذشته گرم‌ترین سال در جهان ثبت شد
  • محمود عباس: حمله به رفح بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ فلسطین خواهد بود
  • جزئیات سناریوی رژیم‌صهیونیستی برای حمله به رفح