Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جابر کنگرلو صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص هفته فرهنگی پاکدشت اظهار داشت: هفته فرهنگی فرصتی برای تبیین ذخایر فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی هر منطقه است، هفته فرهنگی فرصتی ناب است که فقط یکبار نصیب هر شهرستان می شود و نمی توان از آن به راحتی گذشت.

کنگرلو با اشاره به تلاش های فرمانداری پاکدشت در راستای برگزاری این هفته مهم و همراه کردن مسئولان برای دیده شدن شهرستان پاکدشت در تمامی حوزه ها که متصل به حوزه فرهنگ است افزود: تخصصی ترین نمایشگاه گل و گیاه که با حضور گلکاران نمونه شهرستان به میزبانی پردیس ابوریحان دانشگاه تهران پس از ۱۵سال که در این هفته برگزار می شود حاکی از عزم جدی فرمانداری جهت شکوفایی استعدادهای نهفته شهرستان است که تاکنون به این امر مهم توجه ویژه ای نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات پاکدشت، بیان کرد: تجهیز واحدهای روابط عمومی به سواد رسانه ای، تجهیزات و نیروی انسانی متخصص یک الزام برای اطلاع رسانی صحیح و به موقع به مردم است، در سال ۹۵ و ۹۶ و ۹۷جلسات متعددی برای روابط عمومی های شهرستان(در راستای آموزش خبرنویسی ، عکاسی و .. ) برگزار شده است که در این نشست ها نقاط ضعف و قوت مورد بررسی قرار گرفته و امروز این عزیزان در موقعیت ناب خبری می توانند اقدامات انجام شده ازسوی روسای ادارات خود که در پیشرفت شهرستان بسیار موثر است را خبری کنند.

وی با بیان اینکه مشکلات روابط عمومی ها در ۲ سطح مدیران دستگاه ها و مدیران روابط عمومی ها شناسایی و پیگیری شده ، گفت: اگر مدیران درک درستی از روابط عمومی داشته باشند، ارتباط خوبی با جامعه برقرار می کنند و اصحاب رسانه نیز راضی خواهند بود؛ روابط عمومی بدون تعارف و بدون بزرگنمایی چشم، گوش، آئینه تمام نما و وکیل مدافع هر دستگاه است و باید جایگاه آن به درستی مورد توجه قرار گیرد.

کنگرلو ابراز امیدواری کرد با همت مسئولان و مشارکت شهروندان فهیم و همچنین اقدام خلاقانه روابط عمومی ها و اصحاب رسانه بتوانیم از این فرصت مغتنم در راستای معرفی شایسته پاکدشت به عنوان پایتخت گل ایران و همچنین معرفی محصولات تولیدی این شهرستان در سطح کشور و عرصه بین المللی و جذب گردشگران خارجی گام های موثری برداریم.

کد خبر 4439940

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری پاکدشت هفته فرهنگی اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر گرگان مشهد کرمانشاه یاسوج شهرکرد شیراز سنندج خطبه های نماز جمعه خرم آباد موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۵۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز ۱۲ اردیبهشت ماه با حضور جمع کثیری از کارگران شرکت فولاد اکسین خوزستان،جشن بزرگداشت هفته کارگر برگزار و از مقام کارگر تجلیل شد.

در این مراسم که در محل سالن همایش های شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد، مهندس محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان، دکتر اسکندری رئیس هیات مدیره، مهندس مرادی عضو هیات مدیره شرکت، معاونان،مدیران،کارشناسان و جمع کثیری از کارگران شرکت فولاد اکسین خوزستان حضور داشتند.

جشن بزرگداشت مقام کارگر به مناسبت هفته کارگر و با حضور هنرمندان استانی و ملی برگزار شد و در ادامه از کارگران نمونه و همچنین اساتید نمونه مدیریت آموزش در شرکت فولاد اکسین خوزستان تجلیل به عمل آمد.

فولاد اکسین خوزستان‌تنها تولید کننده ورق های عریض و آلیاژی در خاورمیانه و یکی از هشت تولید کننده این محصول در جهان است که به همت کارگران و متخصصان خود توانسته به چنین جایگاهی دست پیدا کند

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بارش باران، نقش رستم را تعطیل کرد
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • حضور بیش از ۱۲۰ شرکت معتبر در نمایشگاه نساجی یزد
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • اجرای بیش از ۷۵۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در استان کرمان
  • غلامحسین امیرخانی به پرسش‌هایتان درباره نستعلیق پاسخ می‌دهد
  • ۴۳ هزار معلم آموزش دانش‌آموزان استان کرمان را به‌عهده دارند
  • اکسپو ۲۰۲۴ قدرت چانه‌زنی همدان در روابط تجاری را به رخ کشید