Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: اگر بخواهم بگویم که نتایج‌مان رضایت‌بخش نبوده، دروغ گفته‌ام چرا که توانستیم در نیم فصل از رده ۷-۸ جدول به رده دوم برسیم.

اسماعیل تقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان در رابطه با رضایت خود از عملکرد مس سونگون ورزقان در نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: اگر بخواهم بگویم که نتایج‌مان رضایت‌بخش نبوده، دروغ گفته‌ام چرا که تیم قبل از حضور ما در رده‌های هفتم و هشتم بوده، اما با نتایجی که پس از حضور ما کسب کرد، نیم فصل را با اختلاف یک امتیازی نسبت به صدر جدول به پایان رساندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این رابطه لطف خدا، همت بازیکنان و حمایت‌های خوب مدیریت موجب شد تا نتایجی در خور شأن مس سونگون کسب کنیم.
سرمربی مس سونگون در رابطه با برنامه تیمش برای نقل و انتقالات گفت: تلاش می‌کنیم برای نیم فصل دوم بازیکنانی در شأن تیممان جذب کنیم چرا که در این نیم فصل مسابقات سخت‌تر خواهد شد. از طرفی افت تیمی و مصدومیت‌ها هم بیشتر می‌شود.

تقی پور در مورد شرایط محمدرضا سنگ سفیدی خاطرنشان کرد: سنگ سفیدی ۱۰ روز از باشگاه مرخصی گرفته بود تا پس از مذاکره با باشگاه ایتالیایی دوباره به ایران برگشته و تکلیفش را مشخص کند، اما تاکنون خبری از این بازیکن نشده و ادامه مباحث در این رابطه به باشگاه مربوط می‌شود.

وی افزود: در یک بازی مساوی کردیم و برخی رسانه‌ها تیتر زدند که قهرمان آسیا مساوی کرده، اما ما ۴ بازیکن که در زمان قهرمانی همراه مس بودند را در اختیار نداشتیم. امروز به دنبال تقویت تیم برای نیم فصل دوم هستیم، اما با توجه به شرایط کنونی نمی‌توانیم بگوییم که حتماً بازیکن خارجی جذب می‌کنیم. ممکن است برای مرحله پلی‌آف یک بازیکن خارجی جذب کنیم تا بتواند در این مرحله به تیممان کمک کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مس سونگون فوتسال لیگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۴۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ فعلی خرید گندم مورد رضایت کشاورزان نیست

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، محمد محمدی در بجنورد، اظهار داشت: تعیین نرخ ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومانی قیمت خرید تضمینی گندم در سال ۱۴۰۳ مناسب و معقول نیست. طبق آخرین نرخ تعیین شده شورای قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی قیمت تعیین شده برای سال زراعی ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ مبلغ ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شد که متاسفانه این امر مطابق انتظار پیش نرفت و در نهایت به نرخ فعلی رسید.

بیشتر بخوانید: دستورالعمل خرید توافقی گندم اعلام شد + جزئیات

وی افزود: عدم تعادل قیمت گندم و خرید تضمینی با میزان تورم همخوانی نداشته و موجبات نارضایتی گندم‌کاران را در پی داشته است، چرا که در فصل کشت و نرخ‌گذاری دولت و مجامع قیمت‌گذاری ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده بود که با وضعیت عملا دسترنج این قشر زحمت‌کش مغفول مانده و دیده نشده است.

محمدی گفت: به همین دلیل وزارت جهاد کشاورزی بایدت روی این امر نظارت ویژه‌ای اعمال و از عدم اختلاف فاحش در نرخ‌گذاری بر اساس میزان تورم اقدام می‌کرد.

رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق بازرگانی بجنورد با بیان اینکه گندم محصول استراتژیک کشور بوده و نرخ آن در میزان تولید موثر است، افزود: باید در خرید تضمینی گندم به عنوان محصول استراتژیک و راهبردی در مسیر رسیدن به خودکفایی در تولید مشوق‌های ویژه به گندم‌کاران اعطا و نرخ واقعی در تولید محصول و خرید آن در زمان فصل کشت اعلام و برآورد شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227448 برچسب‌ها گندم

دیگر خبرها

  • ایرانی‌ها چقدر از وضعیت سلامت خود رضایت دارند؟
  • امیرعبداللهیان از سرکنسولگری ایران در استانبول بازدید کرد
  • بازدید امیرعبداللهیان از سرکنسولگری ایران در استانبول
  • حضور امیرعبداللهیان در سرکنسولگری ایران در استانبول + عکس ها
  • نرخ فعلی خرید گندم مورد رضایت کشاورزان نیست
  • ایمان و رابطه آن با عمل صالح
  • کودتا در پورتو؛ طارمی به ترکیب برمی‌گردد؟
  • شوک بزرگ به پرسپولیس
  • شوک بزرگ به پرسپولیس در پایان فصل
  • بخشش محکوم به قصاص پس از ۴ سال