Web Analytics Made Easy - Statcounter

صرفی کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ وضعیت جوی امروز استان را صاف تا قسمتی ابری  در بعد از ظهر افزایش پوشش ابر همراه با وزش باد  شدید پیش پیش بینی کرد:

صرفی با اشاره به اینکه سرعت باد امروز به 40 تا 60 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید افزود: سرعت باد در روزهای پنج شنبه و جمعه به 80 کیلومتر در ساعت نیز خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  روز جمعه  نیز سامانه جدید بارشی وارد استان شده و موجب بارش های رگباری و رعد و برق خواهد شد.

 کارشناس هواشناسی استان زنجان  همچنین به شهروندان توصیه کرد : از رفتن زیر ساختمان های در حال ساخت و درختان کهن سال، کابل و دکل های برق و اجسام سنگین مانند تابلو های تبلیغاتی خودداری کنید. 

صرفی دمای کنونی شهر زنجان را 4 درجه بالای صفر اعلام کرد که نسبت به روز گذشته 3 درجه کاهش یافته است.

وی  زنجان را با 4 درجه خنک‌ترین منطقه و آببر را با 29 درجه گرمترین منطقه استان در 24 گذشته اعلام کرد.

انتهای پیام/ن

 

وضعیت جوی امروز استان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۳۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران و وزش باد، پدیده غالب پایان هفته قم

ایسنا/قم کارشناس هواشناسی قم، با بیان اینکه سرعت وزش باد امروز به حدود ۶۰ تا ۶۵ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید، گفت: برای فردا (جمعه) آسمان نیمه ابری تا ابری و در برخی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

محمدرضا قاضی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه برای امروز بعدازظهر بارش رگباری را پیش‌بینی‌ می‌کنیم، اظهار کرد: پدیده غالب برای امروز وزش باد شدید و گرد و غبار خواهد بود.

کارشناس هواشناسی قم، ادامه داد: سرعت وزش باد امروز به حدود ۶۰ تا ۶۵ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

وی تاکید کرد: برای فردا (جمعه) آسمان نیمه ابری تا ابری و در برخی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

قاضی با بیان اینکه برای امروز کاهش ۵ درجه‌ای دمای هوا را پیش‌بینی می‌کنیم، تصریح کرد: روز گذشته حداکثر دمای هوا ۳۰ درجه سانتی‌گراد بود و انتظار داریم امروز حداکثر دمای هوا به ۲۵ درجه‌ سانتی‌گراد برسد.

کارشناس هواشناسی قم با اشاره به روند افزایشی دما از فردا، یادآور شد: انتظار داریم از روز دوشنبه هفته آینده سامانه بارشی جدیدی، آسمان استان را در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه تحت تأثیر قرار دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی رگبار باران و وزش باد شدید در همدان
  • رگبار باران و وزش باد، پدیده غالب پایان هفته قم
  • دمای هوای زنجان کاهشی شد
  • آخر هفته‌ی بارانی در انتظار آذربایجان شرقی
  • بارش‌های بهاره آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وزش باد و خیرش گردوخاک در قم
  • سریعترین قطار‌های جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟
  • هوای زنجان از فردا ناپایدار می‌شود