Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اروميه- ايرنا- فرماندار چالدران گفت: 23 درصد جمعيت روستايي اين شهرستان در مدت دولت تدبير و اميد از نعمت گاز طبيعي بهره مند شده اند.

کريم حسين زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با بيان اينکه در آغاز به کار دولت دکتر روحاني تنها 2 روستاي شهرستان چالدران از نعمت گاز طبيعي بهره مند بود، افزود: در حال حاضر به 14 روستاي چالدران گاز رساني صورت گرفته و در 24 روستا نيز عمليات گاز رساني صورت مي گيرد که گاز رساني به 12 روستا در حال اتمام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه گازرساني به شهر آواجيق در دولت تدبير و اميد برنامه ريزي شده است، اضافه کرد: در حال حاضر عمليات لوله گذاري صورت مي گيرد و تا زمستان سال جاري 50 درصد اين شهر از گاز طبيعي بهره مند مي شود. وي اعتبار عمليات گاز رساني به شهر آواجيق را 170 ميليارد ريال اعلام کرد.
فرماندار چالدران به ديگر خدمات دولت تدبير و اميد اشاره کرد و افزود: به طور ميانگين هرسال در دولت دکتر روحاني سه مدرسه در اين شهرستان احداث مي شود چنانکه در پنج سال اخير 15 مدرسه ساخته شده است.
حسين زاده بيان کرد: همچنين تمامي روستاهاي بالاي 20 خانوار چالدران در مدت فعاليت دولت تدبير و اميد داراي نقشه طرح هادي شده است.
وي به توسعه زير ساخت هاي گردشگري چالدران در دولت تدبير و اميد اشاره کرد و ادامه داد: طي اين دوره ايجاد و اصلاح شرشر قرنقو، شرشر عرب ديزج، ساماندهي پارک شيرين بلاغ آواجيق، توسعه پارک شهر سيه چشمه و همچنين توسعه زير ساخت هاي گردشگري قره کليسا با اعتباري بالغ بر 80 ميليارد ريال صورت گرفته است.
وي افزود: همچنين در حوزه کشاورزي سد بابااحمد که در دولت پيشين شروع و کارگاه آن تعطيل شده بود، در دولت تدبير و اميد با اعتباري بالغ بر 150 ميليارد ريال تکميل شده و به بهره برداري رسيد و اراضي پاياب اين سد که 600 هکتار است با اعتباري بالغ بر 140 ميليارد ريال از ديم به آبي تبديل شد.
فرماندار چالدران ادامه داد: براي تکميل سد بابااحمد و اراضي پاياب اين سد، 290 ميليارد ريال اعتبار با توجه ويژه دولت تدبير و اميد هزينه شد.
به گزارش ايرنا، چالدران يکي از شهرهاي محروم آذربايجان غربي است که در شمال اين استان قرار دارد.
با توجه ويژه دولت تدبير و اميد، در حال حاضر برنامه ريزي هاي بسيار خوبي در راستاي توسعه اين شهرستان انجام شده است.
8135/2093
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۳۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد با اشاره به طرح های در حال اجرا برای جبران بخشی از کمبود آب مشهد گفت: برای خدمت رسانی موثر و بیشتر به مشترکان شهری و روستایی زیرمجموعه این شرکت و نیز بهره مندی و دسترسی مشترکان به آب شرب سالم و بهداشتی، ۱۰ مخزن ذخیره جدید با ظرفیت ۹۰ هزار و ۷۵۰ مترمکعب طی سال گذشته به بهره برداری رسید.
حسین اسماعیلیان افزود: از مجموع ۱۰ مخزن جدید، ۳ مخزن با ظرفیت ۹۰ هزار مترمکعب در حوزه پهنه مشهد به بهره برداری رسیده و ۷ مخزن دیگر در مناطق روستایی شامل شریف آباد، دوله، برج موری، چشمه علیمو، دهنه چهل و جرخشک، بالنده و ده غیبی با ظرفیت ذخیره سازی ۷۵۰ مترمکعب آماده سازی و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
وی ادامه داد: افزایش ظرفیت مخزن ذخیره آب، یکی از اقدامات ویژه‌ای است که نقش موثری در مدیریت توزیع در شهرستان مشهد دارد.

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی
  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد
  • بیش از ۳ هزار مشترک نهاد‌های حمایتی از نعمت گاز بهره‌مند شدند
  • تدوین برنامه جامع مدیریت گردشگری برای دزپارت خوزستان
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند