Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه۹ به همراه مدیران شهری در دیدار با نمازگزاران مسجد موسی بن جعفر (ع) محله امامزاده عبدالله از رفع مشکلات محله چهار در محور سی متری جی با اجرای طرح بازگشایی قسمت جنوبی بلوار استادمعین از داخل پادگان جی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان: «سید علی مفاخریان» با تسلیت  ایام ماه صفر گفت: مشکلات مهم و قدیمی در این محله وجود دارد و به دلیل اینکه این محله امامزاده عبدالله یکی از قدیمی ترین محلات منطقه9 می باشد که  بواسطه وجود معابر کم عرض و بافت فرسوده، شهروندان در زمینه ساخت و ساز و  نوسازی با مشکلاتی روبرو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد و افزود: وجود معابر باریک و بافت فرسوده سبب شده تا در صورت وقوع زلزله، امکان امداد رسانی با مشکلات بسیاری همراه شود که در این خصوص با تعریض اصولی معابر با پیشنهاداتی که از طریق منطقه9 به کمیسیون شهرسازی و معماری ارائه شده قرار است  با  بسته های تشویقی در این خصوص نسبت به رفع این معضل اقدامات لازم صورت گیرد.

شهردار منطقه9 بیان کرد: طرح توسعه امام زاده عبد الله که به دلیل کمبود نقدینگی و اعتبارات لازم و عدم همیاری اداره اوقاف متوقف شده بود در حال راه اندازی است تا با تصویب کمیسیون ماده پنج و شورای عالی شهرداری و مجموعه شهری امکان صدور پروانه و ساخت و ساز امکان پذیر شود.

مفاخریان در ادامه اظهار داشت: پروژه ی توسعه فضای سبز در اطراف آستان مقدس امام زاده عبد الله و نیز روشنایی آن  انجام شده است و لزوم  احداث پارکینگ های طبقاتی در این محله بسیار ضروری می باشد که در نظر است با ساخت پارکینگ  های مدرن مکانیزه طبقاتی مشکلات تامین پارکینگ در قطب مذهبی ورودی غربیی پایتخت  برطرف شود.

وی یکی از معضلات  منطقه9 به ویژه محله امامزاده عبدالله را وجود آسیب های اجتماعی دانست و اذعان داشت: وجود معتادین متجاهر و کارتن خواب هایی که در کنار دیوار پادگان جی توقف می کنند منظره ای نازیبا و نا ایمن  را در هنگام شب ایجاد می کند که در جهت رفع آن  اقدام به راه اندازی بزرگترین مرکز فوریت های خدمات اجتماعی شهر تهران در منطقه9 شهری شده است  که با در اختیار قرار دادن آن به فرمانداری نسبت به ساماندهی  معتادین متجاهر و  کارتن خواب ها  اقدام می شود.

به گزارش روابط عمومی منطقه ۹ مفاخریان تصریح کرد: بحول و قوه الهی بزودی شاهد  اتصال قسمت جنوبی بلوار استاد معین  به خیابان سی متری جی خواهیم بود تا بعد از دو و نیم سال توقف مجددا با رفع معارضین تاسیساتی برق و  مخابراتی  و لوله گذاری خط آب 300 شهر تهران مسیر تردد از شمال به جنوب و بالعکس  تسهیل شود.

شهردار منطقه 9، در خاتمه این دیدار تاکید کرد: اجرای  برنامه های مشارکت محور در منطقه9 شهری همسو با رویکرد مدیریت ارشد شهری در ایجاد شهرزیست پذیر مد نظر می باشد.

 

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین موکب اربعین مجلس موکب مقام معظم رهبری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور خراسان جنوبي استادمعین مفاخریان شهرداری منطقه ۹ تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۳۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کندوان یکطرفه می‌شود

به گزارش خبرآنلاین؛سید محسن هاشمی وضعیت تردد را در راه‌های استان عادی و روان اعلام کرد و افزود: طبق گزارش‌های دریافتی از سامانه‌های هوشمند شاهد تردد روان در راه‌ها هستیم.

مهر در خبری نوشت:وی اظهار کرد همچنین از نظر جوی نیز هیچ گونه مداخله خاصی در استان شاهد نیستیم.

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز چهارشنبه در راه‌های استان آغاز شد و محور کندوان در صورت بار ترافیکی عصر امروز طبق اعلام پلیس راه یکطرفه می‌شود.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899741

دیگر خبرها

  • بودجه ۱۰۰۰ میلیاردی چالوس تصویب شد
  • با ۵۰۰ میلیون تومان در کجای تهران می‌توان خانه رهن کرد؟
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • با ۳۰۰ میلیون تومان در کدام محله خانه اجاره کنیم؟
  • محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • فیلم/ بازگشایی گردنه برفی محور کرمانشاه به کردستان
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟