Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نیرو‌های مزدور با پشتیبانی جنگنده‌های ائتلاف غربی - عربی -صهیونیستی، حملات گسترده‌ای را علیه نیرو‌های ارتش و رزمندگان انصارالله انجام دادند که با شکست مواجه شدند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان،  تازه‌ترین خبر‌ها از تحولات میدانی استان تعز در جنوب یمن حاکیست، نیرو‌های مزدور با پشتیبانی جنگنده‌های ائتلاف غربی - عربی -صهیونیستی، حملات گسترده‌ای را علیه نیرو‌های ارتش و رزمندگان انصارالله انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اطلاعات به دست آمده، نیرو‌های مزدور مواضع نیرو‌های یمنی را از سه محور در منطقه «حبشی» در مرکز استان تعز هدف قرار دادند و موفق شدند به صورت محدود و جزئی در این نقطه پیشروی کنند.

اگرچه نیرو‌های ارتش و رزمندگان انصارالله یمن در شروع حملات نیرو‌های مزدور مجبور شدند از برخی ایستگاه‌های دفاعی عقب نشینی کنند، اما با کمین‌های دقیق و ضد حملات معکوس، موازنه قدرت را به سرعت به سود خود تغییر دادند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با میزان مقابله نیرو‌های یمنی در برابر نیرو‌های مزدور با وجود حملات سنگین هوایی را کم نظیر توصیف کرد و افزود: نیرو‌های یمنی با کمین‌های متعدد خسارت‌های سنگینی را به نیرو‌های مزدور وارد کردند.

این منبع میدانی با بیان این که نیرو‌های یمنی با کارگذاری ده‌ها تله انفجاری موفق شدند ده‌ها تن از نیرو‌های مزدور را کشته و زخمی کنند، گفت: نیرو‌های ارتش و رزمندگان انصارالله در نهایت با پشتیبانی یگان موشکی پیشروی نیرو‌های مزدور را در منطقه «جبشی» متوقف کردند.

به گزارش میزان، نیرو‌های یمنی پس از درگیری‌های سنگین چند ساعته در این محور توانستند حملات را در مرکز استان تعز به طور کامل دفع کنند و معدود مناطق تصرف شده را از اشغال نیرو‌های مزدور خارج و به کنترل دربیاورند.

گفته شده در جریان درگیری‌ها در این محور، ۶۵ تن از نیرو‌های مزدور کشته به هلاکت رسیدند و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند؛ شمار زیادی از نیرو‌های شورشی برای حفظ جان خود از منطقه متواری شدند.

از منطقه «تبیشعه» در بخش «الضاب» خبر می‌رسد، حملات گسترده نیرو‌های مزدور علیه نیرو‌های یمنی ناکام مانده است و آنان با متحمل شدن خسارت‌های سنگین و تلفات بالا مجبور به عقب نشینی شدند.

خبر‌ها از منطقه «الشقب» در بخش «صبر الموادم» حاکیست، نیرو‌های یمنی در یک عملیات شناسایی دقیق موفق شدند کاروانی نظامی از نیرو‌های مزدور را رصد و در یک کمین دقیق غافلگیر کنند.

تعدادی از خودرو‌های نظامی نیرو‌های مزدور در جریان این کمیق دقیق هدف قرار گرفتند و منهدم شدند؛ ده‌ها تن از نیرو‌های مزدور در جریان حملات در این محور کشته و زخمی شدند.

از منطقه «عصیفره» خبر می‌رسد، نیرو‌های یمنی با حملات کسترده و دقیق موفق شدند ۲۰ تن از نیرو‌های شورشی را از پای درآورند و شماری دیگر را هم زخمی کنند؛ قابل ذکر است مناطق «تبیشعه، الشقب و عصیفره» در مرکز استان تعز واقع شده‎اند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مزدوران سعودی تعز خبرهای یمن صنعا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۴۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، نهاد ریاست جمهوری مصر با صدور بیانیه‌ای از تماس تلفنی میان «عبدالفتاح السیسی» رییس جمهور مصر و «امانویل ماکرون» رییس جمهور فرانسه خبر داد.

بر اساس این بیانیه روسای جمهور مصر و فرانسه در این تماس تلفنی تحولات غزه و تلاش‌ها برای دستیابی به آتش‌بس فوری و مبادله اسیران میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

نهاد ریاست جمهوری مصر اعلام کرد که ماکرون و السیسی تحولات منطقه و تنش‌های اخیر را نیز مورد رایزنی قرار دادند و نسبت به خطر لغزش منطقه به سوی عدم ثبات هشدار دادند.

همچنین بر اساس این بیانیه ماکرون و السیسی طی این تماس تلفنی تاکید کردند که باید به راه حلی عادلانه برای حل و فصل مساله فلسطین دست یافت.

نهاد ریاست جمهوری مصر در ادامه بیان کرد که روسای جمهور فرانسه و مصر راه برقراری ثبات در منطقه را راه حل دو دولتی عنوان کرده‌اند.

کد خبر 6085707

دیگر خبرها

  • اعتراف رسانه‌های عبری به حجم سنگین حملات موشکی حزب الله
  • بازدید میدانی استاندار کرمان از مناطق سیل‌زده شهرستان زرند
  • واکنش سازمان ملل به کشف گور جمعی در جنوب غزه
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • حمله سنگین موشکی از جنوب لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی+فیلم
  • هشدار هواشناسی برای رعد و برق و بارش‌های رگباری در این استان‌ها
  • صدور هشدار هواشناسی برای بارش‌های رگباری در نوار غربی کشور
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه
  • حملات هوایی اشغالگران به رفح ، اردوگاه المغازی و جنوب لبنان
  • پدافند ارتش سوریه تجاوز نظامی بامدادی اسرائیل را ناکام گذاشت