Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: یاسر هاشمی طی یادداشتی نوشت: اولا بگویم که به عمد علایم نگارشی را در تیتر رعایت نکردم تا بخوانید: دانشگاه آزاد اسلامی برای ایران؛ عزیز می‌ماند و یا برای ایران عزیز می‌ماند.

به گزارش رکنا، ثانیا این روز‌ها هر جا که می‌روم؛ به خاطر اتفاقاتی که از فردای ارتحال آیت الله هاشمی و به خصوص از سه ماه پیش در دانشگاه آزاد اسلامی افتاد و مثل بازی دومینو ادامه دار است؛ خیلی از دانشجویان جدید و قدیم و خانواده‌های آنها؛ مخصوصا فارغ التحصیلان بزرگترین دانشگاه حضوری دنیا؛ شدیدا ابراز نگرانی می‌کنند که با این شیوه مدیریت و موضع گیری‌های مسئولان خود نظام پندار؛ آینده این دانشگاه و سوابق علمی ما چه می‌شود؟

با نهایت اطمینان به این عزیزان می‌گویم که زمستان هیچ وقت برای همیشه در هیچ باغی نمی‌ماند؛ حتی اگر در و دیوار باغ قندیل ببندد و تاریخ؛ اتفاقاتی از این دست را زیاد دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مثل مناقشه نیست و من هم نمی‌خواهم به طریق قیاس بنویسم؛ اما تاریخ اسلام و ایران را بخوانید و ببینید که چگونه در مقاطعی؛ جا‌هایی را ویران کردند؛ شخم زدند و حتی به آب بستند؛ تا آثاری برای مردم نماند و الان می‌بینیم که همان اماکن چگونه عزیز شده اند و به قول معروف " روسیاهی برای زغال و زغال اندیشان ماند. "

مگر می‌شود دانشگاهی را که به صورت مستقیم با بیش از ۷ میلیون تحصیلکرده و به شکل غیر مستقیم با همین مقدار خانواده ایرانی ارتباط علمی و عاطفی دارد و، چون خورشید می‌درخشد؛ با سیاست‌های سلیقه‌ای و خلق الساعه از آسمان زدود؟

دانشگاهی که آن کلام امام راحل را به عنوان سند هویت خویش دارد که "من امیدوارم که شما آقایان و سایرین کمک کنید تا این دانشگاه که به پیشنهاد آقای هاشمی تاسیس گردید و پیشنهاد خوبی است؛ فعالیتش زیاد گردیده و توسعه یابد. "

اگرچه هاشمی زدایان چهار نعل می‌تازند تا در غبار سم اسبانشان؛ حقیقت‌ها پنهان بماند؛ اما فردا که غبار‌ها بنشیند و خورشید حقیقت نمایان شود؛ مطمئن باشید دانشگاه آزاد اسلامی؛ هم برای ایران عزیز و هم برای ایران؛ عزیز می‌ماند.

منبع: انتخاب

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرگ مرموز 2 دختر خوشگل اهوازی +عکس پسر بی شرم دختر زیبا را در خیابان خونین و مالین کرد! + عکس حمله خونین موتورسوار ناشناس به 15 زن و دختر تهرانی / انگیزه چیست؟! جزغاله شدن 6 کودک توسط پدر و مادرشان+عکس وحشتناکترین خواستگاری در صحنه ای دردناک! +فیلم در اینترنت مادر شوید! / این باند مخوف بود! شرط صدا و سیما برای فردوسی پور و «نود» + جزییات کشف تصویر عیسی مسیح زیر آب+عکس بن سلمان مادرش را تبعید کرده است ! / شاه هیچکاره است! اتفاق شوم در زیر ساختمان تئاترشهر تهران! / پلیس لو داد ربط دادن ترور سعید کریمیان به قتل خاشقچی ! + عکس 7 زن و بچه های قاشقجی را بشناسید؟!/ او اصلا عرب نبود!+ عکس حضور زنان در فینال لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم آزادی! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز 20 مرد شوم به 15 دختر نوجوان + عکس بدون پوشش و اسامی همخوابی دو دانش آموز مست با خانم معلم متاهل+عکس رئیس سازمان سیا فایل صوتی قتل خاشقچی را شنید زنده شدن مردی پس از مرگ و ادعای ملاقاتی عجیب! پدر و پسر فقط زنان را شکار می کردند! + عکس حسن 40 ساله به پسر 13 ساله جلوی چشم مادرش رحم نکرد! + عکس سرنوشت دردناک دختر 11 ساله در خانه جهنمی + عکس 12 سال زندان هم این جوان را آدم نکرد! / او حرفه ای تر شده بود + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه ایران دانشگاه آزاد اسلامی زمستان رعایت زغال عکس فیلم قتل ایرانی عربستان اینستاگرام مرگ سرقت تهران دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۲۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا

کیومرث هاشمی به‌عنوان مهمان ویژه در دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امشب (شنبه هشتم اردیبهشت) در سفری کوتاه راهی بانکوک خواهد شد تا مهمان ویژه دیدار تیم ملی ایران برابر تایلند در فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ باشد.

هاشمی پس از دیدار با ملی‌پوش و حضور در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا، بامداد دوشنبه به تهران بازخواهد گشت.

گفتنی است دیدار فینال جام ملت‌های آسیا فردا یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ بین ایران و تیم میزبان برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتسال ایران ۱۲ قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارد.

منبع: ایرنا کد خبر 748416

دیگر خبرها

  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • طعنه سنگین سید جواد هاشمی به مهران رجبی (فیلم)
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • پاپیروس دو هزار ساله‌ای که احتمالا راز «آرامگاه افلاطون» را فاش می‌کند (+عکس)
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • بررسی کاربرد فناوری‌های نوین درجلوگیری از آسیب‌های طبیعی به بنا‌های تاریخی