Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: سیامک نعمتی، هافبک نفوذی تیم فوتبال پرسپولیس از جوی که هواداران این تیم در بازی با السد قطر به وجود آورده بودند، تمجید کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا در حضور نزدیک به 100 هزار هوادارانش در ورزشگاه آزادی Freedom تهران به تساوی یک - یک مقابل السد قطر رسید تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 2 بر یک به فینال این رقابت‌ها صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیامک نعمتی در خصوص احساسش بابت این پیروزی در گفت‌و‌گویی تصویری به سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) گفت: واقعاً نمی‌توانم بگوییم چه حس خوبی است. فکر می‌کنم دل یک ملت 80 میلیونی شاد شده است. حالا نیاز به حمایت داریم و امیدواریم در دیدار فینال هم مورد حمایت قرار بگیریم و این قهرمانی را تقدیم این مردم کنیم. مردم سزاوار شادی هستند.

زننده تنها گل سرخپوشان در این دیدار در خصوص گلی که به ثمر رساند نیز اظهار داشت: در آن لحظه فقط دیدم که منشا توپ را گرفت و می‌خواست آن را سانتر کند، در نتیجه جلوی دفاع السد رفتم و توپ را با ضربه‌ای که زدم تبدیل به گل کردم. نمی‌دانم چه باید بگویم، آنقدر خوشحال بودم که حالم دست خودم نبود. فقط خوشحال بودم که این مردم خوشحال هستند.

هافبک نفوذی پرسپولیس همچنین در خصوص جو حاضر در ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد: ما سال گذشته هم در این شرایط بازی کرده بودیم ولی امسال جو خیلی وحشتناکی بود. من فکر می‌کنم السد دفعات قبلی که به ورزشگاه آزادی آمده بود، چنین جوی را تجربه نکرده بود. واقعاً جو عجیب و غریبی بود. ما خودمان که مقابل هواداران خودی بازی می‌کردیم، تن و بدن‌مان بابت این جو داشت ‌می‌لرزید، چه برسد دیگر به حریف.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

خنده های شیطانی هانی کرده پس از دستگیری +اولین عکس بدون پوشش تجاوز آقای وکیل به زنان در دفترکار! / پلیس این صحنه ها را می دید +فیلم لحظه جرم مرگ مرموز 2 دختر خوشگل اهوازی +عکس اولین عکس از مردی که به زنان و دختران در خیابان های تهران حمله می کرد پسر بی شرم دختر زیبا را در خیابان خونین و مالین کرد! + عکس حمله خونین موتورسوار ناشناس به 15 زن و دختر تهرانی / انگیزه چیست؟! کشف تصویر عیسی مسیح زیر آب+عکس جزغاله شدن 6 کودک توسط پدر و مادرشان+عکس شرط صدا و سیما برای فردوسی پور و «نود» + جزییات پدر و پسر فقط زنان را شکار می کردند! + عکس وحشتناکترین خواستگاری در صحنه ای دردناک! +فیلم بن سلمان مادرش را تبعید کرده است ! / شاه هیچکاره است! 7 زن و بچه های قاشقجی را بشناسید؟!/ او اصلا عرب نبود!+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تنبیه عجیب نوجوانان شرور با خواباندن‌ شان در قبرستان! +تصاویر سرنوشت دردناک دختر 11 ساله در خانه جهنمی + عکس 12 سال زندان هم این جوان را آدم نکرد! / او حرفه ای تر شده بود + عکس ببینید اوباش تهران چه حرف های عجیبی می زنند + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پرسپولیس آزادی Freedom قطر بازی فوتبال پرسپولیس قطر وحشتناک ورزشگاه عکس فیلم قتل زن ایران خانواده روزنامه مرگ عربستان سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۵۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه محمدامین حزباوی مدافع تیم السد قطر یکی از بازیکنان اصلی این تیم در مسیر کسب قهرمانی لیگ ستارگان بود که در ۱۹ بازی از ۲۲ بازی السد به میدان رفت و عملکرد بسیار خوبی داشت.

حزباوی بعد از کسب قهرمانی لیگ، اکنون همراه با تیمش برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی قطر مقابل المرخیه آماده می‌شود و امیدوار به دومین قهرمانی در این فصل است.

این مدافع آینده دار فوتبال کشورمان، امروز تولد ۲۱ سالگی‌اش را در حالی جشن گرفت که قیمت وی در سایت ترانسفر مارکت از ۸۰۰ هزار دلار به یک میلیون دلار افزایش یافت.
محمدامین حزباوی که در بازی ایران و ترکمنستان برای اولین بار در تیم ملی بزرگسالان به میدان رفت، احتمالا در اردوی بعدی تیم ملی برای دو مسابقه برابر هنگ کنگ و ازبکستان هم حضور خواهد داشت.

کد خبر 849511 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال

دیگر خبرها

  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • واکنش تند رضا عنایتی به توهین هوادار سپاهانی به زنان
  • حزباوی در سالروز تولدش یک میلیون دلاری شد!
  • ادعای جالب رضا عنایتی: مثل من پیدا نمی‌شود!
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود؛ امیدوارم آدم‌های جوگیر در استادیوم‌ها نبینم
  • ریشه‌یابی خشونت‌های فیزیکی و کلامی/ جریمه بدون آموزش تاثیری ندارد
  • تا پای جان برای دختر ایران
  • انتقاد تند روزنامه قطری از سرمربی بومی السد
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: اسرائیل خاورمیانه را دچار بدترین چرخه خشونت کرده است/ تلاش‌ها برای راه حل دو دولتی باید افزایش یابد