Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگران پیمانکاری شرکت ملی حفاری ایران در تماس با خبرنگار ایلنا، از اوضاع معیشتی خود انتقاد کردند و خواستار رسیدگی مدیرعامل شرکت به این وضعیت شدند.

آنها که در پیام‌های جداگانه خطاب به مدیرعاملِ شرکت، اوضاع بد معیشتی خود را تشریح کرده‌اند، مهم‌ترین خواسته‌شان رفع تبعیض در مزد و مزایای مزدی‌ست.

این کارگران می‌گویند: ما پیمانکاری‌ها که به ما کارکنان ارکان ثالث نیز گفته می‌شود، بسیار کمتر از رسمی‌ها درآمد داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا از ما انتظار دارند وقتی در یک محیط کوچک و نزدیک به هم کار می‌کنیم و می‌بینیم که رسمی‌ها از انواع مزایای مزدی ازجمله بدی آب و هوا، کمک هزینه‌ی رفاهی و بسیاری مزایای دیگر بهره‌مند هستند ولی ما هیچکدام از این مزایا را نمی‌گیریم، بازهم با انگیزه باشیم و با تمام توان کار کنیم؟

آنها افزودند: سوال ما این است که آیا گرانی‌ها و تورم فقط برای رسمی‌هاست و ما کارگران پیمانکاری هیچ مشکلی نداریم؟ آیا از ما توقع ندارند به اندازه رسمی‌ها کوشا باشیم و توانمندی داشته باشیم؟

این کارگران می‌گویند: از مدیرعامل خواسته‌ایم که صدای ما را بشنود و راهی برای کاستن از این تبعیض بیابد.

کارگران پیمانکاری یا ارکان ثالث، طرف قرارداد با شرکت‌های پیمانکاری مختلف هستند و شرکت اصلی، کارفرمای مادر آنها محسوب می‌شود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۵۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی محمدی مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد اهواز پس از مدت یک دوره دوساله مدیریت در این مجموعه با تصمیم مدیران مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران برکنار و امیر وثوقی به جای وی منصوب شد.  

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران با حضور نعمتی رئیس اداره سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران و اعضای هیئت مدیره شرکت گروه ملی فولاد ایران در محل دفتر تهران این شرکت برگزار شد.

در این جلسه از خدمات علی محمدی مدیرعامل سابق تقدیر و طی حکمی امیر وثوقی از مدیران سابق بنیاد مستضعفان به‌عنوان مدیر عامل جدید گروه ملی صنعتی فولاد ایران معارفه شدند.  

طی یکسال گذشته کارگران گروه ملی فولاد ایران در اهواز خواهان مطالباتی از جمله قرارداد‌های با مدت عرفی و بلندمدت و همچنین اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در این شرکت بودند که این مطالبات حاشیه‌هایی را در پی داشت.

دیگر خبرها

  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • شناسایی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار سقف لرزان در بافت‌های فرسوده
  • مبلغ وام ازدواج براساس سن اعلام شد
  • گزارش سالانه کمیسیون حقوق بشر کانادا منتشر شد
  • علم گرفتار سانسور و تبعیض رسانه‌ای/ وقتی اسمی از دانشمندان آسیایی و آفریقایی به میان نمی‌آید
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد