Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول شورای صنفی دانشجویان علوم دریایی و دریانوردی چابهار گفت: دانشجویانی که طرحی برای کارافرینی دارند می‌توانند از طریق این شورا پیگیر طرح هایشان باشند.

درازهی، مسئول شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم دریایی و دریانوردی چابهار در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برگزاری مراسمی  پیرامون مشکلات این دانشگاه با حضور مسئولان گفت: در این جلسه  رئیس دانشگاه قول‌های مساعدی در راستای حل مشکلات داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم دریایی و دریانوردی چابهار با اشاره به برخی مشکلات گفت: کمبود‌های خوابگاه بهشت و تامین نیاز‌های اولیه دانشجویان از جمله لامپ، ابگرمکن، یخچال، تجهیز کردن اشپزخانه‌های خوابگاه بهشت به اجاق‌های بیشتر از مواردی بود که مسئول قول رسیدگی به آن را دادند.

 

وی افزود: استقرار آژانس برای دانشگاه از طرف شورای صنفی مطرح شد که در ایجاد رفاه برای دانشجویان و ساکنین دانشگاه و همچنین کاستن نگرانی خانواده‌ها بود و به زودی با کسب مجوز‌های لازم و ایجاد زیرساخت‌های مختلف و همکاری مسئولین  و استقبال دانشجویان راه اندازی شود.

 

درازهی ادامه داد: بها دادن به نظرات دانشجو و استفاده از آن‌ها برای کاهش مشکلات و پیشرفت روزافزون دانشگاه با استقبال مسئولین همراه بود، همچنین طرح‌های مختلفی که در راستای کارافرینی دانشجویان و انجام پروژه‌های مختلف با تخصیص اعتبارات لازم و همکاری دانشگاه اجرا خواهد شد.

 

مسئول شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم دریایی و دریانوردی چابهارافزود: دانشجویانی که طرحی برای کارافرینی دارند می‌توانند از طریق شورای صنفی پیگیر طرح هایشان باشند تا راهنمایی‌های لازم و همکاری برای انجام هر چه سریعتر و بهتر پروژه انجام بگیرد. طرح‌های قابل اجرا و مناسب میتوانتد از تسهیلات و وام کارافرینی تا سقف ۱۰ میلیون تومان بهره‌مند شوند.

 

درازهی گفت: ایجاد رشته‌های دانشگاهی جدید با توجه به در حال احداث بودن صنایع مختلف مثل فولاد و پتروشیمی در چابهار که نیازمند اموزش نیروی انسانی متعهد و آموزش دیده است و رشته‌هایی مثل مهندسی شیمی از سوی رییس دانشگاه  پیگیری خواهد شد. همچنین نظارت بر عملکرد اساتید و کارکنان و بررسی بیشتر ارزشیابی‌ها و ارج نهادن به  آن از موارد دیگر مطرح شده در جلسه بودند.

 

وی  با اشاره به همکاری بهتر دانشجویان با شورای صنفی تاکید کرد: کاهش مشکلات و پیشرفت روز افزون دانشگاه مستلزم همکاری و همراهی بیشتر دانشجویان با نمایندگان شورای صنفی و مطرح کردن مشکلات و ارائه راه حل‌ها است؛ ماهم در  این مجموعه بر حسب وظیفه نهایت همکاری و همراهی را با دانشجویان خواهیم داشت تا با کمک هم هر چه بیشتر و بهتر رو به جلو حرکت کنیم و شاهد پیشرفت هر چه بهتر تخصصی‌ترین دانشگاه باشیم.
 
 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشجویان دریانوردی دانشگاه دریانوردی چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۵۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار

تین نیوز

جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان در بخش حمل ونقل بین المللی و ترانزیتی از طریق بندر چابهار تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار،  تفاهم نامه همکاری جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان در بخش حمل ونقل بین المللی و ترانزیتی از طریق بندر چابهار میان علی اکبر صفایی؛ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشورمان و شایسته مرادزاده معاون وزیر حمل ونقل جمهوری تاجیکستان امضا شد.

این تفاهم نامه با هدف توسعه همکاری های حمل ونقل بین المللی و ترانزیت چندوجهی بین جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید.

گفتنی است، هیئت جمهوری تاجیکستان به سرپرستی معاون وزیر حمل ونقل این کشور در سفر به تهران پس از ملاقات با مقامات ارشد سازمان بنادر و دریانوردی از زیرساخت ها و ظرفیت های ترانزیتی بندر چابهار نیز بازدید کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • ترابری ۱۷۵ هزار مسافر دریایی از بنادر غرب هرمزگان
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • اجرای طرح هویتی در خیابان معلم
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • آغاز همکاری حمل ونقل بین المللی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار کلید خورد
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار