Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری صدا و سیما ؛ سفیر فلسطین در دیدار با سفیر انگلیس در لبنان، اوضاع فلسطین، حملات مداوم نظامیان رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان به فلسطینیان و تعرض به مقدسات مسلمانان و مسیحیان را به اطلاع وی رساند.
به گزارش پایگاه خبری النشره لبنان، اشرف دبور و کریس رامپلینگ در این دیدار درباره اوضاع انسانی و معیشتی آوارگان فلسطینی در لبنان گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سفیر انگلیس نیز با تاکید بر حمایت های انگلیس از آوارگان فلسطینی در لبنان و منطقه گفت: انگلیس با حمایت مالی از آژانس امداد و کاریابی فلسطینیان "آنروا" جهت مشارکت در تداوم خدمات این سازمان با تخصیص 57 میلیون پوند در سال 2018، به حمایت های مالی خود از آنروا ادامه خواهد داد و به این ترتیب میزان کمک های مالی انگلیس 60 درصد بیشتر از مبلغی است که در برنامه بودجه این سازمان برای حمایت های این کشور در نظر گرفته شده بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: فلسطين لبنان سفير انگليس رژيم صهيونيستي شهرک نشينان تعرض مقدسات مسلمانان مسيحيان بين الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۳۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام حمایت کارمندان دولت بایدن از خیزش دانشجویان حامی فلسطین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شماری از کارمندان دولت جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا سرکوب جنبش دانشجویی در حمایت از غزه را محکوم کردند.

بر اساس این گزارش، شماری از کارمندان دولت آمریکا خواستار آتش‌بس در نوار غزه شدند و اعلام کردند: ما در کنار تظاهرکنندگان می ایستیم و مخالت خود را با موضع رئیس جمهور مبنی بر سلب حقوق آنها اعلام می کنیم.

آنها افزودند: ما حملات سرکوبگرانه و نظامی علیه تظاهرات دانشجویی را محکوم می کنیم.

کارکنان دولت بایدن همچنین از او خواستند تا از حقوق قانون اساسی دانشجویان معترض حمایت کند.

این خبر در حالی است که تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین و غزه در دانشگاه‌های و کشورهای اروپایی همچنان ادامه دارد و با سرکوب و خشونت از جانب پلیس و نیروهای امنیتی مواجه می شود.

کد خبر 6095995

دیگر خبرها

  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین: این صدای آمریکاست! | چند دانشجو بازداشت شده‌ اند؟
  • واکنش طالبان به تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار با سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول
  • امیرعبداللهیان از مواضع بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد
  • رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه
  • لبنان پیشگام اولین اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی در جهان عرب
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهر‌های مختلف جهان
  • حزب‌الله لبنان یک پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد
  • اعلام حمایت کارمندان دولت بایدن از خیزش دانشجویان حامی فلسطین