Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@12:50:35 GMT

سزویس دهی مترو به ۶۵هزار پرسپولیسی

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۱۳۴۵۷

سزویس دهی مترو به ۶۵هزار پرسپولیسی

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران از جابجایی ۶۵ هزار نفری تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و السد قطر با ناوگان متروی تهران و حومه خبر داد.

به گزارش ایسنا،‌ محسن محمدیان درباره میزان جابجایی مسافر توسط شبکه متروی تهران و حومه در این مسابقه گفت: ایستگاه ورزشگاه آزادی در خط پنج مترو در روز سه شنبه یکم آبان ماه ۹۷ مسابقه فوتبال بین تیم های پرسپولیس و السدقطر در مجموع رفت و برگشت پذیرای ۶۵ هزار تماشاگر فوتبال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزود: در ساعات قبل از شروع بازی ۳۰ هزار نفر با مترو به مجموعه ورزشی آزادی انتقال داده شدند و بعد از پایان این مسابقه نیز ۳۵ هزار نفر از تماشاگران به این ایستگاه مراجعه و از طریق مترو به مبادی اولیه خود منتقل شدند.

بنابر اعلام  مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، محمدیان خاطرنشان کرد: در پایان بازی با توجه به ازدحام جمعیت در ایستگاه ورزشگاه آزادی واقع در خط ۵ متروی تهران و حومه ۵ قطار فوق العاده و ۳  قطار فوق العاده در خط ۴مترو و ۱ قطار فوق العاده در خط ۲ متروی تهران؛ جمعا ۹ قطار فوق العاده اعزام شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام السد قطر تيم فوتبال پرسپوليس مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۳۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت

هادی زند، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: مشکل قطارهای تندرو در خط ۵ رفع شده، تردد با قطارهای عادی هم در حال انجام و شرایط در روال عادی است.

گفتنی است؛ همچنین مرکز ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرده بود؛ برخی از مسافران مترو با عدم رعایت نظافت عمومی در ایستگاه، متاسفانه ته سیگارهای خود را در داخل محوطه ریخته بودند که پیمانکار نظافت ایستگاه در حرکتی اشتباه و غیر اصولی قصد سوزاندن و ازبین بردن این ته سیگار ها را داشت تا در دید مسافر نباشد.

زند گفت: این مساله متاسفانه سبب شده است آتش به کابل های سیگنالینگ برسد و موجب اختلال و قطعی آن شود.

کد خبر 6093853

دیگر خبرها

  • جابه‌‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو 
  • جابه‌ه‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • حرکت دوباره مترو تهران - کرج
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ مترو تهران اعلام شد
  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران اعلام شد
  • عملیات حفاری خط ۱۰ متروی تهران
  • سرویس‌دهی در خط ۵ مترو به حالت عادی بازگشت
  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت