Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-25@14:42:15 GMT

◄ افتتاح راه‌آهن ارومیه-مراغه تا چند روز دیگر

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۱۳۸۳۵

◄ افتتاح راه‌آهن ارومیه-مراغه تا چند روز دیگر

تین‌نیوز | 

استاندار آذربایجان غربی از سفر رییس‌جمهور به این استان برای افتتاح راه‌آهن مراغه-ارومیه و پروازهای بین‌المللی فرودگاه ماکو خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، محمدمهدی شهریاری گفت: رییس جمهور دهه نخست آبان به آذربایجان غربی سفر می‌کند و طرح‌های مهم عمرانی و توسعه‌ای استان ازجمله فرودگاه ماکو، راه‌آهن مراغه-ارومیه و طرح‌های گازرسانی به بیش از ۶۰۰ روستای آذربایجان‌غربی را افتتاح خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه‌آهن مراغه-ارومیه به طول 185 کیلومتراز طرح‌های عمرانی آذربایجان‌غربی است که ارومیه را به راه‌آهن سراسری وصل می‌کند که عملیات اجرایی این طرح از ۱۷ سال پیش آغاز شده است.

ایستگاه راه‌آهن ارومیه ۱۶هزار مترمربع وسعت دارد که یکی از بزرگ‌ترین ایستگاه‌های راه‌آهن در کشور محسوب می‌شود.

پیش از این ابراهیم، مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با بیان این‌که به دلیل مسافت چهار کیلومتری ایستگاه راه‌آهن از شهر ارومیه و به منظور سهولت دسترسی به حمل‌و‌نقل ریلی از انجام مطالعات گسترده ایستگاه جدید در داخل شهر و در مجاورت میدان خاتم‌الانبیاء خبر داده و گفته بود: جانمایی ایستگاه مرکزی مسافری راه‌آهن ارومیه در جوار ترمینال اتوبوس رانی فعلی شهر با هدف یکپارچه‌سازی سیستم حمل‌و‌نقل عمومی انجام شده است.

هم‌چنین نیمه مهرماه بود که محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان‌غربی نیز از صدور مجوز مرز هوایی فرودگاه منطقه آزاد ماکو و برپایی پرواز‌های بین‌المللی این فرودگاه تا یک ماه دیگر خبر داده بود.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: فرودگاه ماکو راه آهن ارومیه مراغه راه آهن آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۳۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی گاز؛ فردا در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به انجام عملیات تعمیرات وجابجایی شبکه گاز رسانی ،جریان گاز مشترکین واقع در خیابانهای آزادگان 2-بلوار عدالت-محله حصار و کوچه های منشعب از ساعت 8 صبح روزچهارشنبه 5/3/1403 به مدت 12 ساعت قطع خواهد شد.

مشترکان از دستکاری کنتور  ورگولاتور خود داری کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل با تلفن ۱۹۴ امداد گاز تماس بگیرند.
پس از تمام عملیات جریان گاز تمامی مشترکان توسط گروه‌های امداد این شرکت برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • هماهنگی عملیات حج تمتع ایستگاه «هما» در آذربایجان غربی
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه