Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید شهاب‌الدین چاوشی در گفتگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به موضوع منع به‌کارگیری استانداران بازنشسته تصریح کرد: این قانون به لحاظ زمانی بدترین عملکرد را می‌تواند به همراه داشته باشد اما قانونی که تصویب‌شده و اکثریت مجلس آن را پذیرفتند و اینکه هرکسی باسلیقه خودش آن را دور بزند منطقی نیست.

وی بابیان اینکه قطعاً مجلس و دولت تبعات طرح را موردسنجش قرار داده‌اند، افزود: هدف از اجرای این طرح به‌کارگیری نیروهای تازه‌نفس محسوب می‌شود اما تصور بر ایجاد تحول در بدنه کشور است، به هرحال بنده معتقد هستم می‌بایست از قانون تمکین کرد و دعا می‌کنم بهتر از ما را خدا برای مردم استان معین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرزهوایی دستاورد سفر روحانی به شاهرود

استاندار سمنان در دیگر بخش سخنان خود ضمن بیان اینکه اقدامات انجام‌شده در منطقه و شهرهای مختلف استان باید موردتوجه قرار گیرد، ابراز داشت: طبق آخرین گزارش‌ها با توجه به جمعیت یک‌سوم اعتبارات علیرغم محدودیت منابع مالی استان سمنان برای پروژه‌های نیمه‌تمام شاهرود تخصیص داده‌شده است.

چاوشی بابیان اینکه تهیه گزارش تفصیلی اقدامات انجام‌شده سطح استان در دستور کار است، افزود: شاهرود دارای ظرفیت‌های بسیار وسیعی به‌ویژه در بخش گردشگری است که باید در حوزه عمرانی سهم متناسب با شرایط در اختیار روستاهای هدف گردشگری قرار گیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که برای صدور مرز هوایی شاهرود چه پیگیری‌هایی در تهران از جانب استانداری شده است، ابراز داشت: سفر ریاست جمهوری به استان و حضور ایشان می‌تواند سرچشمه تحولات بسیار خوبی برای منطقه باشد، در دولت و وزارت کشور اقدامات لازم برای صدور مرز هوایی نهایی شد که امیدوارم یکی از دستاوردهای خوب سفر رئیس‌جمهور همین باشد.

کد خبر 4439857

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان تخصیص اعتبارات اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر گرگان مشهد کرمانشاه یاسوج شهرکرد شیراز سنندج خطبه های نماز جمعه خرم آباد موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۵۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در آخرین بازی هفته سی و سوم لالیگا به مصاف والنسیا رفت و 4-2 برنده شد. طوفانی که در روزهای اخیر در چندین منطقه کاتالونیا پیش بینی شده بود به بارسلونا رسید و به طور کامل روی مسابقه و استقبال هواداران تاثیر منفی گذاشت. شکست های اخیر بارسا و از بین رفتن شانس قهرمانی نیز نقش داشت و به این دلایل تنها 30167 تماشاگر در ورزشگاه مونتجوئیک بودند تا بدترین استقبال فصل به ثبت برسد.

در مجموع از بازی های این فصل بارسا استقبال خوبی نشد و قبل از بازی دیشب، بازی با آلمریا کمترین تماشاگر را داشت. بازی برابر اتلتیکو نیز در رده سوم بود که این با توجه به حساسیت بازی و نام و اعتبار حریف در نوع خود بسیار عجیب بود.

دیگر خبرها

  • تخریب ۱۲ ویلای غیرمجاز در چهارباغ البرز
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • کدام دستاورد‌های دولت رئیسی را می‌توان در قالب فیلم و سریال به مردم نشان داد؟
  • پروژه قهرمان‌سازی از رئیسی؛ کدام دستاورد دولت در قالب فیلم و سریال می‌گنجـد؟
  • کدام دستاوردهای دولت رئیسی را می توان در قالب فیلم و سریال به مردم نشان داد؟
  • بررسی روند اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • نمایندگان قزوین پیگیر افزایش حقوق کارگران باشند
  • ۵۷۰ هزار اخطار مالیاتی به مالکان خانه‌های خالی ارسال شده است
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا