Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ فرزاد رستمی مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: به منظور شناسایی محلات ناکارآمد و بافت فرسوده در شهر‌های استان بوشهر اقدامات و پیگیری‌های لازم انجام شده است و اکنون در ۱۲ شهر این محلات و بافت‌ها شناسایی شده است.

وی مساحت این بافت‌های فرسوده را هزار و ۶۸۵ هکتار عنوان کرد و ادامه داد: ۷۲ محله ناکارآمد در استان شناسایی شده که ۱۸۳ هزار نفر در بافت‌های فرسوده و محلات ناکارآمد استان بوشهر سکونت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۴ محله در شهر‌های بوشهر، اهرم، خورموج و برازجان بازآفرینی می‌شوند

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به برنامه ششم بازآفرینی توسعه برای بازآفرینی سالانه ۲۷۰ محله از مجموع دو هزار و ۷۰۰ محله ناکارآمد کشور، خاطرنشان کرد: در استان بوشهر امسال ۱۴ محله در شهر‌های بوشهر، اهرم، خورموج و برازجان بازآفرینی می‌شوند.

وی با بیان اینکه امسال ۱۳ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های زیربنایی در این محلات اختصاص یافته است، تصریح کرد: ۷۷ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌ها و بازآفرینی ۱۴ محله استان بوشهر نیاز است.

رستمی از ارائه خدمات زیربنایی، روبنایی، مقام سازی و نوسازی منازل، افزایش فضا‌های عمومی و توانمندسازی اجتماعی در محلات خبر داد و بیان کرد: برای هر واحد مسکونی ۴۰ میلیون تومان وام با سود ۱۸ درصد پرداخت که ۹ درصد سود آن از سوی دولت تامین می‌شود.

باید ۳۰ درصد اعتبارات عمرانی برای احیای بافت‌های فرسوده اختصاص یابد

وی افزود: بیشترین بافت ناکارآمد استان در شهر‌های بوشهر و برازجان است که باید ۳۰ درصد اعتبارات عمرانی توسط فرمانداران برای احیای بافت‌های فرسوده اختصاص یابد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از نوسازی ۲۶ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده و محلات ناکارآمد استان بوشهر در مدت ۱۰ سال خبر داد و افزود: احیای این بافت‌ها زمینه‌ساز رونق بیشتر در بافت خواهد شد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بافت فرسوده شورای عالی استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۶۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آدم ربایی در شیراز

سرهنگ کاووس حبیبی شامگاه یکشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در یکی از محله‌های شیراز، به علت حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از ماموران پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان سه خودرو ناشناس (هشت نفر) در یکی از محلات شیراز اقدام به ربایش مردی ۵۶ ساله که در یک کافه نشسته بوده می‌کنند و سریعا از محل متواری می‌شوند.

سرهنگ حبیبی بیان کرد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و آدم ربایان را شناسایی و متهمان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند فرد ربوده شده را در یکی از محلات شیراز رها می‌کنند.

وی اضافه کرد: پیگیری برای شناسایی و دستگیری آدم ربایان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • یک اتفاق جدید در بازار مسکن؛ مالکان و مستاجران منتظر این تغییر باشند
  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • عکس‌های تکان‌دهنده از سردر یک باشگاه لیگ برتری؛ بافت فرسوده یا ساختمان باشگاه صنعت نفت آبادان؟
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • بسته تشویقی ویژه بافت‌های فرسوده شهر اصفهان اعلام شد
  • بافت‌های فرسوده شهری، فرصتی برای توسعه گردشگری
  • آدم ربایی در شیراز
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه