Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی زارعی، کارشناس تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: ثبت‌نام شرکت در چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان و شعرای آیینی استان از امروز آغاز شده و تا 20 آبان‌ماه ادامه دارد.
وی با بیان اینکه ستاد برگزاری چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان و شعرای آیینی در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان تشکیل شده است، افزود: این دوره انتخابات همزمان در سراسر کشور در روز جمعه ۹ آذر ماه، در ۵ شهرستان زابل، زهک، هیرمند، زاهدان و ایرانشهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارشناس تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: برای اولین بار است که انتخابات مداحان و شعرای آیینی به صورت جدا از هم و تفکیک شده اما همزمان برگزار می‌شود؛ از همه مداحان و شعرای آیینی استان جهت ثبت نام و شرکت در این انتخابات دعوت می‌کنیم.
وی اظهار کرد: کانون‌ مداحان و شعرای آیینی به‌عنوان یک تشکل میان تخصصی، جهت زمینه‌سازی، رشد و گسترش آیین‌های عاشورایی، سیاستگذاری و برنامه‌ریزی برای ساماندهی مداحان و شعرای آیینی، تعیین ضوابط و چارچوب‌های مداحی و نظارت بر عملکرد تخصصی مداحان و شعرای آیینی، تغذیه فکری و طراحی برنامه‌های آموزشی با هدف رشد و پرورش نیروهای مستعد، آسیب شناسی و آسیب زدایی مداحی و شعر از حیث محتوا، الحان و اشعار و هدایت فعالیت‌های تبلیغی مداحان و شعرای آیینی در جهت نیل به اهداف دینی و مذهبی، فعالیت می‌کند.
زارعی افزود: اعضای کانون مداحان و شعرای آیینی، برای یک دوره چهارساله، جهت انجام امور محوله طبق مفاد اساسنامه، انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا کانون مداحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۳۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس

به گزارش حوزه  استانهای خبرگزاری تقریب، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه «اکسپو» با سه محور برگزار می‌شود
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • تلاش برای مهار وکنترل آب‌ها در سیستان و بلوچستان
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد