Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وزير بهداشت با بيان اينکه استحکام سازه حرم امام حسين (ع) معادلات مهندسي را به هم ريخته است، گفت: سطح آب‌هاي زيرزميني در کربلا بالا است، اما سازه حرم توانسته بيش از 500 سال اين حجم از سنگيني را نگه دارد
سيدحسن قاضي‌‌زاده هاشمي وزير بهداشت در بازديد از صحن عقيله بني‌هاشم حضرت زينب (س) در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زيارت خبرگزاري فارس اظهار داشت: در آستانه اربعين حسيني افتخاري بود که ضمن بازديد از خدمات پزشکي و بهداشتي براي زائران اربعين، از دستاوردهاي طرح توسعه حرم‌هاي شريف در نجف و کربلا بازديد کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه توسعه عتبات يکي از افتخاراتي است که نصيب ايرانيان شده است، افزود: صحن عقيله بني هاشم حضرت زينب(س) بيش از دو سال است که آغاز به کار کرده و مي‌تواند سال‌ها در اختيارزائران امام حسين (ع) قرار گيرد.
وزير بهداشت با اشاره به اينکه سازه حرم امام حسين (ع) معادلات مهندسي را به هم ريخته است، استحکام سازه حرم امام حسين (ع) را با وجود آب‌هاي زيرزميني يکي از معجزات دانست و خاطر نشان کرد: سازه حرم امام حسين (ع) به 500 سال قبل بازمي‌گردد، در حالي که اين سازه قديمي و چوبي بوده و روي آب قرار دارد. با وجود بالا بودن سطح آب‌هاي زيرزميني، سازه حرم توانسته اين حجم از سنگيني را نگه دارد و سال‌ها بدون مشکل شاهد حضور ميليوني زائران باشد.
قاضي‌زاده هاشمي به مقاوم‌سازي گنبد حرم امام حسين (ع) و تغيير ارتفاع آن اشاره کرد و گفت: اين اقدامات بسيار برنامه‌ريزي شده و سازه آن منحصر به فرد است که اميدواريم در پايان پروژه شاهد شکوه و عظمت آن باشيم.
به گزارش فارس، روز گذشته وزير بهداشت با حضور در صحن حضرت زهرا س) حرم علوي نيز از طرح توسعه حرم علوي و فعاليت‌هاي پزشکي براي زائران اربعين بازديد کرد.







منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۳۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری

حسین امیر عبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه که در جریان حمله موشکی - تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شدت مجروح و برای تکمیل روند درمان به تهران منتقل شده است، عیادت کرد.

به گزارش ایسنا، حسین امیر عبداللهیا، وزیر امور خارجه ایران در این عیادت که با حضور کادر پزشکی مسئول درمان وی انجام شد، ضمن احوال‌پرسی از دیپلمات سوری، در جریان آخرین پیشرفت‌ها در وضعیت پزشکی و درمانی او قرار گرفت و برای او از درگاه خداوند سبحان شفای عاجل مسالت کرد.

براساس این گزارش، امیرعبداللهیان پس از حمله موشکی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق ضمن سفر به سوریه، در حاشیه برنامه‌ها، با حضور در بیمارستان مرکزی دمشق، به همراه فیصل المقداد، وزیر خارجه سوریه از این دیپلمات عیادت کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • رسانه‌ها پای کار بیست‌ویکمین همایش پیرغلامان حسینی باشند
  • احکام شرعی | روش تطهیر کف خانه و مانند آن
  • افتتاح خط یک واحد ریخته گری فویل آلومینیوم در اشتهارد
  •  تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری
  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • ساخت ۴ شبستان جدید در طرح توسعه حرم امام حسین (ع)