Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: بازرسان جنایی ترکیه دو چمدان حاوی لوازم شخصی روزنامه‌نگار مقتول سعودی را در جریان جستجو از یک دستگاه خودروی متعلق به کنسولگری عربستان در استانبول کشف کردند.

به گزارش رکنا به نقل از سی ان ان تُرک، بازرسان جنایی ترکیه امروز (سه شنبه) دو چمدان حاوی لوازم شخصی جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار مقتول سعودی، را در جریان جستجو از یک دستگاه خودروی متعلق به کنسولگری عربستان در شهر استانبول کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک شاهد نیز در گفتگو با خبرگزاری رویترز اعلام کرد یک تیم از عربستان سعودی بازرسان ترکیه ای را در عملیات جستجو از پارکینگی در منطقه سلطان قاضی Judge شهر استانبول که این خودرو در آن کشف شد، همراهی می کردند.

سی ان ان تُرک در پایگاه اینترنتی خود نوشت بازرسان جنایی ترکیه یک دستگاه رایانه و اسنادی را که گفته می شود متعلق به خاشقجی است در این خودرو پیدا کرده اند.

روزنامه نگار سعودی واشنگتن پست دوم اکتبر سال جاری میلادی (دهم مهر) پس از ورود به کنسولگری عربستان در شهر استانبول ترکیه، ناپدید شد. مقامات ترکیه ای معتقدند خاشقجی در همان روز در داخل ساختمان کنسولگری به قتل Murder رسیده و جسدش نیز تکه تکه شده است. با توجه به تصاویر ویدئویی ضبط شده از لحظه ورود این روزنامه نگار به کنسولگری عربستان، به نظر نمی آید او با خود وسیله ای را به داخل کنسولگری برده باشد.

در ادامه گزارش رویترز نیز آمده است عملیات جستجو در پارکینگی که خودروی متعلق به کنسولگری عربستان در آن کشف شده است، در حال حاضر متوقف شده و فردا (چهارشنبه) دوباره از سر گرفته خواهد شد.

جمال خاشقجی، روزنامه نگار واشنگتن پست که از منتقدان سیاست های محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی بود، دوم اکتبر سال جاری میلادی (دهم مهر) پس از ورود به کنسولگری عربستان در شهر استانبول ترکیه ناپدید شد. عربستان سعودی پس از 18 روز ادعای بی اطلاعی درباره سرنوشت این روزنامه نگار، در نهایت بامداد شنبه گذشته کشته شدن او را در کنسولگری خود در شهر استانبول تأیید کرد. شواهد و قرائن همگی حاکی از آن است که قتل خاشقجی به دستور مستقیم بن سلمان صورت گرفته است. همچنین گزارش رسانه های غربی به نقل از منابع اف بی آی مبنی بر آن است که ولیعهد سعودی بر وحشیانه و رعب آور بودن این جنایت Crime تأکید داشته است تا پیامی برای مخالفان خود ارسال کند؛ اینکه هر کجا باشید در امان نخواهید بود. هنوز بقایای جسد این روزنامه نگار کشف نشده است.

خدیجه چنگیز، نامزد خاشقجی، امروز برای روشن شدن ماجرای قتل این روزنامه نگار به اتحادیه اروپا متوسل شد و درخواست رسیدگی به پرونده قتل او را به پارلمان اروپا ارائه کرد. رئیس پارلمان اروپا نیز با تأیید دریافت درخواست نامزد خاشقجی، خواستار انجام تحقیقات مستقل و دقیق در این باره شد و افزود باید افزون بر عاملان این جنایت، کسانی که دستور قتل خاشقجی را صادر کرده اند نیز مشخص و به دست عدالت سپرده شوند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرگ مرموز 2 دختر خوشگل اهوازی +عکس پسر بی شرم دختر زیبا را در خیابان خونین و مالین کرد! + عکس حمله خونین موتورسوار ناشناس به 15 زن و دختر تهرانی / انگیزه چیست؟! جزغاله شدن 6 کودک توسط پدر و مادرشان+عکس شرط صدا و سیما برای فردوسی پور و «نود» + جزییات پدر و پسر فقط زنان را شکار می کردند! + عکس وحشتناکترین خواستگاری در صحنه ای دردناک! +فیلم حسن 40 ساله به پسر 13 ساله جلوی چشم مادرش رحم نکرد! + عکس در اینترنت مادر شوید! / این باند مخوف بود! کشف تصویر عیسی مسیح زیر آب+عکس بن سلمان مادرش را تبعید کرده است ! / شاه هیچکاره است! اتفاق شوم در زیر ساختمان تئاترشهر تهران! / پلیس لو داد ربط دادن ترور سعید کریمیان به قتل خاشقچی ! + عکس 7 زن و بچه های قاشقجی را بشناسید؟!/ او اصلا عرب نبود!+ عکس حضور زنان در فینال لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم آزادی! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تجاوز 20 مرد شوم به 15 دختر نوجوان + عکس بدون پوشش و اسامی همخوابی دو دانش آموز مست با خانم معلم متاهل+عکس رئیس سازمان سیا فایل صوتی قتل خاشقچی را شنید زنده شدن مردی پس از مرگ و ادعای ملاقاتی عجیب! تنبیه عجیب نوجوانان شرور با خواباندن‌ شان در قبرستان! +تصاویر سرنوشت دردناک دختر 11 ساله در خانه جهنمی + عکس 12 سال زندان هم این جوان را آدم نکرد! / او حرفه ای تر شده بود + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه جنایی قاضی Judge قتل Murder روزنامه جنایت Crime ترکیه عربستان کشف مقتول روزنامه نگار عکس فیلم قتل عربستان تهران مرگ سرقت دختر خانواده ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۳۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بن‌فرحان: تنها اسرائیل مخالف توقف جنگ غزه است

وزیر خارجه عربستان سعودی ضمن هشدار نسبت به پیامدهای گسترش جنگ غزه گفت که تنها رژیم صهیونیستی مخالف توقف این جنگ است.

به گزارش ایسنا، «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه عربستان سعودی روز دوشنبه و در اظهاراتی گفت: به همراه شرکایمان برای توقف جنگ غزه و تقویت راه‌حل دو دولتی تلاش می‌کنیم.

وی تاکید کرد: اسرائیل تنها طرف بین‌المللی است که مخالف توقف جنگ در غزه است. تداوم راه‌حل نظامی تنها به سود تندروها است.

طبق گزارش الجزیره، بن فرحان افزود: گسترش جنگ کنونی پیامدهای فاجعه‌بار برای فلسطین و تمام کشورهای منطقه به همراه دارد.

وزیر خارجه عربستان امروز در جریان دیدار «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا نیز گفت: حتی اگر آتش‌بس در غزه حاصل شود، ما همچنان باید با پیامدهای درگیری نه‌تنها در غزه بلکه در کرانه باختری رود اردن، فراتر از آن، در منطقه خود مواجه شویم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بن‌فرحان: تنها اسرائیل مخالف توقف جنگ غزه است
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • حمله شدید اللحن روزنامه نگار مشهور اسرائیلی به نتانیاهو
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران